Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
uzun,kisa far ve plaka muhur hafif kusurlu olarak gectim muyeneden plaka orjinal ve tek muhur var ama iki muhur olmasinda israr etti. bekleyen motorlarin yarisinda tek muhur vardi
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
işte tüvtürk denen berbat para emici gereksiz kurumun berbatlığı, plakalar artık tek mühür kanun var bununla ilgili...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
yardimlariniz icin tskrl.Bu arada korukler hafta ici geliyormus.hafta sonuna motor full hazir olur inslh.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
bnede yaz sonunu bekleyemedim, hem yağ damlatma olayını gidermek hem de krom parçaları taktırmak için motorcu ile anlaştım.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Hayırlısı olsun inşallah.Arabayı acil Bostancı sanayiye götürdüm bahsetmiş olduğun pas sökücüyü alacaktım unuttum aceleden,İlk fırsatta alıp deniycem.Motora kendim yapacağım bakım için zaman ayrımaya çalışıyorum ama nafile.Bir iki saat boş vakit bulup ondada turluyorum ancak.Geri kalan zamanda genelde çocuk bakıyorum.Hanım benden geç işten geliyor ve cumartesileride çalışıyor.Pazarda onları gezdiriyorum mecburen.Kayınvalide mesai saatleri dışında bir dakika bile fazladan bakmıyor :) Valla böyle motorcu olmak çok zor.
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
Dragstar 650 sahibi olmamama rağmen (henüz) hergün bu foruma girip paylaşımlarınızı okuyorum, çok zevk alıyorum. Sizleri hiç tanımamış görmememe rağmen kendime yakın hissediyorum.
Keyifli sürüşler dilerim, sizleri takipteyim.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Hayırlısı olsun inşallah.Arabayı acil Bostancı sanayiye götürdüm bahsetmiş olduğun pas sökücüyü alacaktım unuttum aceleden,İlk fırsatta alıp deniycem.Motora kendim yapacağım bakım için zaman ayrımaya çalışıyorum ama nafile.Bir iki saat boş vakit bulup ondada turluyorum ancak.Geri kalan zamanda genelde çocuk bakıyorum.Hanım benden geç işten geliyor ve cumartesileride çalışıyor.Pazarda onları gezdiriyorum mecburen.Kayınvalide mesai saatleri dışında bir dakika bile fazladan bakmıyor :) Valla böyle motorcu olmak çok zor.

Allah kolaylık versin zormuş senin iş valla :) Benim de şu manifold değişim kaçınılmaz hale geldi ama ben de inat ettim. Kendim onaracagim. Draggynin dediği gibi 3-5 saat ayırıp güzelce onaracagim artık. Olmadı gidecek 200 kağıt :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Allah kolaylık versin zormuş senin iş valla :) Benim de şu manifold değişim kaçınılmaz hale geldi ama ben de inat ettim. Kendim onaracagim. Draggynin dediği gibi 3-5 saat ayırıp güzelce onaracagim artık. Olmadı gidecek 200 kağıt :)

Hiç verme o kadar zor bir şey değil, alttaki linkte sübap ayarı anlatılmış ama 3. adımda tataa manifoldlar önünde :)

http://webslingercycles.com/Docs/V%20Star%20650ValveClearanceCheckandAdjustment.pdf

Hayırlısı olsun inşallah.Arabayı acil Bostancı sanayiye götürdüm bahsetmiş olduğun pas sökücüyü alacaktım unuttum aceleden,İlk fırsatta alıp deniycem.Motora kendim yapacağım bakım için zaman ayrımaya çalışıyorum ama nafile.Bir iki saat boş vakit bulup ondada turluyorum ancak.Geri kalan zamanda genelde çocuk bakıyorum.Hanım benden geç işten geliyor ve cumartesileride çalışıyor.Pazarda onları gezdiriyorum mecburen.Kayınvalide mesai saatleri dışında bir dakika bile fazladan bakmıyor :) Valla böyle motorcu olmak çok zor.

Ben Bostancı sanayinin girişindeyim, haberim olsaydı çay ısmarlardım, ben de iş ve köpekten :mrgreen: dolayı zaman ayıramıyorum fazla :)
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
Dragstar 650 sahibi olmamama rağmen (henüz) hergün bu foruma girip paylaşımlarınızı okuyorum, çok zevk alıyorum. Sizleri hiç tanımamış görmememe rağmen kendime yakın hissediyorum.
Keyifli sürüşler dilerim, sizleri takipteyim.

Arkadaşlar kapatmışlar kendilerini kimseye mesaj yazmıyolar.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Arkadaşlar her türlü yardıma açığım bu hafta almak istiyorum motoru... Bakmaya giderken bana yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim dragstar kullanıcısıyla motor olmak en mantıklısı gibi geliyor bana
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Profiline de yazdım hocam, elbet bakarız ama bir servisin yapacağı kontroller en sağlıklısı olur. bir nevi expertizi de yapılmış olacaktır.
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba. Ben de 1997 model Drag Star 650 Sport aldım. Harika makina gerçekten. :)
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Teşekkürler draggy ... telefonla ulaştım gökhan beyle görüştüm çok kibar telefonda sesi güven veren birisi bu hafta inş gitmek kısmet olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

Arkadaşlar merhaba. Ben de 1997 model Drag Star 650 Sport aldım. Harika makina gerçekten. :)

Hayırlı olsun kazasız belasız kullan hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst