RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
benım gunluk yolum dumduz biraz trafikli bir yol çok yakında bu işe bir açıklık getireceğim.
Tek kişi dağ bayır tırmanmadan :D fazla süratte yapmıyorum bakalım ne çıkacak :)
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
114
Nasi bi hesap cikardiniz annamafim motoru bi kac gun once teslim aldim ilk isim ankara antres alisveris merkezinin yanndaki benzinlikten 50 tl benzin aldim 4 isik yanmisti suan motorla 198 km yapmisim simdi baktim ve hala 3 isik yanior son 50 km de 3 isik sonmesse scooterde oldugu gbi motor sizin bahsettiginiz kadar yaktigini sanmiorum ki ilk vitesli motorum.oldugu icin limitlerde kullaniorum.hevesle arti olarak evimin konumu itabryle surekli yokuslardayim bunuda belirtmek isterim
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
61
Benzin konusu da benzer motor sahiplerinden kıskanılacak bir fark yok beyler sıkarsan alayı yakıyor bu bir gercek buda sıkarsan 4 e yakın normalinde 2,5 gibi bi rakam veriyor sıkıntı yok yani :)
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
114
Benzin konusu da benzer motor sahiplerinden kıskanılacak bir fark yok beyler sıkarsan alayı yakıyor bu bir gercek buda sıkarsan 4 e yakın normalinde 2,5 gibi bi rakam veriyor sıkıntı yok yani :)

Durumun ozu sanirim bu ama 4 ltre yaktigini soliyen arkadasnda kullanimi braz agar olmus surekli yokus yukari iki kisi abandikca abanmis ama ben o kadar yakabilcegini sanmiorum suda var motordan motora dandeisio bu isler sicaklik filtre temizligi hersey etkiliyebilio ben 50 tl lik benzin aldim suan gezmeden geldim :))240 km oldu ve daha yeni binanin onunde iki dise dustu gostergem lakin bence bu kadarda takilmamak lasim ben 14 lira yakmisim arkadas 16 veya 17 hadi oldur kes bic dogra 18 lira arada en baba 2 kutu cola parasi oynar yani oda para deil bence . Daglar kadar fark yok nihayetnde :)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
23
Arkadaşlar ben motoru 3200 e aldım faturada 2739 lira yazıyor böle durumu olanlar varmı bide arka sağ amasör sekerken sürtüyo ama ses yapmıyo demiri eritmiş garsnti değiştirirmi
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
15
MERHABA ARKADAŞLAR

en son çıktığım kısa gezintinin üzerinden 5 gün geçti . bugün şehiriçi 100 km yi tamamladım.

motoru hiç zorlamadım...dağ bayır çıkmadım inmedim...şehir dışına hiç çıkmadım... hiç 2 kişi binmedim ... (KISACASI STANDART KULLANICI İÇİN 100 KM TAMAMLADIM)

SONUÇ :

ŞEHİR İÇİ 100 KM 16 TL YAKIYOR ...

YORUM:

motoru dip gaz kullanıp uzun yolda dağ bayır tırmanınca harcadığı benzin ile akıllı efendi şehir içinde işimdeyim gücümdeyim modunda kullanım arasında 100 km de 2,5 tl oynuyor




metin6gs arkadaşın söylediğini bir mühendis olarak test ettim onaylıyorum... :bounce:

gazo benim yaptığım testi yapacağını söylemişti ama ya 100 km yi tamamlayamadı ya da yazmaya vakit bulamadı :rendeer: her neyse bana nasipmiş ben gazodan önce yapmış oldum... gazo nun test sonuçlarını da merakla bekliyorum


hepinize keyifli sürüşler...

kaskınızı montunuzu ihmal etmeyin
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
114
Arkadaslar yukarda da soledigim gbi halen killanmaktayim .
Tam test etme imkanim daha olmadi ama siz hesaplayin suan 300km yaptim depoda tam 50 tl lik yakit vardi 300 km deym ve henuz 2 isik sonmedi ki 300 km desek bile 50 tl÷300 km yaptigimda =15 tl gbi bi rakam cikio ki daha belki 350 km yapardim ama cevre yoluna cikcagm icin benzin aldim :))) mali durum braz sikintili ama ay basinda ilk isim depuyu fulleyip 100 km gidip bida fullucem :))) kullanimim genelde tam gaz ve hevesli bi sekilde hircin bi kullanim swrgilio ve neredeyse %50 artcili kullaniorum .
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
MERHABA ARKADAŞLAR

en son çıktığım kısa gezintinin üzerinden 5 gün geçti . bugün şehiriçi 100 km yi tamamladım.

motoru hiç zorlamadım...dağ bayır çıkmadım inmedim...şehir dışına hiç çıkmadım... hiç 2 kişi binmedim ... (KISACASI STANDART KULLANICI İÇİN 100 KM TAMAMLADIM)

SONUÇ :

ŞEHİR İÇİ 100 KM 16 TL YAKIYOR ...

YORUM:

motoru dip gaz kullanıp uzun yolda dağ bayır tırmanınca harcadığı benzin ile akıllı efendi şehir içinde işimdeyim gücümdeyim modunda kullanım arasında 100 km de 2,5 tl oynuyor




metin6gs arkadaşın söylediğini bir mühendis olarak test ettim onaylıyorum... :bounce:

gazo benim yaptığım testi yapacağını söylemişti ama ya 100 km yi tamamlayamadı ya da yazmaya vakit bulamadı :rendeer: her neyse bana nasipmiş ben gazodan önce yapmış oldum... gazo nun test sonuçlarını da merakla bekliyorum


hepinize keyifli sürüşler...

kaskınızı montunuzu ihmal etmeyin

İyi kide sen yapmışsın :D Ben geçen gün benzin istasyonuna gidip ağzına kadar doldurmaya karar verdim ancak pompacıya bir türlü derdimi anlatamadım.
İkide bir 50tl koyim düz hesap olsun diyip durdu bende lanet olsun tamam öyle olsun dedım :D
Ama madem beklemedesiniz bu hafta içi bilgileri veriyorum :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Hayırlı olsun kardeşim, güle güle ve dolu depoyla kullan inşallah hep :queen:
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
Arkadaşlar ben motoru 3200 e aldım faturada 2739 lira yazıyor böle durumu olanlar varmı bide arka sağ amasör sekerken sürtüyo ama ses yapmıyo demiri eritmiş garsnti değiştirirmi

Fatura alti ne kadar yazıyor peki ? Yani faturanın altında kdv ekleme işlemi yapılmış mi genel toplam değeri yazıyormu? Yazıyorsa plaka ve ruhsatı orası mi halletti ?
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Hayırlı olsun kardeşim, güle güle ve dolu depoyla kullan inşallah hep :queen:

sağolasın :) şimdilik çok sevdim hiç bir sıkıntı yok,tecrübem ehliyet sınavındaki scooter ile sınırlı olduğundan kusur bulamıyorum hiçbirşeye :)kompresyondanken çıkardığı seste hoşuma gitti:)

 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
benim musluk yukarı bakıyor (yani yedek depo) 25 tl lik aldım 70 km oldu hala gösterge 2 çizgi,normal depoya geçincemi azalıcak bu,yoksa yokmıyor mu ? eheheh :D

yalnız cidden bilmediğimden soruyorum
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bu gün 500 bakımını yaptırdım 60 lira tuttu yapılan tek şey respol marka yağ koydular zinciri gerdiler.
60 tl diyince yüzüm düştü ama sesimi çıkaramadım.
Bu arada bu gün düştüm ilk düşüşüm oldu.
Kesinlikle yağışlı havalarda bu lastikler ile yola çıkmayın resmen buz pateni yaptım bütün gün :D
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Bu gün 500 bakımını yaptırdım 60 lira tuttu yapılan tek şey respol marka yağ koydular zinciri gerdiler.
60 tl diyince yüzüm düştü ama sesimi çıkaramadım.
Bu arada bu gün düştüm ilk düşüşüm oldu.
Kesinlikle yağışlı havalarda bu lastikler ile yola çıkmayın resmen buz pateni yaptım bütün gün :D
Gecmis olsun dikkat edelim: )
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Hiç lastikleri değiştiren oldu mu ? Ankarada bugün yağmur yok ama ben yine buz pateni yaptım yerler hafif nemli :)
Hem ucuz hemde güzel lastik arıyorum :)
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
ben izmirde bikaç yere sordum. bizim lastiklerin ebatları biraz az bulunan cinsten. stoklarında yok sorduğum yerlerde. metzeler ve pirelli sordum. ne etcez bilmiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst