İrfan kardeş,haftasonu uçuş video su yüklememişsin,aksilik yoktur inşaallah...
:cherry: çok şükür şu ana kadar ufak tefek şeyler dışında yaramazlık yok
iniş alanımızın sağ tarafında ceviz bahçesi ve sol tarafımızda fındık bahçeleri mevcut , fındık bahçelerinin diplerindeki otlar temizlenmişmi ? dipleri kazılmışmı ? zararlı haşeratla ve ilaçlama ile alakalı çalışmalar ne durumda bu yönde bir olumsuzluk varmı , fındık fidelerinde budama olmuşmu diye yakından bakmak üzre görevlendirildim
neyseki bahçeye güzel bakıyor sahibi yeni yeşermiş fındık dalları , zaten hep yeşilmiş fındık dalları :cherry: sorunsuz ve temiz bir iniş oldu :cherry: :queen: fındık bahşesine böyle giriş yapan ilk adam ünvanını taşıyorum :cherry:
kollarımı ısıran ısırgan otları dışında bir olumsuzluk yok ama ısırgan otlarından ceza yazdım bahçe sahibine :cherry:
http://www.youtube.com/watch?v=StM5zOVwYls