Arkadaş memlekette burnu b*ka batmamış, temiz kalmış bi Allah'ın kulu kalmamış demek. Zaten siyasilere bakacak olursak, verilen rakamlar ülkede Türk kalmadığını gösteriyor. Sen lazsın, sen çerkez, sen rum, sen kürt, sen a, sen b, sen c'sin. Nerede bu ülkeye adını veren Türk halkı? Devir Türk olma da, ne olursan ol devri oldu heralde. Çünkü öyle bir aşılandı ki milletime, bu Türk ırkı ne kötüymüş yahu yapmadığı zulm kalmamış, hatta 40 tane ırkın yaşadığı yere bile kendi adını vermişler utanmadan, tu kaka pis denir oldu heralde. Yakında sokakta Türk olmak suç olacak. Ezildiğini iddia eden diğer topluluklar, illegal olarak güç sahibiyken; zulm edici Türkler her zaman birbirine düşürülmüş, illegal güce karşı milleti savunanlar terörist sayılmış, yasaklarla, yasalarla ezilmiş, susturulmuş. Neden? Çünkü Türk diğerlerini ezer. Bu tamamiyle bölücü zihniyetinin su yüzüne çıkıp, kendini göstermesidir. Siz birbirini kıran iki karşıt kürt topluluğu gördünüz mü? Göremezsiniz. Peki Türk? Her zaman, heryerde. Asıl zulm eden kim? Kim eziliyor? Kim birbirine düşürülüyor? Kimin hakkı savunulmuyor? Bunların hepsini Allah'a şükür biliyoruz da, burada ifade edemeyiz. Ve şu sıralar bu işi, dinde ırk, dil ayrımı yoktur, şeklinde topluma zerk etmeye çalışıyorlar. Bunu da Hz.Muhammed (s.a.v) zamanındaki çatışma ve savaşlara bakarak, hangi durumlar için geçerli olduğunu görebiliriz. Milletimiz okumaktan acizken, araştırmaktan acizken bu durumlarda olmamız zor değil. Tarih yine kendini tekrarlayacak. 5 ayda yapılan bir bina bile 5dk'da yıkılıyor, 15 senede yokluklarla kurulan ülkem 10 senede yıkılamadı, hala uyanamadık. Uyanınca çok geç olacak, uyanınca görecez ki ülke 10 parça olmuş. Sömürgenin dibiyiz. Bir hadis-i şerifte efendimiz (s.a.v) buyuruyor ki : insanlar yaşarken uyumaktadırlar, öldükleri zaman uyanırlar. Yani dünya hayatının değersizliği, ahiret hayatı için yapılması gerekenler ölünce çok iyi anlaşılır da iş işten geçmiş olur denir ve şu dua eklenir, Allah cümlemize yaşarken uyanmayı nasip etsin. Bu durum ülkemizin durumunu da çok iyi anlatır, şu an ülkece yaşıyoruz sanıyoruz ama uyuyoruz. Ölünce uyanacaz da iş işten geçecek. İnşallah öyle olmaz.