araba krikosundan boru bükme makinası olurmu ? buyrun :)

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Helal olsun, girişeceğin her projende Allah yardımcın olsun, basın'dan arkadaşı olanlar mutlaka kotak kurup, forumdaşımızı star haline getirmelidir.(şaka değil haber niteliğinde çalışma bravo)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sonucu merakla bekliyorum...Takdire şayan, tebrikler...



inşallah arkadaşım inşallah gece gündüz üzerinde çalışmaktayım küçücük detayları tekrar tekrar üzerinde durarak gözden ve elden geçiriyorum inşallah bir hafta içinde araç şasisine başlayacağım şu an motor mekaniği üzerinde çalışmalarım devam etmekte :) kazasız sürüşler.









---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

Helal olsun, girişeceğin her projende Allah yardımcın olsun, basın'dan arkadaşı olanlar mutlaka kotak kurup, forumdaşımızı star haline getirmelidir.(şaka değil haber niteliğinde çalışma bravo)



güzel düşüncelerin için teşekkür ederim arkadaşım :) lakin pekte fazla sivrilen adamı pek tutmazlar bu memlekette :) :p motosiklet.net bana yeter yeri zamanı gelince kimseyle kontak kurmaya gerek kalmaz sanırım nasılsa onlar beni görür :) :p
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
irfan abi senin yapabileceklerin konusunda bi sınır olduğuna inanmıyorum ..gerçekten çok zekice düşünülmüş ve başarıyla uygulanmış :)=
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi senin yapabileceklerin konusunda bi sınır olduğuna inanmıyorum ..gerçekten çok zekice düşünülmüş ve başarıyla uygulanmış :)=



sağolasın kardeşim bütün olayı tamamlayıp şu fiber olayınıda halledersem işte o zaman keyfim tam yerinde olacak :) sana resimlerde anlatmaya çalıştığım burun kısmı ve teker çamurlukları beni düşündürüyor aslında yapmasamda olur ama , olmuşken neden olması gerektiği gibi olmasın ki ? :)

böylede acayip bir huyum var işte :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
Tam iki saattir noktası virgüllüne bakaraktan okudum İrfan. Söyleyecek birşey bulamıyorum ve helal olsun diyorum. Emeğine sağlık, takipteyim... :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Tam iki saattir noktası virgüllüne bakaraktan okudum İrfan. Söyleyecek birşey bulamıyorum ve helal olsun diyorum. Emeğine sağlık, takipteyim... :)



sağolasın ünal hocam ,ne güzeldir bir şeyler paylaşabiliyor olmak ve paylaşmak , ben paylaşırken bir çok şey öğreniyorum emin ol ....

mesela 8 sayfayı noktasına virgülüne okumuş olmanda alınacak bir mesaj var benim için , inşallah yeri zamanı geldiğinde hep birlikte bu işin içinden başarıyla çıkıp sohbetini edeceğiz allah hayırlısını versin tam gaz yola devam :)
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Topiği bir süredir görüyorum.Boru bükme makinası deyince pek ilgilenmemiştim.Bugün baştan sona okudum ve hayretler içinde kaldım.
Sen resmen hava aracı tasarlamışsın.Ellerine sağlık.Azmin ve becerin için seni kutlarım.

Eski motorsiklet federasyonu başkanı Süleyman'ın abisi Yusuf'un da senelerdir bu tip makinalar yaptığını ve uçtuğunu biliyorum.
Muhtemelen bağlantı kurmuşundur.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Topiği bir süredir görüyorum.Boru bükme makinası deyince pek ilgilenmemiştim.Bugün baştan sona okudum ve hayretler içinde kaldım.
Sen resmen hava aracı tasarlamışsın.Ellerine sağlık.Azmin ve becerin için seni kutlarım.

Eski motorsiklet federasyonu başkanı Süleyman'ın abisi Yusuf'un da senelerdir bu tip makinalar yaptığını ve uçtuğunu biliyorum.
Muhtemelen bağlantı kurmuşundur.


teşekkür ederim aslında bir tek kişi dışında kimseyle bağlantı kurmadım ama kurduğum arkadaşta bu işe gönül vermiş bir insandır o yeter bana :) keşke çok paramız olsada orjinalini alıversek :) ama yeni gelişmekte olan bir spor oluşu ve biraz pahalı olduğu için kendim yapmaya karar verdim , inşallah bakalım şu an çalışmalarım sürüyor :)

kazasız sürüşler.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
keşke çok paramız olsada orjinalini alıversek :) ama yeni gelişmekte olan bir spor oluşu ve biraz pahalı olduğu için kendim yapmaya karar verdim , inşallah bakalım şu an çalışmalarım sürüyor :)

kazasız sürüşler.
Kanka fuarda sormuştun ya en son nerede kaldım diye? Bu gün tam 1 ay oldu güncelleme olmamış? Gelişme yokmu huuu?
Alıntıya gelince, keşke param olsa hazır alıversem demişinya , eğer çok paran olsaydı bu kadar tecrübe ve beceri sahibi olabilir miydin? Bence ozaman bilsen dahi herşeyi hazır alırdın dimi? :D
Havalar ısınıyor makineyi bitirde test sürüşüne geleyim :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Kanka fuarda sormuştun ya en son nerede kaldım diye? Bu gün tam 1 ay oldu güncelleme olmamış? Gelişme yokmu huuu?
Alıntıya gelince, keşke param olsa hazır alıversem demişinya , eğer çok paran olsaydı bu kadar tecrübe ve beceri sahibi olabilir miydin? Bence ozaman bilsen dahi herşeyi hazır alırdın dimi? :D
Havalar ısınıyor makineyi bitirde test sürüşüne geleyim :p



haklısın görkemim lakin hayat düşündüğüm gibi gitmemekte ortaya beklemediğim harcamalar çıkmakta , olmadık yerlerden açık vermekteyim yoksa içim içimi yiyor tek tesellim nisan sonu gibi eğitimimi tamamlayıp lisansımı almış olacağım, lakin haziran temmuz gibi bitirmiş olmayı umuyorum yani şu an torna işçiliği dışında bir problemim kalmadı ,

bu konuda manevi anlamda yardımcı olabailecek arkadaşların yardımlarına her daim açığım , bizzat da şu aliminyum kasnak ve mil yapımı aşamasında !

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

İrfan abey banada bi motorlusiklet yapanmı ;-)



al sana motur tepe tepe pin :cherry:





















http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/113316-garip-bir-scooter-hikayesi.html
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Boru bükme makinesinden kriko yapıp seni çatır çatır çatlatmazmıyım ben. :cherry:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
yaw irfan birde benim bu s 3 ün kırılan canıma bir çare bul...
9 yıllık KVK 2 yıllık samsung geçmişimle o konuya belki ben bi çare bulurum. İrfan boru büker ona sorma :p Bükülücek borun varsa yardımcı olsun arkadaş :)

( eski çalışma arkadaşlarıma danışıp msj atarım s3 için , ne fiyat verdiler en ucuz )
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
9 yıllık KVK 2 yıllık samsung geçmişimle o konuya belki ben bi çare bulurum. İrfan boru büker ona sorma :p Bükülücek borun varsa yardımcı olsun arkadaş :)

( eski çalışma arkadaşlarıma danışıp msj atarım s3 için , ne fiyat verdiler en ucuz )


gözüm kulağım sende.. teşekkürler ilgin için...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst