Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Sagolun arkadaslar yarin arkadas(tornaci) acacagini soyledi makinayi umarim manzara cok kotu degildir

---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:20 ----------

Nazar midir nedir bilmem Sedat kardes ama bu ay cok fena girecek bize ::saad::
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Geçmiş olsun umarım sıkıntısı büyük olmaz. Kapakta sorun olmadığı sürece, komple big bore kit alırsın fakat komple kit olarak 800USD işçilik vs biraz maliyetli olabilir.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Geçmiş olsun umarım sıkıntısı büyük olmaz. Kapakta sorun olmadığı sürece, komple big bore kit alırsın fakat komple kit olarak 800USD işçilik vs biraz maliyetli olabilir.

Sagol hocam su an kapali kutu hersey cikabilir ama masraf coksa dedigin gibi big bore kit de dusunebilirim hazir motor acilmisken
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
arkadaslar big bore kit enjections lu makinalarda sorun cıkarır mı? yani sadece alıp takmak dısında beyin vs değişmesi ayarlanması gerekirmi bilginiz var mı?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
arkadaslar big bore kit enjections lu makinalarda sorun cıkarır mı? yani sadece alıp takmak dısında beyin vs değişmesi ayarlanması gerekirmi bilginiz var mı?

Çok fazla araştırmadım fakat yurt dışı forumlardada bunun cevabı yoktu :) Bir kurban arıyorlardı.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
evet bende o foruma denk geldim ileride almayı düşündüğüm bir model oldugu için hazır sayfanıza yazmısken bunu da sorayım dedim tesekkürler :cat:
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Benim makina karburatorlu oldugu icin o konuda slklntl yok :) En saglikli hacim hangisi acaba 301 331 351 cc ?
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Bugün motoru açtık Allah tan biyel kolu bilyası dağılmış üst kapak falan tertemiz
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Hadi geçmiş olsun hocam. Çok sevindim.

Sağolun hocam kapak açılırkenki yüz ifademi görseniz sanırsınız elmas çıkacak içinden :D neyse ki hayal kırıklığına uğramadık.Bu arada yabancı sitelerden yaptığım araştırmalara göre en dayanıklı kit 300cc olan imiş ilgili arkadaşların bilgisine :)

---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

Abilerim ablalarım bu 300cc olayı sadece piston değişimiyle mi oluyor var mı bilen birileri ?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
hem piston hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çakmak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
hem piton hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çamlak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
Aslında piston daha buz gibi ama eşeğin aklına karpuz kabuğu düştü ya :D
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
o zaman hiç masrafa girme derim cekiş yada hız istiyorsan uygun dişli varsa ön arka dişli ebadını değiştir derim

hiç big bore a girme

ilerde rektefe,segman piston değişimi isterse motorun o zaman yaparsın
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Haklısın dostum en iyisi arkaya 47 diş tamamdır motor yeterince güçlü zaten :cat:
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
valla bende arastırmıstım baya bi ilerisi için 650 1000 dolar arası fiyatlar anılıyordu BBK için

senin orjınal arka dişli kaç diş aceba
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
http://kustom-kraft.com/klx250bb.html şu sitedeki dikkatimi çekti kullanıcı yorumları da var tabi ben düşünmüyorum şu an için.Bugün saymaya çalıştım 38 ya da 40 olabilir süpermoto olduğu için arka dişli genelde daha küçük oluyor
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Benim makina karburatorlu oldugu icin o konuda slklntl yok :) En saglikli hacim hangisi acaba 301 331 351 cc ?

Sağlamlık açısından bir fark olduğunu görmemiştim. Ama KLX lere BBK yapan 2 yada 3 kişi(yer) var. En çok talep olanın 331 olduğunu biliyordum. Biraz daha fazlasını isteyen 351 liklere bakıyor. Ama bence 330 verdiğin paraya değecek bişey gibi.

Billy Blue diye bir adamın BBK ları çok tutuyor. 2 üretici arasında ciddi fiyat farkı olabiliyor, kimisinin 300'lük kiti 300$ iken diğeri kendi 300'lük kitini 550 $'dan satıyor. Bir zamanlar araştırmıştım, öyle kalmış aklımda. :wiinkk:


hem piston hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çakmak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin

KLX ler içn yapılan BBK lar çok basit diye biliyorum. Daha doğrusu KLX in motor yapısı o konuda çok elverişli. Kendi kendine taşlatmak ve uğraşmak hazır kitler varken biraz riskli ve gereksiz gibi. Ama BBK lar da çok pahalı kabul ediyorum :)
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
geçmiş olsun dostum. cana gelmesinde olur böle şeyler.
geçenlerde benimde akllıma geldi eksantrik zinciri ne kadar km sonra değişmesi lazım.
100 km hızın üzerinde seyir halindeyken eksantrik zinciri koparsa yada sıkışırsa neler olur??
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
geçmiş olsun dostum. cana gelmesinde olur böle şeyler.
geçenlerde benimde akllıma geldi eksantrik zinciri ne kadar km sonra değişmesi lazım.
100 km hızın üzerinde seyir halindeyken eksantrik zinciri koparsa yada sıkışırsa neler olur??
Sağol dostum aslında ne benim ne de motorun suçu var eski işyerimdeki bir şerefsiz yüzünden bu sorun baş gösterdi.Bir an önce atlatacağız inşallah.Egsantrik zincirinin öyle pat diye kopacağını sanmıyorum kullanıma bağlı genelde 40 50 binden sonra uzamaya başlar diye biliyorum.Zaten uzayınca ses yapar belli eder.Ben ne olur ne olmaz diye egsantrik zincirini de değiştireceğim zaten motor 36 000 km de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst