Bmw BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
2
Merhabalar,aranıza henüz katılmış yeni bir üye ve acemi motorsiklet sürücüsü olarak ilk yazım malesef anlayamadığım bir problem hakkında olacak.Motorumu iki hafta önce aldım,hemen bakımını yaptırdım ve ufak turlarla kullanmaya başladım.Şehir içi kullanım esnasında rölantide sorunsuz çalışan motor şehirler arası yolda yaklaşık 45dklık sabit hızda 3000-4000rpm değerlerinde kullanım sonrası girdiğim şehir içi trafiğinde debriyaja her davrandığım sefer stop ediyor.Kısa bir süre stop edip beklediğimde normale dönüyor.Bu durum için bi fikri olan var mı acaba?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
1
kardeşim hayırlı olsun öncelikle, ben de yeni aldım motorumu ve aynı sorun vardı önce bujiden şüpelendik fakat akü bitikmiş (test yapıyolar göz kaynatması şeklinde) şarj edince de pek iş görmedi 12/12 (aynı tip) olan akü alıp değiştirdik şimdi sorun kalmadı, ben de anlam verebilmiş değilim akü ilk çalışmada lazım sadece diye düşünüyorum, acaba bu modelle alakalı bir durum mu bilmiyorum sanırım motor debriyajı her sıktığında bayılıyor o sırada akü tamamlıyor?? umarım işine yarar ...
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar;

2004 BMW F650GS kullanıcısıyım. Aşağıdaki yedek parçaları f650GS ile uyumlu olarak gönderdiler fakat uygun olmadığını görüyorum. Elimden çıkarmak için ne ile uyumlu olduğunu tespit etmem gerekiyor. Aşağıdaki linkten ürün resimlerini görebilirsiniz. Kontrol edebilirseniz sevinirim. F650CS olduğundan şüpheleniyorum ama emin de değilim...

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/115709-yedek-parca-tespit.html
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
2
kardeşim hayırlı olsun öncelikle, ben de yeni aldım motorumu ve aynı sorun vardı önce bujiden şüpelendik fakat akü bitikmiş (test yapıyolar göz kaynatması şeklinde) şarj edince de pek iş görmedi 12/12 (aynı tip) olan akü alıp değiştirdik şimdi sorun kalmadı, ben de anlam verebilmiş değilim akü ilk çalışmada lazım sadece diye düşünüyorum, acaba bu modelle alakalı bir durum mu bilmiyorum sanırım motor debriyajı her sıktığında bayılıyor o sırada akü tamamlıyor?? umarım işine yarar ...

Teşekkürler size de hayırlı olsun öncelikle,oksijen sensöründen olabileceğini duydum başka bir arkadaştan da henüz zaman bulup baktıramadım tavsiyenizi de mutlaka deniycem
 

nmu

Katılım
8 May 2013
Mesajlar
20
MT'ye yeni üye oldum F650GS 2001 kullanıcısıyım bilgilerimi paylaşmak ve paylaşımlarınızı görmek için buradayım selamlar..

 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
MT'ye yeni üye oldum, bilgilerimi paylaşmak ve paylaşımlarınızı görmek için buradayım selamlar..

Sinizin gibi tecrubeli abilerimizin katılımlarını gördükçe çok mutlu oluyorum :) Umarım umduğunuzdan daha faydalı ve keyifli paylaşımlarla vakit geçirirsiniz.
Hoşgeldiniz :rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
şu motoru istediğim zaman kendisinden alıp kullanabileceğim bi arkadaşım olsun isterdim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

Merhabalar,aranıza henüz katılmış yeni bir üye ve acemi motorsiklet sürücüsü olarak ilk yazım malesef anlayamadığım bir problem hakkında olacak.Motorumu iki hafta önce aldım,hemen bakımını yaptırdım ve ufak turlarla kullanmaya başladım.Şehir içi kullanım esnasında rölantide sorunsuz çalışan motor şehirler arası yolda yaklaşık 45dklık sabit hızda 3000-4000rpm değerlerinde kullanım sonrası girdiğim şehir içi trafiğinde debriyaja her davrandığım sefer stop ediyor.Kısa bir süre stop edip beklediğimde normale dönüyor.Bu durum için bi fikri olan var mı acaba?

debriyaj müşüründe problem olabilir mi bilmiyorum..o şekilde stop etmesi pek alışılagelmiş bişey değil...duyduğuma göre debriyaj müşürü ayaklık müşürüyle paralel çalıştığı için o şekilde olabilir...problemi orda aramakla başlayabilirsin...
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
Satılık BMW F 650 GS....

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-tertemiz-bakimli-sorunsuz-masrafsiz-dolu-dolu-124339902/detay/

pazarlık payı vardır ve kesınlıkle motoruma kefılım..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Satılık BMW F 650 GS....

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-tertemiz-bakimli-sorunsuz-masrafsiz-dolu-dolu-124339902/detay/

pazarlık payı vardır ve kesınlıkle motoruma kefılım..

Hayırlı Satışlar,

Benim takıldığım nokta şu

"motorum 2000 model olmasına ragmen uzerınde cıft bujılı 2008 model motor bulunmaktadır... "

Motorun üst kapak mı değişti yani durduk yere mi yapıldı bu işlem acaba?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
Hayırlı Satışlar,

Benim takıldığım nokta şu



Motorun üst kapak mı değişti yani durduk yere mi yapıldı bu işlem acaba?
elımızde 2008 model f 650 motoru vardı ona gore yaptık ve gercekten basarılı olduk. yakıt performans hersey degıstı.. 200km de 3.5 lt yakıyor bu bıle bana yetıyor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
elımızde 2008 model f 650 motoru vardı ona gore yaptık ve gercekten basarılı olduk. yakıt performans hersey degıstı.. 200km de 3.5 lt yakıyor bu bıle bana yetıyor.

100km olmasın acaba o 3.5lt?
Zira daha o kadar az yakan 650cclik bir motor üretilmedi diye biliyorum ben :sunny:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
iddialasmayı pek sevmem ama malesef 200km de 20 tl koyuyorum maxımum.

:) adam 100 km de önceki mesaja göre 1.75 lt yakıyor, bi sonraki mesajına göre 2 lt yakıyor...mobiletten bile az...

92293747.jpg
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
2008 model motor demiş. Sanırım komple motor ki "2 Spark" yazıyor. Önceki motora ne oldu, Bu motor ruhsata işli mi?

motorun bugun muayenesıne gıdecektım motor kapalı garajda kullanılmadıgı ıcın goturemedım tuh :(
dıger motorda duruyor herhangı bır sıkıntıda yedek parcamız bulunsun dıye...
ve aslında bu motor satılacak motor degıl bana kalırsa ama artık araba al araba al dıye tutturan ınsanlar yuzunden sıkıntıya gırdım..
bıraz daha param olsaydı hayalım honda varadero almaktı ne bılım kısmet boyleymıs aslında neden 2008 motor dıye soranları anlıyorum..
ama bu sattıgım motor gercekten sıfır hata olan motor.. cok yakın dostum motosıklet ustası oldugu ıcın mesela honda 400 luk bır chopperı 600+ cc yapıp on teker yapmıslıgımız bıle oldu..
bu motoruda daha az yaksın ve daha ıyı performans gostersın dıye 2008 model motor koyduk.. cıft egzoz ama ben gurultuden hoslanmadıgım ıcın zaten tek sılındır motor bı egzoz delıgını kapattım .. motor hakkında konusabılırım ama kafanızı sısırmek ıstemem sadece acılen satmam lazım bınmıyorum bıle... tanıdık felan varsa guvenle alabılecegınız bır motordur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

turk toplumu olarak zaten en dogruyu bız bılırız zaten uzman bızız rekortmen bızız.. ne kadar yakıyorsa o kadar soyluyorum ne bılım anlamadım kı.. 650 lık motorumda var cıft sılındır racıng oda 5 lt yakıyor 100km ye.. ybr var o kokluyor.. 1000+ cc ıle dayıyoruz 160 km 80 tl paramız gıdıyor.. ne bılım olanı soyluyorum acıkcası.. abartılı bırsey konusmadım suan ıcın.
motoru kullanan kısıye gorede degısır sanırım ve motora gorede. o yuzden bu ne kadar yakar olayına daha fazla gırmeyelım takıntısı olan arkadaslar ıcın tehlıkelı konu..
motorum bu kefılım.. harcı borcu ıvırı zıvırı eksıgı gedıgı problemı yoktur ..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@alidgn
Son birkaç mesajınızda yazdıklarınız ile ilgili bişeyler söyleyecektim ama en iyisi sizi cahilliğiniz ile baş başa bırakmak.

Bir de atarlanmışsınız, "turk toplumu olarak zaten en dogruyu bız bılırız zaten uzman bızız rekortmen bızız.. " diye. Helal olsun valla, gürültüyü sevmediğiniz için bir egzozu keyfinize göre kapatıyorsunuz sonra da başkalarına çok bilmişlik yapmayın diyorsunuz, "terlikler" :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst