cbr alacaklar benden fiyat almadan sıfır motor almasınlar... kaça alacaksın
usta hemen almayacak olsamda yakın bi tarihte almayı düşünüyorum
cbr alacaklar benden fiyat almadan sıfır motor almasınlar... kaça alacaksın
fıyat konusunda özelden mesaj atabılırmısın kardeş ne kadara vermeyı düşünüyorsunramco ben de yakın tarihte motoru satsam diye dûsûndüm bugûn. ilgilenirsen pm at. 2012 model tam 1 yasında beyaz 3500 km de çizik yok hicbi sıkıntısı yok. istanbuldaysan her tûrlü yardım ederim sıfır alır gibi rahat alırsın.
Arkadaşlar birkaç kez benzinim bitti motor çalışmadı motora veya enjeksiyona zarar verirmi ?
1 depo benzinle 450 Km yapan biri gerçekten var mı acaba aranızda arkadaşlar?????
paranı cebine koy yanıma gel pişman olmayacaksın....
Selam arkadaşlar eski bir cbf 150 sahibi olarak bugün itibariyle 2011 model 9000 km de siyah cbr 125 sahibiyim 5700 TL ye aldım motor gayet temiz ama cbf den sonra biraz yorucu geldi bana tek marşta 318 km yol yaptım bittimama alet bayağı iyi kaçıyor fazla duracağını sanmıyorum temiz cbf 150 ile takas yapabilirim ilgilenenlere duyrulur 546 951 24 02
Selam arkadaşlar eski bir cbf 150 sahibi olarak bugün itibariyle 2011 model 9000 km de siyah cbr 125 sahibiyim 5700 TL ye aldım motor gayet temiz ama cbf den sonra biraz yorucu geldi bana tek marşta 318 km yol yaptım bittimama alet bayağı iyi kaçıyor fazla duracağını sanmıyorum temiz cbf 150 ile takas yapabilirim ilgilenenlere duyrulur 546 951 24 02
Normalde 400ü göremiyordum.15-16 kuruş 20 kuruş yaktırdığımı biliyorum1 depo benzinle 450 Km yapan biri gerçekten var mı acaba aranızda arkadaşlar?????