- Katılım
- 1 Mar 2013
- Mesajlar
- 269
bu adamlarin desingeri cok iyi bence, alisilagelmisin otesine geciyo her seferinde, japonlarin yerinde olsam direk transfer ederim. bence gayet hos. Cok ama cok dikkat cekici, egsoz nerde goremedim bide artcinin ayakliklari cirkin olmus, gerisi harika
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
Bu boru bizimkine ufak kacar bence bide boyamak falan lazim, 3 kurusluk teneke gibin duruyo.
cbr 125in sahibi apaciligine takmis veya yamahaya ozenmis gibi, hic guzel olmamis, ole takcagima takmam abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
peki buna baktınızmı ara borusu ile bveraber ve hemen hemen sizin baktıgınızın aynısı gibi
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/28371/CG-RACING-KUCUK-UCGEN-EKSOZ-KARBON
tüpün bitimindeki siyah parça 2 tane vidai le bağlantılı beğenmeye cıkarabılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
bu arkadaşda aynı egsozu cbr 125 takmıs ama sanırım oda ara boru sorunu yaşamıs olucakkı şekilsiz bir şekilde takmış bence hoş durmamıs
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-acil-fiyat-dustu-gelen-alir-125943887/detay
Bu boru bizimkine ufak kacar bence bide boyamak falan lazim, 3 kurusluk teneke gibin duruyo.
cbr 125in sahibi apaciligine takmis veya yamahaya ozenmis gibi, hic guzel olmamis, ole takcagima takmam abi