Slm arkadaslarda.cb ile aralarınz nasıl,yakıtlar ne durumda
slm arkadaşlar , çok yazamasamda forumu takip ediyorum
en son 53 tl ye depo doldu ve 465 km gitti. km de 11,4 kr yaktı. 100 km de 2,5 litre.
Rodajımı dün tamamladım tam 1000 km oldu.
Mersindeki honda HRP yi aradım 1 lt castrol yağ için 25 tl istediler,sanırım en iyi castrol muş uygun bi zamanda gidip yağ değişimi yapıp motorun asıl keyfini şimdi çıkarmaya başlayacagım.
Geçen gün bi anda sağa dönmeye karar veren dengesiz bir sürücüye arkadan çarpıyordum 1 karıştan az bi mesafede durdum arka teker kaymaya başladı, ben kesin çarptım gözüyle bakıyordum ama çarpmadığıma hem çok sevindim hemde çok şaşırdım,arkamda kız arkadaşım olmasaydı arkasından gidip kavga ederdim adamla, bunu da anlatmak istedim.
Ayrıca LS2 FF370 kaskımın yandan vizörünü tutan parçası nasıl olduysa düşmüş şimdi bi de onla ugraşcaz,üzerinde L , R yazandan bitanesi o parçalardan korkuyordum zaten çok yumuşak duruyorlardı dokununca yerinden çıkacak gibi , o parçayı nerden bulacagım bilmiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

bu da motoruma keiti jant şeriti uygulamam
