- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 4,435
Helal olsun, girişeceğin her projende Allah yardımcın olsun, basın'dan arkadaşı olanlar mutlaka kotak kurup, forumdaşımızı star haline getirmelidir.(şaka değil haber niteliğinde çalışma bravo)
Sonucu merakla bekliyorum...Takdire şayan, tebrikler...



Helal olsun, girişeceğin her projende Allah yardımcın olsun, basın'dan arkadaşı olanlar mutlaka kotak kurup, forumdaşımızı star haline getirmelidir.(şaka değil haber niteliğinde çalışma bravo)
irfan abi senin yapabileceklerin konusunda bi sınır olduğuna inanmıyorum ..gerçekten çok zekice düşünülmüş ve başarıyla uygulanmış=
Tam iki saattir noktası virgüllüne bakaraktan okudum İrfan. Söyleyecek birşey bulamıyorum ve helal olsun diyorum. Emeğine sağlık, takipteyim...![]()
Topiği bir süredir görüyorum.Boru bükme makinası deyince pek ilgilenmemiştim.Bugün baştan sona okudum ve hayretler içinde kaldım.
Sen resmen hava aracı tasarlamışsın.Ellerine sağlık.Azmin ve becerin için seni kutlarım.
Eski motorsiklet federasyonu başkanı Süleyman'ın abisi Yusuf'un da senelerdir bu tip makinalar yaptığını ve uçtuğunu biliyorum.
Muhtemelen bağlantı kurmuşundur.
Kanka fuarda sormuştun ya en son nerede kaldım diye? Bu gün tam 1 ay oldu güncelleme olmamış? Gelişme yokmu huuu?keşke çok paramız olsada orjinalini alıversekama yeni gelişmekte olan bir spor oluşu ve biraz pahalı olduğu için kendim yapmaya karar verdim , inşallah bakalım şu an çalışmalarım sürüyor
kazasız sürüşler.
Kanka fuarda sormuştun ya en son nerede kaldım diye? Bu gün tam 1 ay oldu güncelleme olmamış? Gelişme yokmu huuu?
Alıntıya gelince, keşke param olsa hazır alıversem demişinya , eğer çok paran olsaydı bu kadar tecrübe ve beceri sahibi olabilir miydin? Bence ozaman bilsen dahi herşeyi hazır alırdın dimi?![]()
Havalar ısınıyor makineyi bitirde test sürüşüne geleyim![]()
İrfan abey banada bi motorlusiklet yapanmı ;-)
Boru bükme makinesinden kriko yapıp seni çatır çatır çatlatmazmıyım ben. :cherry:
9 yıllık KVK 2 yıllık samsung geçmişimle o konuya belki ben bi çare bulurum. İrfan boru büker ona sormayaw irfan birde benim bu s 3 ün kırılan canıma bir çare bul...
yaw irfan birde benim bu s 3 ün kırılan canıma bir çare bul...
9 yıllık KVK 2 yıllık samsung geçmişimle o konuya belki ben bi çare bulurum. İrfan boru büker ona sormaBükülücek borun varsa yardımcı olsun arkadaş
( eski çalışma arkadaşlarıma danışıp msj atarım s3 için , ne fiyat verdiler en ucuz )
halal olsun sana sen gibi insanlar olduktan sonra bu milletin sırtı yere gelmez....