Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
bu adamlarin desingeri cok iyi bence, alisilagelmisin otesine geciyo her seferinde, japonlarin yerinde olsam direk transfer ederim. bence gayet hos. Cok ama cok dikkat cekici, egsoz nerde goremedim bide artcinin ayakliklari cirkin olmus, gerisi harika

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

peki buna baktınızmı ara borusu ile bveraber ve hemen hemen sizin baktıgınızın aynısı gibi

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/28371/CG-RACING-KUCUK-UCGEN-EKSOZ-KARBON

tüpün bitimindeki siyah parça 2 tane vidai le bağlantılı beğenmeye cıkarabılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

bu arkadaşda aynı egsozu cbr 125 takmıs ama sanırım oda ara boru sorunu yaşamıs olucakkı şekilsiz bir şekilde takmış bence hoş durmamıs

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-acil-fiyat-dustu-gelen-alir-125943887/detay

Bu boru bizimkine ufak kacar bence bide boyamak falan lazim, 3 kurusluk teneke gibin duruyo.

cbr 125in sahibi apaciligine takmis veya yamahaya ozenmis gibi, hic guzel olmamis, ole takcagima takmam abi :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Avcrom egzos ile ben görüşmüştüm zamanında 300 tl kapıda ödemeli gönderiyor. Ancak bu markanın tek kötü yanı malını iyi pazarlayamaması. Kendinide yazdım bunu. Adam gibi bir kamera alıp taktığı egzosların videolarını kaliteli şekilde kaydedip youtube a atsa satışları 2 kat artar. Ama klasik esnaf işte bu yüzden çok büyüyemiyor. Burdan egzos almaya kalksak egzosu taktığımızda çıkacak sesi hayal bile edemiyoruz ki para verelim ? Ama tiger egzosların sesini herkes biliyor, hyoyu geçtim yakınlarda cbr600rr için tiger us 780 satın alacağız. Çünkü internetten dinliyorum gerçekten sesi müthiş, işçilikte aynı şekilde. Belki büyük markalar gibi egzosun dyno verileri yok ancak piste çıkmıyoruz sonuçta 600 lük makineyi bile limitinde kullanacak yer çok az.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Shark 900c alıcakken termoplastik olması nedeni ile vazgeçtim. O kadar para verip plastik kask almak içime sinmedi fiberglass kasklara bakıyorum.

Marushin 778 gözüme çarptı, 777 nin sharp puanı 5. Ancak 778 hakkında bilgi yok, 1300 gr olmasıda çok güzel.

Bilen kullanan var mıdır ?
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
155
hyosung ta avcroom kullanan kısıyle aramda gecen konusmam belkıde forumdan bır arkadas. Kopyala yapıstır

Levent Gocuklu
hocam merhaba motorun ılanına baktımda avcroom egzoz taktırmıssınız nasıl memnun musunuz sesı ve performansı nasıl

10:04
Ü..
Parasına göre güzel egsoz. Çift silindir oldugu için belli devirden sonrs ses bozuluyor ama.
Baştan savma bir ürün değil ama

10:05
Levent Gocuklu
dıger marka egzozları dınledınız mı hıc canlı canlı tıger fılan
ona göre karsılastırma yaparsak ne durumda

10:06
Ü..
Tiger gürültüden baska bisey değil. Fiyat farkı var.
Smokehead güzel ses veriyor ama pahalı bence

10:07
Levent Gocuklu
ses olarak karsılastırınca bunlardan daha mı ıyı daha mı kotu

10:10
Ü..
Ses daha tok avcromda. Uçurum bir ses farkı yok. Bende cok düşündüm dinledim avcrom aldım. Tiger muayeneden geçermi bilmiyorum ama avcrom geçiyor

10:11
Levent Gocuklu
pekı tesekkurler

10:12
Ü...
Rica ederim
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
ses nasil bir de duyaydik. sadece tiger i biliyoruz, duyduk. basit bi videoyla gosterseler belki kosa kosa alacagiz.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
listeye avcrom u da ekledik yani :)

Yusuf abi 400 liraya ARROW var :) Enes'in motordan biliyorsun sesini :) Senin makine birde twin motor yani sen düşün :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

Abi dün bulduydum arrow egzoz'u şimdi baktım bulamadım. Ama Enes'in egzoz'un aynısıydı
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Avcromun tipi dandik aga benden - puan aldı. Yakışıklı motoruma 4 silindir sesi çıkaracak teminatı verseler takmam onu :)

bide videonun sonu çok komik demeden geçemeyecem :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Arkadaşlar depo yan pad almak istiyorum baktım aneste bi keiti nin var damla damla pek hoşuma gitmedi damlaların hepsi farklı farklı simetrik olmicak tuah durcak gibi gldi bi yerdede sadece şeffaf var belli bi kesim şu R6 larda falan görüyorum vakumlu vakumlu gibi boncuk boncuk nerde satılıyo ya onlar bizimkine olurmu yada nerden alabilirz bu yan padları walla cizikliyo depo ya ?
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
155
Avcromun tipi dandik aga benden - puan aldı. Yakışıklı motoruma 4 silindir sesi çıkaracak teminatı verseler takmam onu :)

bide videonun sonu çok komik demeden geçemeyecem :)

en son karbon işinede el atmıştı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

Arkadaşlar depo yan pad almak istiyorum baktım aneste bi keiti nin var damla damla pek hoşuma gitmedi damlaların hepsi farklı farklı simetrik olmicak tuah durcak gibi gldi bi yerdede sadece şeffaf var belli bi kesim şu R6 larda falan görüyorum vakumlu vakumlu gibi boncuk boncuk nerde satılıyo ya onlar bizimkine olurmu yada nerden alabilirz bu yan padları walla cizikliyo depo ya ?

ben tank ped sordugumda 100 lıra fıyat cekmıslerdı o fıyata komple set yaptırabılırsın
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
en son karbon işinede el atmıştı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------



ben tank ped sordugumda 100 lıra fıyat cekmıslerdı o fıyata komple set yaptırabılırsın

komple set derken bende motomax a sordm motorgrid markamı ne dedi ee 65 dolarmış yuh dedm aam şart ya uzun yolda dizlik kulannca çiziyo
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Bizim motora tankpad takımı alınacaksa facebooktaki sticker tank pad tercih edilmeli. Hem kaliteli hemde motora uygun.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Arkadaşlar depo yan pad almak istiyorum baktım aneste bi keiti nin var damla damla pek hoşuma gitmedi damlaların hepsi farklı farklı simetrik olmicak tuah durcak gibi gldi bi yerdede sadece şeffaf var belli bi kesim şu R6 larda falan görüyorum vakumlu vakumlu gibi boncuk boncuk nerde satılıyo ya onlar bizimkine olurmu yada nerden alabilirz bu yan padları walla cizikliyo depo ya ?

şu ürün depo çizilmesin diye. sanırım kaydırmazlık özelliği bulunmuyor (dizlerle sıkıca depodan tutunca ileri geri kaymamak için)
http://www.hondamototal.com/?urun-1351-Print-Bumps-Sheets-Tabaka-Koruyucu.html

senin istediğin ürün mototaş'ta var. telefonla fiyat alabilirsin. bildiğim kadarıyla fiyatı 100Tl'nin üzerinde. depo yan pad diye anılmıyor. asıl kullanım amacı deponun dizlerle sıkıca kavranabilmesini sağlamak.
 
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
41
Arkadaşlar depo yan pad almak istiyorum baktım aneste bi keiti nin var damla damla pek hoşuma gitmedi damlaların hepsi farklı farklı simetrik olmicak tuah durcak gibi gldi bi yerdede sadece şeffaf var belli bi kesim şu R6 larda falan görüyorum vakumlu vakumlu gibi boncuk boncuk nerde satılıyo ya onlar bizimkine olurmu yada nerden alabilirz bu yan padları walla cizikliyo depo ya ?

http://www.motobakkal.com/?urun-3506-KARBON-YAN-PAD.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst