- Katılım
- 21 Haz 2012
- Mesajlar
- 51
Gayet güzel olmuş, beğendim reverse :cat: Çok az büyük sanki ama orası serbest bölge, hiçbi rahatsızlık vermez :cherry:
Fren hidroliğine bak, utanmasa taşacak ::gleam:::mrgreen:
__ Bu arada bugün MOTUL yağ almaya gittim ( +Honda' da %40 indirim var faydalanalım diye) , servise girmeyince satışta indirim olmuyormuş, indirimsiz alayım madem dedim Motul ellerinde kalmamış ... ...
Bende gidip herzaman aldığım Atatürk sanayideki Motulcudan aldım ( orayı seviyorum zaten şikayetim yok :mrgreen: ) neyse... Karter tapa pulu falan filan aldım, birde motor etrafındaki takozlardan sordum, evet var dedi...
rica etsem 1-2 tane mümkünmü falan filan derken, parça kodu girip ambalajlı olarak Honda bandrollü satışını yaptı, şaşırıdım :mrgreen:
Bunları hiçbir işe yaramıyor diyorlardı, neden Honda yedek parça olarak satışı var ki dedim, bi bilgim yok dedi arkadaşBişey değişeceğini düşünmüyor olsamda kel başa sürüp belki saç çıkar diye bekliycem :mrgreen::mrgreen::queen:
[url]http://j1305.hizliresim.com/19/j/n49zd.jpg[/url]
Ferdinand hakikaten o bakır boru nedir yağ haznesine giren meraklandırdın bizi açıklar mısın lütfenn
