TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
lastikleri dublex yaptırın bir anda patlıyor bugün gürcistana giderken tam tünelin içinde patladı motoru zor durdurdum birazdaha hızlı olsam neler olurdu Allah bilir lastiktamiri yaptıracak yerde bulamadım 50 km ye yakın patlak lastikle yol aldım yeni aldığım lastiktende oldum:) uzunlafın kısası dublex şart uzun yolda alırsın bi ayak pompası lastik fitilleri patladı kendin tamir edersin başa bela gelmeden akıllanmıyor insan....
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
lastikleri dublex yaptırın bir anda patlıyor bugün gürcistana giderken tam tünelin içinde patladı motoru zor durdurdum birazdaha hızlı olsam neler olurdu Allah bilir lastiktamiri yaptıracak yerde bulamadım 50 km ye yakın patlak lastikle yol aldım yeni aldığım lastiktende oldum:) uzunlafın kısası dublex şart uzun yolda alırsın bi ayak pompası lastik fitilleri patladı kendin tamir edersin başa bela gelmeden akıllanmıyor insan....

hocam tubeless lastikte bazen tamamiyle inebiliyor. özellikle orjinali tubeless olmayan cantlarda.
bu durumda ayakpompası işe yaramaz. sen hava bassanda yanaklardan kaçırıyor çünkü.
güçlü kompresör gerek şişirmek için.
başıma geldi ordan biliyorum.2 kez tubeless lastikle yolda kaldım ben
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ramço yozgata yolladığı motoru recep amcanın orda toplarken benimkinede el atmıştı aynı anda aynı renkden bende almıştım:) hey gidi apache:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

hatta o resimde kasanın içinde toplanmayı bekleyen benim motordu:)

senin motorunda büyük kısmını ben toplamıştım... o gün baya yoğundular..
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
hocam tubeless lastikte bazen tamamiyle inebiliyor. özellikle orjinali tubeless olmayan cantlarda.
bu durumda ayakpompası işe yaramaz. sen hava bassanda yanaklardan kaçırıyor çünkü.
güçlü kompresör gerek şişirmek için.
başıma geldi ordan biliyorum.2 kez tubeless lastikle yolda kaldım ben
haklısın tam inince yapacak bir şey yok ama en azından en yakın petrol istasyonunda tamirini yapabilirsin sonra bütün lastikçiler tubeless lastikleri tamirini yapar iç lastiği söküp yapıştırmak çoğunun işine gelmiyor yapsalarda yine patlıyor bende olduğu gibi
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
Topcase normal kullanımda sorun yaratmıyor fakat ellerini bıraktığında bir kaç saniye sonra gidon dengeyi yitirmeye başlıyor hemen. Bunun sebebi olarak servis topcase i gösterdi.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
lastikleri dublex yaptırın bir anda patlıyor bugün gürcistana giderken tam tünelin içinde patladı motoru zor durdurdum birazdaha hızlı olsam neler olurdu Allah bilir lastiktamiri yaptıracak yerde bulamadım 50 km ye yakın patlak lastikle yol aldım yeni aldığım lastiktende oldum:) uzunlafın kısası dublex şart uzun yolda alırsın bi ayak pompası lastik fitilleri patladı kendin tamir edersin başa bela gelmeden akıllanmıyor insan....

selam bende yakın zamanda ırc lastık taktırdım ama lastıkler tubeless olmasına ragmen ıç lastıklerıde taktırdım sızce dogru yapmısmıyım nedersınız?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Tvs apache 2013 Modeli anahtar teslim fiyatının 4.890 TL olduğunu ümraniye bayiinin reklamında gördüm.
Doğru mudur acaba ? Diğer bayiilerde de böyle midir ?
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
Arkadaşlar herkese iyi geceler..

Apachelerinize yakıt olarak 95 oktan mı yoksa 97 oktan mı tercih ediyosunuz ? Bir de şunu sormak istiyorum yağ olarak ne kullanıyorsunuz. Geçen servis bakımında servisin koyduğu yağı kullanıyorum 1000 kmdir, 1-2 vites geçişlerim biraz daha sesli (tabiri caizse ses tıkırt :) ) olmaya başladı diğer vitesler şıkır şıkır geçiyor ama. Yağ ile ilgili olabilir mi ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar herkese iyi geceler..

Apachelerinize yakıt olarak 95 oktan mı yoksa 97 oktan mı tercih ediyosunuz ? Bir de şunu sormak istiyorum yağ olarak ne kullanıyorsunuz. Geçen servis bakımında servisin koyduğu yağı kullanıyorum 1000 kmdir, 1-2 vites geçişlerim biraz daha sesli (tabiri caizse ses tıkırt :) ) olmaya başladı diğer vitesler şıkır şıkır geçiyor ama. Yağ ile ilgili olabilir mi ?

95 oktan kullanıyorum ben daha hiç 97 almadım yağ olarakta yazında kışında bulursam castrol power 1 10w50 yada castrol power1 10w40 motulda kullandım fakat bir fark göremedim arabalarda da ullanıp bir sıkıntı yaşamadığım için castrl bana daha yakın geliyor
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
Arkadaşlar herkese iyi geceler..

Apachelerinize yakıt olarak 95 oktan mı yoksa 97 oktan mı tercih ediyosunuz ? Bir de şunu sormak istiyorum yağ olarak ne kullanıyorsunuz. Geçen servis bakımında servisin koyduğu yağı kullanıyorum 1000 kmdir, 1-2 vites geçişlerim biraz daha sesli (tabiri caizse ses tıkırt :) ) olmaya başladı diğer vitesler şıkır şıkır geçiyor ama. Yağ ile ilgili olabilir mi ?

yakit 95 al 97 bir fark etmiyor gereksiz. motor yagi da ipone 10w-50 full power katana pamuk gibi yumusak ve asiri sessiz vites gecisleri var. daha once repsol ve castrol kullandim ipone en iyisi
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
hafta sonu 270 km artçılı yol yaptım, çok keyifliydi. bu arada ben cbr halen alamadım ama bir şeyler buldum, bir yandan da motorum satılık.
artık durumun aciliyeti var. 124918584 sahibinden.com ilan numaram
bilginize
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hafta sonu 270 km artçılı yol yaptım, çok keyifliydi. bu arada ben cbr halen alamadım ama bir şeyler buldum, bir yandan da motorum satılık.
artık durumun aciliyeti var. 124918584 sahibinden.com ilan numaram
bilginize

birşeyler buldum derken, ne buldun:)
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
112
Sitede ki bayi listesi güncel değil kapatanlar ve yeni açanlar var 2013 modele 4300 tl diyor bi bayi yeni kasa diyor üstelik ama belliki ne sattığını bilmiyor daha yada kandırmaya çalışıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst