Hayırlısı olsun inşallah.Arabayı acil Bostancı sanayiye götürdüm bahsetmiş olduğun pas sökücüyü alacaktım unuttum aceleden,İlk fırsatta alıp deniycem.Motora kendim yapacağım bakım için zaman ayrımaya çalışıyorum ama nafile.Bir iki saat boş vakit bulup ondada turluyorum ancak.Geri kalan zamanda genelde çocuk bakıyorum.Hanım benden geç işten geliyor ve cumartesileride çalışıyor.Pazarda onları gezdiriyorum mecburen.Kayınvalide mesai saatleri dışında bir dakika bile fazladan bakmıyorValla böyle motorcu olmak çok zor.
Allah kolaylık versin zormuş senin iş vallaBenim de şu manifold değişim kaçınılmaz hale geldi ama ben de inat ettim. Kendim onaracagim. Draggynin dediği gibi 3-5 saat ayırıp güzelce onaracagim artık. Olmadı gidecek 200 kağıt
![]()
Hayırlısı olsun inşallah.Arabayı acil Bostancı sanayiye götürdüm bahsetmiş olduğun pas sökücüyü alacaktım unuttum aceleden,İlk fırsatta alıp deniycem.Motora kendim yapacağım bakım için zaman ayrımaya çalışıyorum ama nafile.Bir iki saat boş vakit bulup ondada turluyorum ancak.Geri kalan zamanda genelde çocuk bakıyorum.Hanım benden geç işten geliyor ve cumartesileride çalışıyor.Pazarda onları gezdiriyorum mecburen.Kayınvalide mesai saatleri dışında bir dakika bile fazladan bakmıyorValla böyle motorcu olmak çok zor.
Dragstar 650 sahibi olmamama rağmen (henüz) hergün bu foruma girip paylaşımlarınızı okuyorum, çok zevk alıyorum. Sizleri hiç tanımamış görmememe rağmen kendime yakın hissediyorum.
Keyifli sürüşler dilerim, sizleri takipteyim.
Hiç verme o kadar zor bir şey değil, alttaki linkte sübap ayarı anlatılmış ama 3. adımda tataa manifoldlar önünde
http://webslingercycles.com/Docs/V%20Star%20650ValveClearanceCheckandAdjustment.pdf
Ben Bostancı sanayinin girişindeyim, haberim olsaydı çay ısmarlardım, ben de iş ve köpekten :mrgreen: dolayı zaman ayıramıyorum fazla![]()
Hiç verme o kadar zor bir şey değil, alttaki linkte sübap ayarı anlatılmış ama 3. adımda tataa manifoldlar önünde
http://webslingercycles.com/Docs/V%20Star%20650ValveClearanceCheckandAdjustment.pdf
Ben Bostancı sanayinin girişindeyim, haberim olsaydı çay ısmarlardım, ben de iş ve köpekten :mrgreen: dolayı zaman ayıramıyorum fazla![]()
Arkadaşlar merhaba. Ben de 1997 model Drag Star 650 Sport aldım. Harika makina gerçekten.![]()