Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
Selamlar cıbır severler, kısa bir askerlik molasındam sonra tekrar aranıza katıldım, motoruma kavustum. havalimanı otoparkında usanmadan 4 ay bekledi beni gariban :D simdi yollar bizim. avrupa yakasında buluşma muhabbetleri olursa ilk fırsatta katılmak isterim. bayrampaşada oturuyorum, yakın olanlara duyrulur.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamlar ahali .. Bugün itibariyle Honda Cbr 125r mi satmış bulunmaktayım .. elimde nakit paramla kaldım motorsuz Ciden bu kötü bi his ama sabredip ninjayı beklicem .. Artık uğraşmıcam küçük cc ile .. Arada sırada yine buralara takılırım nasipse .. Olursa benlik bişey her zaman buralardayım , siz kardeşlerim ,abilerimsiniz .. Tekeriniz düz bassın .. :)
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Enes kardrsim hayirli olsun,nasildi motorla vedalasma,benim icin hep zor olmustur ufaktan dolar gozlerim :) ne zaman dusunuyosun ninjayi ?
Ya beyler bu arada tekere hava basmaya gittim on 16 arka 24 cikti,bende one 29 arkaya 33 bastim ama motor hic tutmuyo yolu artik hele artciyla falan resmen savuruyo,onceden derdim lastiklere neden kotu diyolar gayet iyi tutuyo diye ama yok arkadas mutlaka degismeliymis.
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@cafridion hoşgeldin. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

@EneS_Turker Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. :) Bence iyi düşünüyorsun; tek yerine çift silindir, 125 yerine 250cc daha mantıklı olur. Görüşmek üzere. :cat:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
@cafridion hoşgeldin. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

@EneS_Turker Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. :) Bence iyi düşünüyorsun; tek yerine çift silindir, 125 yerine 250cc daha mantıklı olur. Görüşmek üzere. :cat:

Eyw kardeşim sağolasın :) Evt Ninja 250r Büyük sevdamdı , ona kavuşmak için biraz beklemekte gerekse beklicem :)

Enes kardrsim hayirli olsun,nasildi motorla vedalasma,benim icin hep zor olmustur ufaktan dolar gozlerim :) ne zaman dusunuyosun ninjayi ?
Ya beyler bu arada tekere hava basmaya gittim on 16 arka 24 cikti,bende one 29 arkaya 33 bastim ama motor hic tutmuyo yolu artik hele artciyla falan resmen savuruyo,onceden derdim lastiklere neden kotu diyolar gayet iyi tutuyo diye ama yok arkadas mutlaka degismeliymis.

Ben artık alıştım bu yıl içinde 3. motor oldu ama honda güzel bi deneyimdi Çok mutluyum Cbr 125 Sahibi olduğum için .. Ama bu sefer acele etmeyip Ninjaya kadar beklicem inş :) Üzücüde olsa burda kardeşler kazandım bu yererli .. makina gelir gider ..
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
11
arkadaslar ay basında honda cbr 125 r alıcam 1500km de kullanırken nelere dıkkat etmelıyım kac km de zıncırı hangı yagla ile yaglamalıyım kac km de bakım yaptırmalıyım ayrıca kac bın devırde vıtes degıstırerek kullanmalıyım bana bilgi verebilecek birisi varmı?
 
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
10
Gunaydin beyler oncelikle oncelikle herkese iyi hafta sonları dilerim.
Benim şöyle bi sorum olucak,ben aslında 1 senedir 2006 model cbr 125 repsol kullanıyordum. Bir hafta önce motorumu sattım ve sıfır km cbr 125 aldım. Bütün gece dinlendikten sonra sabah motora bindiğimde 5 dakika sonra hararet göstergesi üç çizgiye çıkıyor. Acaba bu yeni modellerde hararet göstergesinin normal değeri nedir. 3 çizgi bi sorun teşkil edermi bide suyunu nerden kontrol edicem bu motorun eski model motorumda hic böyle bi sorunum olmamıştı. Yardımcı olursanız sevinirim sabahtan beri çıldırıyorum içim içimi yiyor.
O çalışma sıcaklığıdır diye kendimi avutuyorum ama yinede içim rahat değil. Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
o calışma sıcaklıgıdır dedigin gibi hocam. zaten hararet 2 cızgi olmadan hareket ettirmem ben de motoru, 2 dk sonra da 3 cizgi olur.
 
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
10
Çok saol kardeşim şimdi daha rahatladı içim zaten yarım saat sürdükten sonrada 3 çizgiydi o biraz rahatlatmıştı beni ama şimdi bilen birine sorayım dedim yinede. 4. Çizgiyi görürsem yinede bi servise götürürüm çok uzak değil zaten insan bebek gibi sevince motorunu böyle biraz panik oluyo hemen :D
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
2
Sa beyler bende yaklaşık 1 yıldır motorlara çok hefes ettim alacam cbr ler gözüme hoş geliyor yakında aranızdayım her gün burayı açıyorum sonuna kadar okuyorum ortamınız çok iyi.
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
benzini 1 cizgiden aşagı dûsûrmemeye calış, benzin pompasını yakabilirsin, hele bitene kadar kullanma basına iş acarsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst