Karadenizli bir lazın kürte mektubu....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Tamam yazı güzel de...
Alexandre Dumas'ın bir sözü var.
"Tüm genellemeler tehlikelidir hatta bu genelleme bile".
Her Kürt terörist değildir,her Türk de vatansever değildir.
Adam Kürt olabilir ama ailesinden birçok şehit vardır.Kendisi de bu vatan için çalışmıştır.
Bilemezsiniz...
Bence bu ülke Türk,Kürt,Laz ve diğerleri demeden bir bütündür.
Ama bu vatanı bölmeye çalışanlar,benim gözümde insan değildir!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam yazı güzel de...
Alexandre Dumas'ın bir sözü var.
"Tüm genellemeler tehlikelidir hatta bu genelleme bile".
Her Kürt terörist değildir,her Türk de vatansever değildir.
Adam Kürt olabilir ama ailesinden birçok şehit vardır.Kendisi de bu vatan için çalışmıştır.
Bilemezsiniz...
Bence bu ülke Türk,Kürt,Laz ve diğerleri demeden bir bütündür.
Ama bu vatanı bölmeye çalışanlar,benim gözümde insan değildir!

Yalnız şöyle bi durum var , bu ülkede kürtlerden başka askere pusu kuran , arkadan vuran , bebek katleden , devlet malına zarar veren , milletin arabasını yakan , belediye otobüsüne molotof atıp genç bir kızı yakan şerefsiz yok.Bütün adilikler kürtlerden çıkıyo nedense.Gevur olsa yapmaz.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Sizce bu yazılanların doğrulu mu tartışılmalı
Yoksa bu konunun açılmasının gereksiz olduğu mu ?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ben ne lazım ne kürdüm. Bu yazıyı okuyunca al birini vur ötekine etkisi yarattı. Ne olucak şimdi.

Yada bak ben ne güzel asimile oldum gel inat etme sende ol. Huzurlu huzurlu yaşayalım. Ne gerek var aslını inkar etmeyip kökenini savunmanın. Maden Türk memleketteyiz Türk gibi yaşayıp rahatımıza baklım. ???

Mesela. Böylede anlamlandırılamazmı. Nede olsa herkesin herşeyi kendi x inin keyfine göre yorumladığı ve herkesin haklı olduğu bir melekette yaşamıyormuyuz.



Motosiklet. (sadece siteyle alakalı bir kelime de olsa geçsin )
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Ne gerek var aslını inkar etmeyip kökenini savunmanın

kökenini savunmak?
bu kadar basit yani mevzu
aslında ortada sadece kendi anane gelenek ve göreneklerine göre yaşamaya çalışanlar vardı da ülkenin kalanı buna mani oldu öyle mi?
bütün problem de böyle başladı ha
aferin, hep pekiyi
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
İsabetli yazılmış bir yazı olmuş genel olarak Karadeniz insanının düşüncesidir ben değilim diyenler olabilir azınlıkları kale almıyorum. Bu yazıya ayrımcılık, ırkcılıktır falan filan gibi şeylerde yazılmıştır hiç bir yorumu okumadan yazıyorum.

Samet Ağır kardeşim bir insan profesör olabilir, gün görmemiş cahilde olabilir, bir insan çok yüksek ahlaka sahip olabilir, çok karaktersizde olabilir buna karşılık APTALLIK hiç birini gözetmez adam profesör olabilir ama APTALDIR. Demek istediğim yolun yoldur APTALLARINDA ne dediği önemli değildir. Bir insan ne kadar bilgili veya cahil olursa olsun APTAL olduğu sürece geleceğin yobaz karanlık beyinleri yetiştireceklerdir.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Yalnız şöyle bi durum var , bu ülkede kürtlerden başka askere pusu kuran , arkadan vuran , bebek katleden , devlet malına zarar veren , milletin arabasını yakan , belediye otobüsüne molotof atıp genç bir kızı yakan şerefsiz yok.Bütün adilikler kürtlerden çıkıyo nedense.Gevur olsa yapmaz.
Maalesef ki öyle zaten ben kürtleri savunmadım ancak orda kimisi de diyor Allah devlete,millete,askere zeval vermesin.
Şimdi bu adamla o o.ç.lar bir mi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
laz kardeşime sesleniyorum. 1980 fatsa cumhuriyetini hatırla. hatırla ki içindeki devrimciyi uyandır. hatırla ki böyle saçma şeyler yazarak zekana, kimliğine hakaret ettirme ;)
Bilmiyorum ! , bunu organize olarakmı yapıyorsunuz fakat bilinçli olarak ortalığı karıştırıp yönlendirmeye çalıştığınızı bu forumun yarısı kesin biliyordur !!!.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Kürt ve Pkk ayrımının anlaşıldığı gün Türkiye gelişmeye "başlayacaktır".
Bu yazıda pkk ve laz tasviri yapılmış..
yersiz, gereksiz, amacının dışında olan bir konu.
çünkü burası "www.motosiklet.net"
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Kürt ve Pkk ayrımının anlaşıldığı gün Türkiye gelişmeye "başlayacaktır".
Bu yazıda pkk ve laz tasviri yapılmış..
yersiz, gereksiz, amacının dışında olan bir konu.
çünkü burası "www.motosiklet.net"

nasıl ayıracağız ki adama düzgün giyruz 2 gün sonra konu açılıyor adam pkk yandaşı alnında yazmıyorki ne ... olduğu
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Kastım bu değil, genel olarak Kürtler pkk anlamında konuşuluyor, anlaşılıyor. Bunu aşmamız ve ayrımına varmamız gerekiyor.
Kaldı ki ne bokun yandaşı olursa olsunlar, bir adım daha öteye gidemez öyle tipler.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Laz la kürtü karşılaştırmak bile başlı başına kötü bir durum ak la kara gibi bişey. Karadenizde fındık çaydan başka ne var sanayimi var fabirka mı var ne var lafa gelince doğuya yatırım yapılmıyo karadenizemi yapıldı? Efendim doğuda yol yok karadenize daha yeni yapıldı elektriği olmayan köyler vardı ama o halk neden isyan etmedi dağa çıkmadı paşa paşa vergisini ödedi kaçak elektrik su vs kullanmadı kaçakçılık yapmadı? Neden en çok türk milliyetçisi karadenizden çıkıyor? Bir laza sen türkmüsün desen adamı döverler hakaretmi ediyosun diye bu asimile olmak değildir ekmek yediği kaba lazlar sı.maz. Laz lazcadan önce resmi dilini Türkçeyi öğrenir inat etmez anadilim diye sonra isterse öğreniz ki çoğu laz lazca bilmez. Ha bu anadilini kimse öğrenmesin değil isteyen herkes öğrenmekte özgür kürtçe kursları açıldı ne oldu hangisi açık şuan kim gidiyor kimse lafta işte... Bunların derdi belli anadil vs vs değil daha akşam haberlerinde terörist değil isyancı dediler yumuşata yumuşata bir hal oldu. Türk milliyetçisi olmak şuç oldu. Baksan ülkenin yarısı kürt başka adam yok demokrasiyse demokrasi 75 milyonun olsun olsun kaç milyonu kürt? Kalanlar bu durumdan rahatsız azınlığa göre anayasa yapıyor adamlar. Atatürkün de dediği gibi bu vatanı kurarken canını kanını veren herkes türk tür. Türk olmak neden zorunuza gidiyor?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kürt ve Pkk ayrımının anlaşıldığı gün Türkiye gelişmeye "başlayacaktır".
Bu yazıda pkk ve laz tasviri yapılmış..
yersiz, gereksiz, amacının dışında olan bir konu.
çünkü burası "www.motosiklet.net"
Pkk -laz tasviri yapılmamış...
Gayet açık anlatılmış...


nasıl ayıracağız ki adama düzgün giyruz 2 gün sonra konu açılıyor adam pkk yandaşı alnında yazmıyorki ne ... olduğu
Düne kadar alakaları yoktu...
Taa ki süreç meselesi başlayana kadar....

Bu pkk denen itler neyin davasını güdüyorlar?...
Kürtlerin sorunlarını çözmeyemi uğraşıyorlar başka sebepleri varmı....

Son zamanlarda diğer etnik kökenleri gaza getirme çalışmaları başladı....
Yok kürdün deniz görmüşü lazdır gibi...
Ne salakça bir söz....
Gidin bir sorun bakalım karadenizde öylemisiniz diye...
:)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Arkadaş memlekette burnu b*ka batmamış, temiz kalmış bi Allah'ın kulu kalmamış demek. Zaten siyasilere bakacak olursak, verilen rakamlar ülkede Türk kalmadığını gösteriyor. Sen lazsın, sen çerkez, sen rum, sen kürt, sen a, sen b, sen c'sin. Nerede bu ülkeye adını veren Türk halkı? Devir Türk olma da, ne olursan ol devri oldu heralde. Çünkü öyle bir aşılandı ki milletime, bu Türk ırkı ne kötüymüş yahu yapmadığı zulm kalmamış, hatta 40 tane ırkın yaşadığı yere bile kendi adını vermişler utanmadan, tu kaka pis denir oldu heralde. Yakında sokakta Türk olmak suç olacak. Ezildiğini iddia eden diğer topluluklar, illegal olarak güç sahibiyken; zulm edici Türkler her zaman birbirine düşürülmüş, illegal güce karşı milleti savunanlar terörist sayılmış, yasaklarla, yasalarla ezilmiş, susturulmuş. Neden? Çünkü Türk diğerlerini ezer. Bu tamamiyle bölücü zihniyetinin su yüzüne çıkıp, kendini göstermesidir. Siz birbirini kıran iki karşıt kürt topluluğu gördünüz mü? Göremezsiniz. Peki Türk? Her zaman, heryerde. Asıl zulm eden kim? Kim eziliyor? Kim birbirine düşürülüyor? Kimin hakkı savunulmuyor? Bunların hepsini Allah'a şükür biliyoruz da, burada ifade edemeyiz. Ve şu sıralar bu işi, dinde ırk, dil ayrımı yoktur, şeklinde topluma zerk etmeye çalışıyorlar. Bunu da Hz.Muhammed (s.a.v) zamanındaki çatışma ve savaşlara bakarak, hangi durumlar için geçerli olduğunu görebiliriz. Milletimiz okumaktan acizken, araştırmaktan acizken bu durumlarda olmamız zor değil. Tarih yine kendini tekrarlayacak. 5 ayda yapılan bir bina bile 5dk'da yıkılıyor, 15 senede yokluklarla kurulan ülkem 10 senede yıkılamadı, hala uyanamadık. Uyanınca çok geç olacak, uyanınca görecez ki ülke 10 parça olmuş. Sömürgenin dibiyiz. Bir hadis-i şerifte efendimiz (s.a.v) buyuruyor ki : insanlar yaşarken uyumaktadırlar, öldükleri zaman uyanırlar. Yani dünya hayatının değersizliği, ahiret hayatı için yapılması gerekenler ölünce çok iyi anlaşılır da iş işten geçmiş olur denir ve şu dua eklenir, Allah cümlemize yaşarken uyanmayı nasip etsin. Bu durum ülkemizin durumunu da çok iyi anlatır, şu an ülkece yaşıyoruz sanıyoruz ama uyuyoruz. Ölünce uyanacaz da iş işten geçecek. İnşallah öyle olmaz.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Kürt ve Pkk ayrımının anlaşıldığı gün Türkiye gelişmeye "başlayacaktır".
Bu yazıda pkk ve laz tasviri yapılmış..
yersiz, gereksiz, amacının dışında olan bir konu.
çünkü burası "www.motosiklet.net"

Site ''www.motosiklet.net'' ama burasıda konu dışı,yani motosiklet muhabbetleri dışında konuların konuşulabileceği bölüm.
Ülkenin anasını ağlatan bir konu yersiz ve gereksiz olacakta yerli ve gerekli olan konu nedir ozaman?
Aman tartışmayalım,aman ağzımızı açmayalım,aman dokunmayalımda ortalıkta apo pkk biji buji diye cirit atsınlar.
Aman etrafa sarmasınlarda mitingte istedikleri iğrençliği sergilesinler.
Kürt ve pkk ayrımı zaten anlaşılmış birşeydir.
Kürtlerin genelinin pkk sempatizanı olduğunu ve pkk nın kürtlerden oluştuğunu söylemekle,kürtler=pkk=terörist diye genellemek aynı şey değildir.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
kökenini savunmak?
bu kadar basit yani mevzu
aslında ortada sadece kendi anane gelenek ve göreneklerine göre yaşamaya çalışanlar vardı da ülkenin kalanı buna mani oldu öyle mi?
bütün problem de böyle başladı ha
aferin, hep pekiyi
Burda yazdıklarımı kendi düşümcem olmadığını olaya bakış açısı katmak olduğunu anlamayacak kadar saftirik değilsindir umarım.
Tribüne oynamak sadece seni tatmin eder. Ne benden eksiltir ne sana kazandırır. Önce şu tribüncülüğü bırak (naçizane tavsiyem)
İnsanlara not verebilecek mertebedemisin. Karşında ilk okul çocuğu yok notlarını çoluk çombalağa sakla. Sevgili kardeşim. Benden sana iş çıkmaz.

Şu yazıda Türk , kürt , laz, ve pkk alınmış aşure gibi karıştırılmış. Birileride bu yazıyı klavuz edinmişcesine yazıyor.
Ne gazcı milletiz .
Önce sapla samanı ayırıp sonra fikir beyan etmek taraftarıyım.

Ayrıca kandırılıan cahil bilinçsiz kürt halkı var . Bilinçlendireydin bunca zamandır. Okul yaptık yıktılar öğretmen verdik öldürdüler işinide bir tarafa bırakarak . Acitasyondan devlet politikası olmaz. Bunların arkasına sığınıp boş bırakırsan al buyur sonuç ortada. Pkk dediğin 30 sene kaldı 45 sene . Yetmedimi. Hadi mossadı da çık kaldı 30 sene. 30 senede ülkesini yeniden kurup dünya devi olmuş ülkeler var sen daha toplumunu biliçlendirme , eğitme işinin altından kalkamamışsın. tüm bunların temelinde devletin boş bırakmışlığından başka ne var ki ??? İşim kolay tarafı , israile , masona , locaya , pkk ya bok atmak. Hazır bahane varken üstüne yatmak değildirde nedir.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Dünyadaki en basit üç şey;
Başınızı yastığa koyup uyumak,
Tv izlemek,
Klavyenin tuşlarına basmaktır.

Bu üçünü de en iyi yapan toplumlar arasında ilk sırada geldiğimize göre, saat 00:54, yatın gayrı :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
DİĞER SALAKÇA YORUMLARA CEVAP BİLE YAZMA GEREĞİ DUYMUYORUM

Yalnız şöyle bi durum var , bu ülkede kürtlerden başka askere pusu kuran , arkadan vuran , bebek katleden , devlet malına zarar veren , milletin arabasını yakan , belediye otobüsüne molotof atıp genç bir kızı yakan şerefsiz yok.Bütün adilikler kürtlerden çıkıyo nedense.Gevur olsa yapmaz.

öyle bir durum yok canım benim
seni kandırmışlar bu ülkede polise askere pusu kurup öldüren
gidip maraşta sivasta çorumda katliyam yapan
bebekleri bacaklarından ikiye ayırıpta halen mecliste olan bir sürü türk sayarım
hatta bak daha bir ay önce Sinop ta öğretmen evini talan ettiler
geçen sene başbakanın korumasını rizede öldürdüler
hele polisle çatışmalarını saymıyorum
burada asker polis yapıyorsunuz ama 60 tl lik ceza için
hepinizin polise küfrettiğini okudum
az biraz dürüst olun
bize karşı değil kendinize karşı


hatta şöyle bişey yapalım

oku belki ufkun gelişir

mit_maras_katliamini_okkes_kenger_organize_etti_h8424.jpg


mit.jpg


başka kanıt istermisin yayınlayayım mı
gerçi anlayana sivrisinek saz



ŞİMDİ BORDO KLAVYELİLER BİRAZ YORUM YAPIN DA ARKADAŞLARLA HEP BİRLİKTE GÜLELİM
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Özgür Kürdistan'da sorunların başında hala hizipçilik gelmektedir.Bununla bağlantılı olan “brakujî”'nin yaraları da henüz tam olarak sarılmamış.Kardeş kavgası filli olarak bitmişse de hizipçilik kaynaklı dar bir siyaset anlayışı halen hakim durumda.bundan ötürüde tam profesyonel bir yönetim kurulmuş değil.Özgür Kürdistan'da ki bazı temel sorunları şu başlıklar altında toplayabiliriz.

• Kürdistan Parlamentosu başta olmak üzere hükümet organlarının tam olarak aktif çalışmamaları.
• Hizipçiliğin devlet dairlerinde yarattığı aksaklıklar.
• Özgür Kürdistan merkezli Kürt Medyasının tarafsızlık sorunu ve ulusal bilinç geliştirme konusundaki zayıflıkları.
• Kürdistanlılık duygusu algılayışındaki eksiklikler.
• Eğitim sistemindeki boşluklar,sıkıntılar.
• Kürt dilinin layığı ile sahiplenmemesi ve yabancı kültürlere olan özenti.
• Alfabe sorunu
• Kürt kültürel üretiminde ki(albüm,kitap,tiyatro,sinema) kalite eksikliği ve standartsızlık
• Modern izim sorunu
• Şehirleşmedeki gerilik
• Özellikle gençler de ki yozlaşma
• Türk ve yabancı şirketlerin Kürdistan ekonomisinde ki dengesiz ve kontrolsüz hâkimiyetleri
• Kaçakçılık, vergi adaletsizliği, yolsuzluk gibi sorunlar.

Serhad B. RÊNAS

ALINTIDIR.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Böyle yapmanız, PKK veya diğer örgütlerle hiçbir işi olmayan Kürt'leri DTP nin ve PKK nın kucağına itmekten başka hiçbir işe yaramaz.

Unutmayın ki MHP de CHP de özellikle AKP de , DTP nin çok çok daha fazlası Kürt milletvekilleri var.

Daha önce de söyledim, Marksist-Leninist-Kominist PKK asla benim Müslüman Kürt kardeşlerimin temsilcisi olamaz.

Ama siz milliyetçilik yapacağım, facebookda vatan kurtaracağım diye bütün Kürtleri terörist yaparsanız bu işin içinden çıkamayız.

Unutmayın ki Kürt halkı asla bu ülkeden ayrılmak bölünmek istemiyor, bu ülke eğer bölünecekse bu kesinlikle faşistler sayesinde olacaktır.

Hem Türk faşistleri, hemde Kürt faşistleri.

Yapmanız gereken tek bir şey var; EMPATİ
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst