Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaşım sıcaklık konusunda içimi rahatlattın inan.İnanılmaz kötü bir huyum var.Çok kılım bu konuda.Yolda kalırmıyım düşüncesi içime düşünce buz gidi soğuyorum...Daha öncede sorularıma yanıt vermiştin,2005 hyosung alma demiştin sözünü dinlemedim,umarım haklı çıkmazsın.Alır almaz 100 tl ye sıfır o-ringli zincir aldım,şu altın rengi olanlardan.Ancak zincir vuruyormu diye hiç düşünmemiştim.

motoru çokta zorlamazsan haksız çıkartırsın zaten.onun dışında zincirin yeni ise ama ön dişlini değişmediysen onuda kontrol et, dişleri çok sivri veya artık ninja yıldızı gibi eğilmeye başlamışsa o da sorun olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

yalnız ısı konusunda şunu bir kontrol eder misin ?. motoru daha yeni çalıştırdın, gaz vermeden 2-3 dakika bekle, ön ve arka silindirlerin sıcaklığını kontrol et. ikiside aynı sıcaklıkta ise ki genelde günün ilk çalıştırmasında o kadar sürede doğru düzgün ısınmazlar bile, ciddi bir sıcaklık söz konusu mu ? eğer günün ilk çalıştırmasında 2-3 dakikada silindirlerde ciddi bir ısınma söz konusu ise motorunun subap ayarlarını kontrol ettirmelisin.
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
32
Sabah ola hayrola,derhal kontrol ederim.Anlaşılan doğru adresteyim,başlık altında hayli tecrübeli arkadaşlar var.Teşekkür ederim ilgi alakanıza bu saatte.Hayırlı geceler.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşım sıcaklık konusunda içimi rahatlattın inan.İnanılmaz kötü bir huyum var.Çok kılım bu konuda.Yolda kalırmıyım düşüncesi içime düşünce buz gidi soğuyorum...Daha öncede sorularıma yanıt vermiştin,2005 hyosung alma demiştin sözünü dinlemedim,umarım haklı çıkmazsın.Alır almaz 100 tl ye sıfır o-ringli zincir aldım,şu altın rengi olanlardan.Ancak zincir vuruyormu diye hiç düşünmemiştim.

Bende vuruntu zincirdendir ama yeni aldıgın zincirde yapmaması lazım motorun dişlilerini kontrol et bencede normalde bizim motorun dişlileri 60-65 bin dayanıyor motorun kac km de?
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
zenon katilma imkankmiz varsa gtr ci arkadaşlardan bikac kisi olarak iştirak edebiliriz. o tarihlerde bir gezi planımiz vardi zaten..
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
ben 1 haziran c.tesi günü motoru 3500 bakımına sokacam, randevumu aldım servisten o güne. Facebookta c.tesi sabah çıkılacak denmiş, en kötü ihtimalle servise sabahtan girer en geç öğleden sonra orda oluruz diye tahmin ediyorum. Zaten gece de konaklayacakmışız o yüzden 2-3 saat gecikme sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.

Gideceğimiz yerde deniz var mı? :p
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zenon katilma imkankmiz varsa gtr ci arkadaşlardan bikac kisi olarak iştirak edebiliriz. o tarihlerde bir gezi planımiz vardi zaten..

Race comet Hyo gibi bir kısıtımız yok katılmak isteyen herkeze acık hic sorun yok grup sürüşü ama herkezin kendi gezisi ekipmanı tamamlasın gelsin ;)

ben 1 haziran c.tesi günü motoru 3500 bakımına sokacam, randevumu aldım servisten o güne. Facebookta c.tesi sabah çıkılacak denmiş, en kötü ihtimalle servise sabahtan girer en geç öğleden sonra orda oluruz diye tahmin ediyorum. Zaten gece de konaklayacakmışız o yüzden 2-3 saat gecikme sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.

Gideceğimiz yerde deniz var mı? :p

Sen o bakimi cuma aksamı yaptır :D cumartesi erken gidelim oglen orda olalim yemek yerleşe isteyen denize gider deniz yakın bir 15 km falandır herhalde maximum ;)
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
abi işten izin almam lazım cuma günü için, servis şirkete uzak kalıyor geç saate kalırım oda bana sıkıntı olur. du bakalım o günler gelsin de ayarlanır bişeyler
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
abi işten izin almam lazım cuma günü için, servis şirkete uzak kalıyor geç saate kalırım oda bana sıkıntı olur. du bakalım o günler gelsin de ayarlanır bişeyler

Bu cumartesi cok servise 200-300 km eksik olsun 3300 de gir ne olcak :D ila son km ye kulanma :D
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
Dün akşam One Week isimli bir film izledim. Motorla bir yolculuk hikayesinin anlatıldığı güzel bir filmdi, tavsiye ediyorum. Filmde kullanılan İngiliz Norton marka motoru biraz araştırınca aşağıdaki modeline rastladım. Sanki photoshoplanmış Comet gibi :)

Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
O film favorimdir daraldıkca izlerim o motorda deve gibidir :D sele ölcülerine falan bak ordaki oyuncu 1,95 falan :D yinede motor iri :D
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
O film favorimdir daraldıkca izlerim o motorda deve gibidir :D sele ölcülerine falan bak ordaki oyuncu 1,95 falan :D yinede motor iri :D

Evet özellikle seyir görüntüleri şahane. Motoru dün yeni sahibine teslim edince filmi izlerken biraz arabeske bağladım :) Dün sabah motorum vardı şimdi yok. Çok dertliyim be atam!
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Evet özellikle seyir görüntüleri şahane. Motoru dün yeni sahibine teslim edince filmi izlerken biraz arabeske bağladım :) Dün sabah motorum vardı şimdi yok. Çok dertliyim be atam!

allah daha iyilerini nasip etsin donup dolanıp yine temiz comet alayım ben dersen işte o zaman üzülürsün :)
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
allah daha iyilerini nasip etsin donup dolanıp yine temiz comet alayım ben dersen işte o zaman üzülürsün :)

Teşekkürler üstad. Fiyat, görüntü, performans anlamında zaten şu anda hiçbir motor Comet'in yanına yaklaşamaz. İlk göz ağrısını unutmak kolay olmayacak...
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
Bugün bir Harley Davidson Sportster 1200 Custom'ı kısa süreli kullanma fırsatım oldu. Chopper tarzım değil ama muazzam bir sesi var motorun. İri görüntüsünden biraz tırstım açıkçası. Fakat kullanınca durum değişti. O kadar dengeli ve oturaklı ki uzun yolda çok keyifli olduğuna eminim. Sadece keskin manevralar biraz zorladı. Sözün özü Harley gerçekten başka bir dünya...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bugün bir Harley Davidson Sportster 1200 Custom'ı kısa süreli kullanma fırsatım oldu. Chopper tarzım değil ama muazzam bir sesi var motorun. İri görüntüsünden biraz tırstım açıkçası. Fakat kullanınca durum değişti. O kadar dengeli ve oturaklı ki uzun yolda çok keyifli olduğuna eminim. Sadece keskin manevralar biraz zorladı. Sözün özü Harley gerçekten başka bir dünya...

zaten dünyada iki tip motor vardır.

Abi bu Kawasaki mi?

Benim komşu abide Harley var olum :)

Keşke bir iki foto cekeydin de gözümüz gönlümüz acılsaydı.
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
zaten dünyada iki tip motor vardır.

Abi bu Kawasaki mi?

Benim komşu abide Harley var olum :)

Keşke bir iki foto cekeydin de gözümüz gönlümüz acılsaydı.

Foto var ama korumasız kullanmak zorunda kaldım. Gençlere kötü örnek olmayalım diye eklememiştim. Affınıza sığınıyorum o zaman :)

Uploaded with ImageShack.us
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst