Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
100 km ye kadar çok seri çıkıyor, film 100 km hızdan sonra başlıyor. ben hafif motorun üzerine yatarak o hıza ulaştım. mesafe süre ölçmedim bu hızıda ankara çevre yolunda önümde arkamda hiç araba yokken bastım.

evet motor her halükarda 100 e iyi çıkıyor. bunların orjinal dişi 15 mi? birde benim motor depoyu fulledikten sonra 380 de yedeğe geçti. kaç litre benzin kaldı acaba içinde 80-90 km daha gidermi sizce ??
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
evet motor her halükarda 100 e iyi çıkıyor. bunların orjinal dişi 15 mi? birde benim motor depoyu fulledikten sonra 380 de yedeğe geçti. kaç litre benzin kaldı acaba içinde 80-90 km daha gidermi sizce ??

depoyu bir kere fulledim, pişman oldum.
bence benzin durdukca kalite kaybına uğruyor. artık her seferinde opetten 30 tl lik alıyorum 183 km yol gidiyor (litre 4,55-4,75) bu arada orjinali 15 diş.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
yedek depo kaç litre acaba ?
100 kmde 2.5 litre nasıl yakıyorsun bravo. benim km380 de eğer 450 km olursa 100 kmde 3.5 litre yakmış olur. 70 km gidermi bilemiyorum
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
yedek depo kaç litre acaba ?
100 kmde 2.5 litre nasıl yakıyorsun bravo. benim km380 de eğer 450 km olursa 100 kmde 3.5 litre yakmış olur. 70 km gidermi bilemiyorum

yedek deposunu 2,5 litre diye bi yerde okumuştum.
çok sefer denedim daimi 30 tl lik alırım ve ne hikmetse 183 km de yedeğe düşüyor.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
merhaba arkadaşlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------



merhaba arka çanta kaç litrelik ve markası nedir. yüksek süratlerde motorun kontrolunu etkiliyormu? cevaplarsanız sevinirim. selamlar....
arka çanta 46 lıktı..kaliteli bi marka deildi..motoru satalı 8 ay falan oldu
hiç bi şekilde etkilemiyodu..
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
driftin ön dişlisi hakkında cok konusulmus, makina tork makinası olarak yapılmıs. sizin degıstırme sansınız var. 16 dıslı yapan var cok da memnun, ama bayırlarda aynı performansı alamazsınız driftten, yolda iyi gider ama bayırda eskisi gibi olmaz. cok buyuk fark olmaz ama yıne hıssedersınız guc dususunu.
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
ilk önce 17 diş taktım
motoru çok sağırlaştırdı. hatta 5 vites komple kayboldu. tekrar söktürerek 16 diş taktırdım ve şu an mükemmel oldu motorun uzaması daha iyi oldu hızına +10 km daha ekledi 120 yi geçemeyen motor 132 yi basıyor. ön dişlinin 16 olmasını tavsiye ederim.

bence de torku çok iyi olan bi motor ama buna 15 lik dişliyi koyanlarında bi bildiği vardır diye düşünüyorum.2 kişi yolculuklarda ve yokuşlarda daha çok zorlanır mesela.uzun vadede motorun ömrünü de kısaltabilir belki..
asıl sormak istediğim 16 lığı taktıktan sonra yakıt ta değişiklik oldu mu ?
kaç km önce taktırmıştınız ,taktırdıktan sonra herhangi bi arıza verdi mi?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bence de torku çok iyi olan bi motor ama buna 15 lik dişliyi koyanlarında bi bildiği vardır diye düşünüyorum.2 kişi yolculuklarda ve yokuşlarda daha çok zorlanır mesela.uzun vadede motorun ömrünü de kısaltabilir belki..
asıl sormak istediğim 16 lığı taktıktan sonra yakıt ta değişiklik oldu mu ?
kaç km önce taktırmıştınız ,taktırdıktan sonra herhangi bi arıza verdi mi?

taktıralı 1000 km oldu.
yakıtta artma olmadı dediğim gibi memnunum şu an taktırırsanız aradaki farkı göreceksiniz.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
7
öncelikle merhaba 1 2 fotoğraf atıym dedim daha pek çekmedim çekince atarım bi iki şey sorcam yine benm ön tekerin diski tekeri sıkıyor gibi çevirince zor dönüyor 3 4 defa gittim hep usta bozuntusu sprey sıkıp yolladı bu kadar sıkar dedi sizdede böyle bir srun varmı acaba birde 500 de yağı değiştirttim gulf 15 40 koydu nasıl bir yağ bu iyimi 20 lira aldı sizce ? yorumlarınız bekliyorum iyi fotumlar :D
mq5dr.jpg
[/url][/IMG]
mq5h5.jpg
[/url][/IMG]
mq5lw.jpg
[/url][/IMG]

 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar bende ruhsatı koltuğun altına koysam mı koymasam mı diye düşünüyorum düşer mi acaba güvenli mi tam olarak nereye koyacağız ?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
1.vites çok agresif gerçekten, dönüşlerde sıkıntı yapıyor. 16 dişli takılırsa 5.vites anca yokuş aşağı yada 4te abandıktan sonra 5e atılır diye tahmin ediyorum. çünkü 5.vites çok zayıf. 16dişli takan varsa öğrenmek isteriz belki arkadaşın dediği gibi iyidir

Önce 17 diş taktırdım ben. Motor çok hantal oldu. sonra 16 diş taktırdım. şimdi gerçekten ideal oldu. 5. vitese atmak için öyle 4. viteste fazla abanmana gerek yok. Rahatlıkla gidiyor motor. Kasmadan.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Arkadaşlar Merhaba,

Bu gün motoru teslim aldım bi 15 km dolandım. İlk defa motor sürdüğüm için baya bi zorlandım. Ls2 kask almıştım, sesi bayağı bi azalttı fakat sağa sola bakarken pek rahat olmuyor. Bi de içine benzin koyduk dediler bayiden aldım 4 km sonra benzin bitti motor elimde petrole gittim. Dedim heralde ilk dakikadan bozduk motoru. 60 km hızı geçmeden 500 km gidecez demekki bu şekilde 5. viteste

Viteslerin yukarıya doğru yükselmesi beni bayağı bir sasırttı, kurstakı motor tam tersiydi.

Arkadaşlar şimdi ben armor alarmlı kablo kilit aldım, ama bir de disk kilidi almak istiyorum. O da alarmlı mı olsun yoksa alarsızmı karar veremedim. Bildiğiniz kaliteli bir disk kilidi önerirmisiniz? U şeklinde olanlardan, öteki diske takılanlar pek sağlıklı olmuyormuş.

Birde arkada topcase varken tüm motoru sarabilecek bir lastikli branda. içi tüylü motoru çizmeyecek tarzdan, çok da pahalı olmasın. Ben baktım bulduğum brandalar motora uyuyormu uymuyormu bılemedım. Kullanıp denediğiniz markaları önerirseniz yarın sipariş vermeyi düşünüyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar Merhaba,

Bu gün motoru teslim aldım bi 15 km dolandım. İlk defa motor sürdüğüm için baya bi zorlandım. Ls2 kask almıştım, sesi bayağı bi azalttı fakat sağa sola bakarken pek rahat olmuyor. Bi de içine benzin koyduk dediler bayiden aldım 4 km sonra benzin bitti motor elimde petrole gittim. Dedim heralde ilk dakikadan bozduk motoru. 60 km hızı geçmeden 500 km gidecez demekki bu şekilde 5. viteste

Viteslerin yukarıya doğru yükselmesi beni bayağı bir sasırttı, kurstakı motor tam tersiydi.

Arkadaşlar şimdi ben armor alarmlı kablo kilit aldım, ama bir de disk kilidi almak istiyorum. O da alarmlı mı olsun yoksa alarsızmı karar veremedim. Bildiğiniz kaliteli bir disk kilidi önerirmisiniz? U şeklinde olanlardan, öteki diske takılanlar pek sağlıklı olmuyormuş.

Birde arkada topcase varken tüm motoru sarabilecek bir lastikli branda. içi tüylü motoru çizmeyecek tarzdan, çok da pahalı olmasın. Ben baktım bulduğum brandalar motora uyuyormu uymuyormu bılemedım. Kullanıp denediğiniz markaları önerirseniz yarın sipariş vermeyi düşünüyorum.
Vitesler bu tarz motorlarda 1. vites aşağıda, diğerleri yukarıdadır, 1. vites ile 2 arasında genişçe bir boşluk vardır o boşluk da ta boş vites vardır.
Kask bunaltsa da kaskını takmamazlık etme, çok önemli, çok düşük hızda düşüp ölenler var sadece kaskı olsa bile yaralanmayacaklar neredeyse.
Kilit konusunda şöyle her lokması 2 santim çelikten yapılmış bir zincir olmadıkça, asma kilit de 60-80 liralık bişey olmadıkça, bütün halat kilitleri açmak çocuk oyuncağı. Halatları sağlam yapsalar bile genelde kilitleri çok uyduruk oluyor kendiliğinden bozuluyor boşa dönüyor o derece, kendiliğinden bozulan bir kilidi anahtarsız açmak ne kadar zor olabilir bi düşün.
Branda motoru çizecek bir şey değil, içi tüylü olmasa bile bişey yapmaz.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Reisler çok soru soruyoz ama 32 litre çantalar ls2 kask alırmı?

bugün bir çanta baktım dükkanın birinden elimdeki kask ondan buyuktu ama litresini bilmiyorum. Eğer 32 litre ls2 alır, yanınada kilidi koyabilirsiniz derseniz şu çantayı alayım mı ?

http://urun.gittigidiyor.com/garaj/cok-sik-gaff-32-lt-canta-2013-model-tasinabilir-82687793 yada http://www.motosikletim.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productid=99916
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Reisler çok soru soruyoz ama 32 litre çantalar ls2 kask alırmı?

bugün bir çanta baktım dükkanın birinden elimdeki kask ondan buyuktu ama litresini bilmiyorum. Eğer 32 litre ls2 alır, yanınada kilidi koyabilirsiniz derseniz şu çantayı alayım mı ?

http://urun.gittigidiyor.com/garaj/cok-sik-gaff-32-lt-canta-2013-model-tasinabilir-82687793 yada http://www.motosikletim.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productid=99916
32-35 litrelik çantalara kask koyunca yanında pek yer kalmıyo. Ama kaskla kilidi aynı anda çantaya koymayacağına göre sorun olmaz.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Reisler çok soru soruyoz ama 32 litre çantalar ls2 kask alırmı?

bugün bir çanta baktım dükkanın birinden elimdeki kask ondan buyuktu ama litresini bilmiyorum. Eğer 32 litre ls2 alır, yanınada kilidi koyabilirsiniz derseniz şu çantayı alayım mı ?

http://urun.gittigidiyor.com/garaj/cok-sik-gaff-32-lt-canta-2013-model-tasinabilir-82687793 yada http://www.motosikletim.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productid=99916

bende shad sh33 modeli var. 33lt yani. xl çeneden sçılır kaskı alıyor. kenarlarına da eldiven baff ve küçük anahtar takımını koyabiliyorum
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Önce 17 diş taktırdım ben. Motor çok hantal oldu. sonra 16 diş taktırdım. şimdi gerçekten ideal oldu. 5. vitese atmak için öyle 4. viteste fazla abanmana gerek yok. Rahatlıkla gidiyor motor. Kasmadan.


5e atmak için 4abanmaya gerek yok derken 4.vitesde son devirini görümüyormu yoksa daha hızlı bir şekildemi görüyor şimdi 16 dişli olunca son hız arttı çekiş azaldı deilmi
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
taktıralı 1000 km oldu.
yakıtta artma olmadı dediğim gibi memnunum şu an taktırırsanız aradaki farkı göreceksiniz.

1000 km az bi rakam değil gerçekten.bakalım garantisi bitince düşünebilirim.belki bigün rast gelirsek daha ayrıntılı konuşabiliriz.hangi ildesiniz bu arada?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

arkadaşlar sizde de oluyo mu bilmiyorum bnm aynalar da titreme var özellikle motor freninde giderken baya gürültü yapıyo.aynı sorunu yaşayan ve ya çözmüş olan varsa bilgilendirirse sevinirim....
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Turkish39 isminle. Hitap edecektim ama telden girdigimden ismini goremiyorum.. Masallah deyin de nazar degmesin bozulmadan kulaanayim. Hem satarkende isime yarar bakimli olmasi satarsam da hemen 250cc.....

Utkan35 ufak tefek sikintilar elbette olacak ama onlar mekanikle alakali degil yada giderinde sorun olusturmaz.
Mesela birinden zirilti geliyor demissin..
Aynalarin parlak kismina gaz verirken parmaginizla biraz baski uygulayin bakalim ziriltiyi kesecek mi. Eger keserse aynanin kenarlarina incecik japon yapistiricisi ile gecin zirilti kesilecektir. Bu sorun bende de oldu nedeni de ayna idi..
Baltada da tekeri dondurunce cist cist diye aralikli bi surtme sesi ise disk egridir garantisi devam ediyorsa servisle gorusup degistirebilir
yada cikarttirip bi tornaciya tabi iyi bi usta ise taslattirabilir.. Oda olmazsa ses parca parca az geliyorsa sur gitsin birsey olacagini sanmiyorum..
Surmekle alakali cukuru gorupte takur tukur uzerinden gecmem bozuk yolda tin tin giderim cunku motorum benim elim ayagim sevdam tutkum ozgurlugum.. Esimden ve cocugumdan sonra yanlis anlasilmasin

çözümü yazıyor burada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst