- Katılım
- 28 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,269
- Konu Yazar
- #1
iyigünler ben hatay iskenderunda oturuyorum mondial snappy x aldım 0 km burda 1850 adana gizerlerden bi tanıdık aracılığıyla 1500 e verdiler bende aldım motor mavi hiç görmedim ama aldım :cherry: plakayı burada kendim çıkaracağım ancak motoru sürerek getireceğim yolda polise yakalanırsam sıkıntı olur muhemelen ne yapmam gerek yasal olarak bi hakkım var mı yani yakalanınca polisin karışmaması için ne yapmam gerek belge vs. :silent: