Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Benim ybr de iyi gidiyordu yani ybr kadar gidiyordu fakat mh125 driftleri falan asla ne kalkışta nede son hızda hiçbir ybr ( orjinal, oynanmamış ) geçemez. Hadi onu geçtim sonuçta yarış için almıyoruz fakat kullanımdada hissettiriyor. Tabi eğer drift, 150 mc, tvs apache yada cbr 125 kullanmadıysan öyle düşünmekte haklısın
Son olarak sattığım ybrnin hiçbir problemi yoktu rodajını en iyi şekilde yapmıştım. Benim demek istediğim; ne yaparsan yap sonuçta 9.8 ( 10 bile değil ) beygirlik motor performans olarak hakikaten rakiplerinin gerisinde kalıyor.


Dostum yanlış anlama ama bu iş birazda motosiklette ne kadar plot olduğuna bağlı. 600cc motorda 1000cc'yi delip geçenini çok gördüm ben :) İmzama bakabilirsin bende de 2011 ybr vardı. 3. viteste 85, 4 viteste 110 5'te 135 yapıyordu. 2012 model olan henüz 3.500 km'de daha rodaj aşamasında fazla sıkıştırmıyorum motoru. Kendi memleketim Edirne ve kırsal kesimde mondial türü motor çok. 2011 model ybr'mle yolda oyun oynayamayacağım 125-150cc bir mondial üretilmedi hala :) Mondial 145 yapıyorsa bir şey diyemem :queen:

Bu arada mesleğim gereği motor üzerine okuyorum. Sizin o 1.000 km'de biter dediğiniz rodaj 5.000 km gibi daha yeni yeni bitmiş oluyor. Yanlış anlama olmaz umarım, çok bilmiş gibi konuşmaya gelmedim. Sadece bir yanlışı düzeltmeye çalışıyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum yanlış anlama ama bu iş birazda motosiklette ne kadar plot olduğuna bağlı. 600cc motorda 1000cc'yi delip geçenini çok gördüm ben :) İmzama bakabilirsin bende de 2011 ybr vardı. 3. viteste 85, 4 viteste 110 5'te 135 yapıyordu. 2012 model olan henüz 3.500 km'de daha rodaj aşamasında fazla sıkıştırmıyorum motoru. Kendi memleketim Edirne ve kırsal kesimde mondial türü motor çok. 2011 model ybr'mle yolda oyun oynayamayacağım 125-150cc bir mondial üretilmedi hala :) Mondial 145 yapıyorsa bir şey diyemem :queen:

Bu arada mesleğim gereği motor üzerine okuyorum. Sizin o 1.000 km'de biter dediğiniz rodaj 5.000 km gibi daha yeni yeni bitmiş oluyor. Yanlış anlama olmaz umarım, çok bilmiş gibi konuşmaya gelmedim. Sadece bir yanlışı düzeltmeye çalışıyorum.

Motorlar sonuçta hepsi aynı hata ile üretilmiyor yani bir motorun neredeyse 0 hata ilede üretilme gibi bir durumu söz konusu bu yüzden 2.000 ile 5.000 km arası agresif kullanımlardan kaçınılmalı ve son hız denemeleride yapılmaması iyi olur ama bir cbr yi 5.000 km ye kadar yüksek devir görmesse sağır kalır altımızda racing var scooter değil :S
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Motorlar sonuçta hepsi aynı hata ile üretilmiyor yani bir motorun neredeyse 0 hata ilede üretilme gibi bir durumu söz konusu bu yüzden 2.000 ile 5.000 km arası agresif kullanımlardan kaçınılmalı ve son hız denemeleride yapılmaması iyi olur ama bir cbr yi 5.000 km ye kadar yüksek devir görmesse sağır kalır altımızda racing var scooter değil :S

Cbr125 bana göre kalıp olarak spor touring. Sadece kaportadan ibaret. Benim kendi düşüncem 100 hp altı race motor olmaz :) Sıfır cbr alsam onuda 5.000 km'ye kadar sakin kullanırım. Motorun sağır kalması gibi bir durum vardır ama bu giderilebilicek bir problem. 2'de 3'de redline yaparsın elbet açılır motor. Fakat her seferinde zorlayıp dip gaz yaparsan diyelim 1 kere 140 gördün 2 kere gördün, 3. seferde o hızı bekleme derim.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Mondial drift 125 in performansinin iyi oldugunu duymustum,bi kerede kisa mesafe surme sansim oldu fakar cbrin rahatinin 1/10 ini bulamadim. Oturusundaki tokluk,guven hissi yok yani. Performansini cok deneme firsatim olmadi. En merak ettigimde yan yana gelseler cbr la drag taki durumu,denemis olan var mi
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Dostum yanlış anlama ama bu iş birazda motosiklette ne kadar plot olduğuna bağlı. 600cc motorda 1000cc'yi delip geçenini çok gördüm ben :) İmzama bakabilirsin bende de 2011 ybr vardı. 3. viteste 85, 4 viteste 110 5'te 135 yapıyordu. 2012 model olan henüz 3.500 km'de daha rodaj aşamasında fazla sıkıştırmıyorum motoru. Kendi memleketim Edirne ve kırsal kesimde mondial türü motor çok. 2011 model ybr'mle yolda oyun oynayamayacağım 125-150cc bir mondial üretilmedi hala :) Mondial 145 yapıyorsa bir şey diyemem :queen:

Bu arada mesleğim gereği motor üzerine okuyorum. Sizin o 1.000 km'de biter dediğiniz rodaj 5.000 km gibi daha yeni yeni bitmiş oluyor. Yanlış anlama olmaz umarım, çok bilmiş gibi konuşmaya gelmedim. Sadece bir yanlışı düzeltmeye çalışıyorum.

Kardeşim tabiki yanlış anlama olmaz sonuçta bir konuya açıklık getirmeye çalışıyoruz. Ben 1000 km de rodaj bitiyor diye bir şey söylemedim bunu neden yazdığını anlamadım ?
Sen tanıtmışsın bende kendimi tanıtayım o zaman; bende 28 yaşındayım matematik öğretmeniyim 16 yıldır motosiklet kullanıyorum 2 yıl üst üste çanakkalede go-cart birinciliğim var, çevremde hemen hemen herkes motor yada araba ile ilgili bir konu olduğunda bana danışır. Bunları söylememin nedeni yazdıklarından şunları çıkardım; ybr ile mondial yada apache gibi motorlara geçiliyorsan plotajın zayıf kaldığındandır gibi birşeyler demeye getirmişsin. Ama ben plotajdan kaynaklanan geçilmeleri çok rahat anlayabilecek seviyedeyim.
Fakat emin ol plotajlar eşitti, hatta ybrnin plotu daha iyiydi. Kardeşim bergamada en iyi drag yapanlardan biridir ve ben arkamda nişanlımla (75+48=123 kg ) 150 mc ile, kardeşimde ybr ile (63 kg ) defalarca kalktık her seferindede 150 mc alıyor.
Beni tanısaydın bütün ihtimalleri göz önünde bulunduran, şartların eşit olup olamama durumlarını en ince ayrıntısına kadar irdeleyen ne kadar kıl bir adam olduğumu anlardın. Şunun altına imzamı atarım tvs apache, mondial 150 mc, 125mh drift ve cbr125r gibi motorların hepsi ybr yi kalkıştada son hızdada geçiyor. Ama senin denediğin arkadaşlar senden kötü kullanıyordur onu bilemem. Ben motorlar hakkında konuşuyorum. Hele hele 150 mc yada mcx kullanma fırsatın varsa bir gün bir dene performansını bir gör ondan sonra ybr çok hantal gelmezse ben motor kullanmayı bırakırım.
Mondialları geçiyorum falan yazmışsın ama 125mh ve 150mc dışındakileri geçiyorsundur belkide ? Bu arada ben 150 mc ile 100km ile giderken ybrnin ibresi 112km yi gösteriyordu
Zaten teknik özelliklere bakarsan yukarıda saydığım motorların hepside ybrden %30-40 daha güçlü ve bu sadece kağıt üzerinde değil. Bindiğin an anlaşılıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

Mondial drift 125 in performansinin iyi oldugunu duymustum,bi kerede kisa mesafe surme sansim oldu fakar cbrin rahatinin 1/10 ini bulamadim. Oturusundaki tokluk,guven hissi yok yani. Performansini cok deneme firsatim olmadi. En merak ettigimde yan yana gelseler cbr la drag taki durumu,denemis olan var mi

Ben denemedim ama kardeşim dragları sevdiği için 400 metre kalkmışlar. İlk başta çok az bir farkla drift önde gitmiş, sonlara doğruda yine çok az bir farkla cbr öne geçmiş. Çok yakın performansları var.
Merak edenler için; apache ilede denemişler cbr kalkışta çok rahat geçmiş apacheyi ama son hızı bilmiyorum
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Kardeşim tabiki yanlış anlama olmaz sonuçta bir konuya açıklık getirmeye çalışıyoruz. Ben 1000 km de rodaj bitiyor diye bir şey söylemedim bunu neden yazdığını anlamadım ?
Sen tanıtmışsın bende kendimi tanıtayım o zaman; bende 28 yaşındayım matematik öğretmeniyim 16 yıldır motosiklet kullanıyorum 2 yıl üst üste çanakkalede go-cart birinciliğim var, çevremde hemen hemen herkes motor yada araba ile ilgili bir konu olduğunda bana danışır. Bunları söylememin nedeni yazdıklarından şunları çıkardım; ybr ile mondial yada apache gibi motorlara geçiliyorsan plotajın zayıf kaldığındandır gibi birşeyler demeye getirmişsin. Ama ben plotajdan kaynaklanan geçilmeleri çok rahat anlayabilecek seviyedeyim.
Fakat emin ol plotajlar eşitti, hatta ybrnin plotu daha iyiydi. Kardeşim bergamada en iyi drag yapanlardan biridir ve ben arkamda nişanlımla (75+48=123 kg ) 150 mc ile, kardeşimde ybr ile (63 kg ) defalarca kalktık her seferindede 150 mc alıyor.
Beni tanısaydın bütün ihtimalleri göz önünde bulunduran, şartların eşit olup olamama durumlarını en ince ayrıntısına kadar irdeleyen ne kadar kıl bir adam olduğumu anlardın. Şunun altına imzamı atarım tvs apache, mondial 150 mc, 125mh drift ve cbr125r gibi motorların hepsi ybr yi kalkıştada son hızdada geçiyor. Ama senin denediğin arkadaşlar senden kötü kullanıyordur onu bilemem. Ben motorlar hakkında konuşuyorum. Hele hele 150 mc yada mcx kullanma fırsatın varsa bir gün bir dene performansını bir gör ondan sonra ybr çok hantal gelmezse ben motor kullanmayı bırakırım.
Mondialları geçiyorum falan yazmışsın ama 125mh ve 150mc dışındakileri geçiyorsundur belkide ? Bu arada ben 150 mc ile 100km ile giderken ybrnin ibresi 112km yi gösteriyordu
Zaten teknik özelliklere bakarsan yukarıda saydığım motorların hepside ybrden %30-40 daha güçlü ve bu sadece kağıt üzerinde değil. Bindiğin an anlaşılıyor

Estağfirullah ben öyle bir şey demedim/demekte istemedim. Bilmiyorum belkide benim ybr farklıydı ama ne diyim :) Boş verelim bu konu böyle kalsın genelde buna benzer tartışmalardan sonra kalpler kırılır, hiç gereği yok. Sizin dediğiniz gibi olsun. Altımdaki 125cc'nin farkındayım ama yanıma gelipte, ara gaz yapan, abart egzoz takmış, habire pat pat tüfek niyetine egzoz patlatan insanlara sinir olupta gazladım. Normalde 100'ü geçmem bu araba'da da böyledir ama bazen insan kızıyor, sonra ver yansın diyor :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Cbr'im Bitanedir. Aşkımdır o benım :) Bırakın YBR MOndial'i Burası CBR forumu :) CBR den bahsedelim biraz. Allah için Ne Güzel Motor Bu CBR.. 11,000 km devirdim Maşallah halen biniyom. Merak ediyorum Bu motorun Motoru Kaç bin km de biter öle bi durumla karsılasan oldumu hiç?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Estağfirullah ben öyle bir şey demedim/demekte istemedim. Bilmiyorum belkide benim ybr farklıydı ama ne diyim :) Boş verelim bu konu böyle kalsın genelde buna benzer tartışmalardan sonra kalpler kırılır, hiç gereği yok. Sizin dediğiniz gibi olsun. Altımdaki 125cc'nin farkındayım ama yanıma gelipte, ara gaz yapan, abart egzoz takmış, habire pat pat tüfek niyetine egzoz patlatan insanlara sinir olupta gazladım. Normalde 100'ü geçmem bu araba'da da böyledir ama bazen insan kızıyor, sonra ver yansın diyor :)

Yok kardeşim kalp kırmak falan çok gereksiz böyle şeyler. 125 cc yede binsek olgun insanlarız :) Ki konuşmalarından belli sende öylesin ve sana katılıyorum biz biraz daha uzatırsak cbr125 sayfası iyice amacını sapıtacak :)
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar 2011 model siyah 10 bin km sıfırdan farksız motorumu nakit ihtiyacından dolayı satıyorum 5500 TL Manisa 0546 951 24 02
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Cbr'im Bitanedir. Aşkımdır o benım :) Bırakın YBR MOndial'i Burası CBR forumu :) CBR den bahsedelim biraz. Allah için Ne Güzel Motor Bu CBR.. 11,000 km devirdim Maşallah halen biniyom. Merak ediyorum Bu motorun Motoru Kaç bin km de biter öle bi durumla karsılasan oldumu hiç?
Valla cbr yi bilmiyorum ama ybr ile 100000 km yi geçenler var hala motor yaptırmadan. Sanırım cbr da 100000 i geçer fakat daha yüksek devirli olduğu için ybr kadar dayanamayabilir diye düşünüyorum
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
motorumu bende sattım arkadaşlar.elımde manetlerı ve elcıklerı kaldı almak isteyen olursa aşagıdaki linkten bakabilirler.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbr-125-orjinal-manet-ve-elcik-tum-modellere-124563775/detay/
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Tekrar merhaba arkadaşlar şimdi kargo şubesinden geliyorum kaskıma ulaştım sonunda, Adana Camgöz motorun 8 günde gönderemediği 9.günde dalga geçer gibi paramı iade ettiği kaskımı Honda Güngör motor İstanbul'dan 2 günde gönderdi helal olsun vallahi, Camgöz motora da yazıklar olsun buraya rahatça isim vererek yazıyorum çünkü camgözün yetkilisiyle yaptığım görüşmede ben bu yaptığınızı arkadaşlarımla ve kulübümün üyeleriyle paylaşıcam dedim bana istediğin yerde paylaş bizim işimiz aksesuar satmak değil o yüzden açıkcası çok ta önemsemiyoruz dedi ona göre benim gibi taklaya gelmeyin arkadaşlar işini ciddiyetle yapan tanınmış işletmeler varken benim gibi dandik sitelerden alışveriş yapmayın bana ders olan olay size bilgi olsun,
Kasksız asla diyorum ve keyifli sürüşler diliyorum hepinize... :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@Cazador45 İyi satışlar. :cat:
@ENGİN REİS Hayırlı olsun. :)
@s.e.c Servis, hava filtresi için 25 lira dedi. Değişimi orada yapılacak olursa depo falan söküleceğinden 20 lira olurmuş. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

@halil27 Güle güle kullanın kaskınızı. Hepimize kazasız sürüşler. :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Rica ederim abi sen de sağ ol. :) Yaş 20 ondan abi diyorum. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

Bu arada eksik yazmışım yanlış anlaşılmasın; hava filtresi 25, işçilik 20 liraymış.

Sorun yok istediğin gibi hitap edebilirsin :) işçiliğin 20 tl olduğunu anlamıştım. Ben deponun nasıl söküldüğünü falan biliyorum olmadı filtreyi alıp kendim değiştiricem. Servis bana 100 km :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorun yok istediğin gibi hitap edebilirsin :) işçiliğin 20 tl olduğunu anlamıştım. Ben deponun nasıl söküldüğünü falan biliyorum olmadı filtreyi alıp kendim değiştiricem. Servis bana 100 km :)

Sele söküldükten sonra gerisi gelir bence :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Aynen önce seleyi söküyorsun, daha sonra deponun önünde gidona yakın olan yerde depo ile aynı renkte olan kapak var, onu söküyorsun. Kapağın altındaki somunu çıkardıktan sonra depo önden arkaya doğru kalkıyor. Selenin oralarda menteşe var. Yani menteşe sayesinde depo tamamen gövdeden ayrılmıyor, arka tarafı menteşe ile sabit ön taraftan depoyu kaldırıyorsun altında hava filtresinin kutusu var
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Tekrar merhaba arkadaşlar şimdi kargo şubesinden geliyorum kaskıma ulaştım sonunda, Adana Camgöz motorun 8 günde gönderemediği 9.günde dalga geçer gibi paramı iade ettiği kaskımı Honda Güngör motor İstanbul'dan 2 günde gönderdi helal olsun vallahi, Camgöz motora da yazıklar olsun buraya rahatça isim vererek yazıyorum çünkü camgözün yetkilisiyle yaptığım görüşmede ben bu yaptığınızı arkadaşlarımla ve kulübümün üyeleriyle paylaşıcam dedim bana istediğin yerde paylaş bizim işimiz aksesuar satmak değil o yüzden açıkcası çok ta önemsemiyoruz dedi ona göre benim gibi taklaya gelmeyin arkadaşlar işini ciddiyetle yapan tanınmış işletmeler varken benim gibi dandik sitelerden alışveriş yapmayın bana ders olan olay size bilgi olsun,
Kasksız asla diyorum ve keyifli sürüşler diliyorum hepinize... :)

ben adanadayım camgöz den 3 kez alısverım oldu şükür sıkıntı yaşamadım.sanırım kargo ile gonderıde sıkıntı yasıyorlar

@Cazador45 İyi satışlar. :cat:
@ENGİN REİS Hayırlı olsun. :)
@s.e.c Servis, hava filtresi için 25 lira dedi. Değişimi orada yapılacak olursa depo falan söküleceğinden 20 lira olurmuş. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

@halil27 Güle güle kullanın kaskınızı. Hepimize kazasız sürüşler. :)

eyvallah blackbaron
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Engin Reis dükkana gidip almak onlıne alışverişten çok farklı görüp beğeniyorsun inceliyorsun parasını verip alıyorsun, Onlıne alışverişte çok farklı sorunlar yaşanabiliyor, Gri renk ls2 celtıc istedim kırmızı geldi, kargo parasını da ödediğim halde bi daha ödedim, kırmızıyı gönderdim iki gün grinin gelmesini bekledim, sonra paramın iade edilmesi için havale işlemleriyle uğraştık felan bayağı sıkıntı oldu sonunda da aldığım cevap bizim işimiz motor satmak olduğu için aksesuarla pek ilgilenemiyoruz oldu pekala tamam dedik bizde ona göre davranırız arkadaşlarımızda ona göre davransın istedim, bu arada motorunu satmışsın hayırlı olsun ;-)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst