- Katılım
- 30 Eyl 2012
- Mesajlar
- 289
hocam yanlışın olmalı çünkü cbr 11600 de kesiciye giriyor yani 12000 devir imkansız. sanırım 151 km hız gördüğünde 11500 devir civarındadır. Ama iyi gitmiş hakkaten, bende 149 görmüştüm düzde arkadan rüzgar eserken. Peki senin yol durumun neydi ?
Otoban dostum hafif eğim vardı tabi 12nin üzerindeydi devir diğerlerinde dediğin doğru ama 12ye kadar girmiyor kesiciye 6. viteste