Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
ramco ben de yakın tarihte motoru satsam diye dûsûndüm bugûn. ilgilenirsen pm at. 2012 model tam 1 yasında beyaz 3500 km de çizik yok hicbi sıkıntısı yok. istanbuldaysan her tûrlü yardım ederim sıfır alır gibi rahat alırsın.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
ramco ben de yakın tarihte motoru satsam diye dûsûndüm bugûn. ilgilenirsen pm at. 2012 model tam 1 yasında beyaz 3500 km de çizik yok hicbi sıkıntısı yok. istanbuldaysan her tûrlü yardım ederim sıfır alır gibi rahat alırsın.
fıyat konusunda özelden mesaj atabılırmısın kardeş ne kadara vermeyı düşünüyorsun
forum üyelerine son rakamını ilmek isterim ister burdan yaz ıstersen pm at
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar birkaç kez benzinim bitti motor çalışmadı motora veya enjeksiyona zarar verirmi ?

Belzin ışığı yanıp söndükten sonra belzin doldurulması gerekir yedek depoya geçmek eğer belzin içerisinde pislik varsa ozaman pompanın zorlanmasına sebebiyet verir kardeşim ve masraf açabilir :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@sirroel hoşgeldiniz. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

1 depo benzinle 450 Km yapan biri gerçekten var mı acaba aranızda arkadaşlar?????

Sakin kullanılırsa bence olabilir. Yalnız rodajda ilk 1000 km'yi 97 oktanla, 120 lira civarında yakıtla tamamladı diye hatırlıyorum.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
414 kmyi yedeğe geçmeden gittim
415. Kmde sinyal vermeye başladı
yedeklede 100 gitse hesaplayın işte
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
95 oktan kullanın heleki rodajda kesinlikle 95,97 hem fazla yakar hemde yüksek oktanın zararı olabilir :) ama motor uçar :D
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
37
Arkadaşlar çookk çok acil soruyorum..yarın için bir motor ayarladık 2011 model siyah cbr..10000 km de daha..
tiger egzos, var dunlop lastik var, pirinç koruma takozu varr,, ayrıca zenon far ve alarmlı uzaktan çalıştırma kiti mevcuttur..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

fiyatta da pazarlık yaptık..bir fiyat aldım çok büyük ihtimal yarın benim olacak,,ancak sizden de fiyat almak istedimm..ondan sonra fiyat vermek istiyorum..
yardımlarınızı bekliyormm..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

iyi akşamlar kardeşim..ben motor için bir fiyat aldım artılarını yazdım..az önceki yazımda..bir bakar mısın
paranı cebine koy yanıma gel pişman olmayacaksın....
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar eski bir cbf 150 sahibi olarak bugün itibariyle 2011 model 9000 km de siyah cbr 125 sahibiyim 5700 TL ye aldım motor gayet temiz ama cbf den sonra biraz yorucu geldi bana tek marşta 318 km yol yaptım bittim :D ama alet bayağı iyi kaçıyor fazla duracağını sanmıyorum temiz cbf 150 ile takas yapabilirim ilgilenenlere duyrulur 546 951 24 02
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön sinyaller tamamda beyler arka sinyalleri nasıl değiştircem plakalığı sökmek gerekirmi birde gerekiyorsa nasıl sökücez :silent:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Selam arkadaşlar eski bir cbf 150 sahibi olarak bugün itibariyle 2011 model 9000 km de siyah cbr 125 sahibiyim 5700 TL ye aldım motor gayet temiz ama cbf den sonra biraz yorucu geldi bana tek marşta 318 km yol yaptım bittim :D ama alet bayağı iyi kaçıyor fazla duracağını sanmıyorum temiz cbf 150 ile takas yapabilirim ilgilenenlere duyrulur 546 951 24 02

Bence biraz acele karar veriyorsun. Çünkü ilk 3-4 gün vucudun alışık olmadığı için biraz garip gelebilir gidon ama ordaki kaslar alışınca sıkıntı kalmıyor. yoksa cbr125 ve 250 kullananlar sürekli üfleyip püflüyor olurdu.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
37
ne kadar aldınız ?
Selam arkadaşlar eski bir cbf 150 sahibi olarak bugün itibariyle 2011 model 9000 km de siyah cbr 125 sahibiyim 5700 TL ye aldım motor gayet temiz ama cbf den sonra biraz yorucu geldi bana tek marşta 318 km yol yaptım bittim :D ama alet bayağı iyi kaçıyor fazla duracağını sanmıyorum temiz cbf 150 ile takas yapabilirim ilgilenenlere duyrulur 546 951 24 02
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
272
2013 tricolor

30 yaşındayım , dryim . Bugün motorumu Hondadan aldım . Hayatımda ilk kez vitesli motor kullanıyorum . 30km yol gittim ellerim çok ağrıdı tecrübe kazandıkça geçeceğini düşünüyorum .







 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
1 depo benzinle 450 Km yapan biri gerçekten var mı acaba aranızda arkadaşlar?????
Normalde 400ü göremiyordum.15-16 kuruş 20 kuruş yaktırdığımı biliyorum :D Haftasonu istanbul-eskişehir yaptım Burda doldurdum Opette (ki 52 liralık benzin attı ki tam doldurmamıstı diye düşünüyorum)395 km olunca yedeğe geçti 465te biter diyerekten benzin aldım gene de icine 12 litre zorla aldı(1litreye yakın kalmış bile)500 yaptı desek yeridir yani.Ama dönüşte gidişe kıyasla hüsrana uğradım (baska benzinlik bulamam diyerekten totalden almıştım,titreşim de fazlaydı)330ta yedeğe geçti (max 400 gitti )Yani uzun yolda daha cok yakar diye düşünürken ciddi bir azalma oluyor 11-12 kuruşa kadar(ortalama hızım 115-120 diyebiliriz en kötü 100 dip gaz 140-150 gittiğim de oldu.) 6. vites 12bin devirde 152 km/h gördüm en son
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
hocam yanlışın olmalı çünkü cbr 11600 de kesiciye giriyor yani 12000 devir imkansız. sanırım 151 km hız gördüğünde 11500 devir civarındadır. Ama iyi gitmiş hakkaten, bende 149 görmüştüm düzde arkadan rüzgar eserken. Peki senin yol durumun neydi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst