araba krikosundan boru bükme makinası olurmu ? buyrun :)

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
abi harnest işi sakat tüm ağırlık onda bi bakalım sahibindene veya kiralık var mı?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi harnest işi sakat tüm ağırlık onda bi bakalım sahibindene veya kiralık var mı?



:cherry: Bakacağız bir tane alacağız artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------



http://www.youtube.com/watch?v=MwiNZCHyhD4
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134



http://www.youtube.com/watch?v=5jW0vY9gzEE




genel anlamda çalışmalar yer çalışması olarak bu şekilde geçti itiraf etmeliyim yer çalışmaları bayağı yorucu oluyor , videolardaki temel amaç kanat üzerindeki hakimiyet ve refleksleri geliştirme olarak söyleyebiliriz , tabi uçmayı çok istesemde zamanı geldiğinde tepedeki düşünce ve hisler neyi gösterecek bilemiyorum , yusuf peşimi bırakırmı yada ilk havalandığımdaki uçmaya başlarken hislerim ne olacak ? vs.vs.


motosiklete özgürlük diyorlar evet motosiklet özgürlükse uçmanın diğer eş anlamı nedir ? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------





cik cik cik ciiiikk ciiiiiiiiikkkk cik cik ciiiiikkkk :cherry: allah iyiliğini vere akşam akşam yarıldım gülmekten , nerden bulursun nası akıl edersin böyle vidoları , işin gücün maytap geçmek geç dalganı sen geç görüşürüz havada inşallah bak kesmiyommu iplerini :cherry: :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
cik cik cik ciiiikk ciiiiiiiiikkkk cik cik ciiiiikkkk :cherry: allah iyiliğini vere akşam akşam yarıldım gülmekten , nerden bulursun nası akıl edersin böyle vidoları , işin gücün maytap geçmek geç dalganı sen geç görüşürüz havada inşallah bak kesmiyommu iplerini :cherry: :queen:

ben paraşütsüz uçuyorum
çekmişim cigarayı, endorfin seviyesi %100, kafa 2500
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ben paraşütsüz uçuyorum
çekmişim cigarayı, endorfin seviyesi %100, kafa 2500




höööööö ????? :silent: :cherry: vallah anlamıyam gurban, hele şunun türkçe anlamını deyiver bene :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

süper süper, sakarya klüpte ekipman kiralamazlar mı ya?



galiba kiralanıyor burak zannederim 30 35 lira civarıymış sortisi :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
höööööö ????? :silent: :cherry: vallah anlamıyam gurban, hele şunun türkçe anlamını deyiver bene :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------





galiba kiralanıyor burak zannederim 30 35 lira civarıymış sortisi :)

e tmm o zaman kiralarız tandem mi single mı?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
e tmm o zaman kiralarız tandem mi single mı?



sanırım her ikiside mevcut çünkü kurs binasında hem tandem hemde sıngle harnes ve bağlantılarını görmüştüm olmadı benim kanadı götürür harneside araya sıkıştırırız olmamı ? ama kurstan sonra :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

keyifler keka anlayacağın



şinci bu yoruma ne demem gerek :) afiyet olsun mu diyeyim aman yavyum alçaktan uç mu diyeyim yok yok allah iniş takımlarına zeval vermesin siye :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1
irfan kardeş,süper gidiyorsun çok iyi çalışmalar,birde kuş gibi havalandınmı bak sen,havada karada kim tutar seni,ALLAH kazasız uçuşlar nasip etsin :)
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Pratiklerde başladığına göre az kalmış uçmaya.Ha gayret,sabırsızlıkla bekliyorum.:cat::cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan kardeş,haftasonu uçuş video su yüklememişsin,aksilik yoktur inşaallah...









:cherry: çok şükür şu ana kadar ufak tefek şeyler dışında yaramazlık yok :)

iniş alanımızın sağ tarafında ceviz bahçesi ve sol tarafımızda fındık bahçeleri mevcut , fındık bahçelerinin diplerindeki otlar temizlenmişmi ? dipleri kazılmışmı ? zararlı haşeratla ve ilaçlama ile alakalı çalışmalar ne durumda bu yönde bir olumsuzluk varmı , fındık fidelerinde budama olmuşmu diye yakından bakmak üzre görevlendirildim :)

neyseki bahçeye güzel bakıyor sahibi yeni yeşermiş fındık dalları , zaten hep yeşilmiş fındık dalları :cherry: sorunsuz ve temiz bir iniş oldu :cherry: :queen: fındık bahşesine böyle giriş yapan ilk adam ünvanını taşıyorum :cherry:

kollarımı ısıran ısırgan otları dışında bir olumsuzluk yok ama ısırgan otlarından ceza yazdım bahçe sahibine :cherry::p






http://www.youtube.com/watch?v=StM5zOVwYls
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
abi süper, ama hata sende değil kulede :) yanlış pist vermiş sana... ama olmuyor böyle bizi bırakıp bırakıp :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi süper, ama hata sende değil kulede :) yanlış pist vermiş sana... ama olmuyor böyle bizi bırakıp bırakıp :)



aslında son 2 uçuş planlamasını bize bıraktılar son dönüşü daha dar açıyla dönseydim tam istediğim yere nokta atışı yapacaktım zira hep komutlarla uçtuğumuz için daha kolaycılık oluyor , ama sonraki uçuşlarda hep iniş planlamasını kendim yaptım fındıklık dışında :cherry: gayet güzel inişler gerçekleştirdim , gerçiii fındık bahçesini 2 metre daha geçebilseydim sıkıntı olmayacaktı ama bahçenin üstüne geldiğimde dikkat edersen hızlı bir çöküş gerçekleşti hem döndüğüm hemde bahçenin yeşillik olmasından sanırım :)

firenleri kendi haline bıraktığım halde piste 2 metre kala iniş gerçekleşti ama güzel deneyim oldu :)














http://www.youtube.com/watch?v=vJuMUE5xbe0
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst