Karadenizli bir lazın kürte mektubu....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
99
Helal olsun ya 2 saniye düşünmeden neyin nereye varacağını bilip bilmeden yazan yazmış. KÜRT kökenli biri olarak çoğunuzdan TÜRKÜM ULAN!
Sizin bu yaptığınız provakasyondan başka birşey değil. Ya gerçekten aptalsınız ya da Türkiye'yi gram sevmiyorsunuz. Ne yaptığınızın farkında değilsiniz yahu. Bu ülkenin en büyük sıkıntısı bu! Sağcısı solcusu çıkar, alevisi-sunnisi çıkar,kürtü lazı çıkar. Bunların hepsinin amacı aynı konusu farklı. Niye bu kadar ayrılmaya müsaitiz anlamıyorum neden içinizde bu kadar bütünleşmeye yönelik ADAM yok. Pkk dan tiksinen bi kürt olarak allahtan sizin gibi provakatörlerin cümlelerini duymadan neyin ne olduğunu öğrenmişim de pkk yandaşı değilim. Ama emin olun bu cümleleri veya sözleri duyan eğitimsiz bi kürt kendini en koyu pkk sempatizanı olarak bulur. Tebrik ediyorum valla terör sürecine ve Türkiye'ye çok büyük yararlar sağladın
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bizim kürt sorunumuz yok
siyonist odakların bizi bölme sorunu var
meselenin temeline bu kavramı oturtmadığınız her fikir çökecektir

eğer sorunu tanımlamaya buradan başlarsanız, bu sizi, bir çok kabinesinde mason bakanların işgal ettiği bir ülkenin yönetiminin istemli devlet politikaları, bu politikaların yabancı ajanlara ve askeri güçlere izin vermesi, bölgede yabancı gizli servis operasyonları, bu operasyonların halk tabanında karşılıklı çatışmalara dönmesi ve bu çatışmaların bugün iç savaş çıkarabilecek tehlikede ırkçı yaklaşımları ortaya çıkarması mevzusunu bir "çorap söküğü" nispetinde kolay tanımlarsınız
ve bu da sizi ortak düşmanın varlığına götürecektir ki, afrikadaki rumba-samba kabilesi bile olayın ayırdına vardığında bizim cenahta bulacaktır kendini

o yüzden ilkokul çocuğu diyerek bazınızı hakettiğinden daha fazla övmüş olmamıza kızmayınız
biz elbette tribünlere oynuyoruz. derdimiz insanlara işin gerçeği diye bildiğimiz tarafını anlatmak
yoksa kendisi boyunun ölçüsünü almışların yancılığını gütmek davamız yoktur, değil mi acayüp? :acayüp:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
bizim kürt sorunumuz yok
siyonist odakların bizi bölme sorunu var
meselenin temeline bu kavramı oturtmadığınız her fikir çökecektir

eğer sorunu tanımlamaya buradan başlarsanız, bu sizi, bir çok kabinesinde mason bakanların işgal ettiği bir ülkenin yönetiminin istemli devlet politikaları, bu politikaların yabancı ajanlara ve askeri güçlere izin vermesi, bölgede yabancı gizli servis operasyonları, bu operasyonların halk tabanında karşılıklı çatışmalara dönmesi ve bu çatışmaların bugün iç savaş çıkarabilecek tehlikede ırkçı yaklaşımları ortaya çıkarması mevzusunu bir "çorap söküğü" nispetinde kolay tanımlarsınız
ve bu da sizi ortak düşmanın varlığına götürecektir ki, afrikadaki rumba-samba kabilesi bile olayın ayırdına vardığında bizim cenahta bulacaktır kendini

o yüzden ilkokul çocuğu diyerek bazınızı hakettiğinden daha fazla övmüş olmamıza kızmayınız
biz elbette tribünlere oynuyoruz. derdimiz insanlara işin gerçeği diye bildiğimiz tarafını anlatmak
yoksa kendisi boyunun ölçüsünü almışların yancılığını gütmek davamız yoktur, değil mi acayüp? :acayüp:

Daha önce yazdığım gibi
Nede olsa herkesin herşeyi kendi X inin keyfine göre yorumladığı ve herkesin haklı olduğu bir melekette yaşamıyormuyuz.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
söylesem tiger kızar, sussam gönül razı değil :)
sanki takıntı olmuşçasına her mevzuyu dış güçlerin işine bağlayıp aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaktan ben de bezdim
ama bu, işin içyüzünün öyle olduğu gerçeğini değiştirmiyor
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
bizim kürt sorunumuz yok
siyonist odakların bizi bölme sorunu var
meselenin temeline bu kavramı oturtmadığınız her fikir çökecektir

eğer sorunu tanımlamaya buradan başlarsanız, bu sizi, bir çok kabinesinde mason bakanların işgal ettiği bir ülkenin yönetiminin istemli devlet politikaları, bu politikaların yabancı ajanlara ve askeri güçlere izin vermesi, bölgede yabancı gizli servis operasyonları, bu operasyonların halk tabanında karşılıklı çatışmalara dönmesi ve bu çatışmaların bugün iç savaş çıkarabilecek tehlikede ırkçı yaklaşımları ortaya çıkarması mevzusunu bir "çorap söküğü" nispetinde kolay tanımlarsınız
ve bu da sizi ortak düşmanın varlığına götürecektir ki, afrikadaki rumba-samba kabilesi bile olayın ayırdına vardığında bizim cenahta bulacaktır kendini

o yüzden ilkokul çocuğu diyerek bazınızı hakettiğinden daha fazla övmüş olmamıza kızmayınız
biz elbette tribünlere oynuyoruz. derdimiz insanlara işin gerçeği diye bildiğimiz tarafını anlatmak
yoksa kendisi boyunun ölçüsünü almışların yancılığını gütmek davamız yoktur, değil mi acayüp? :acayüp:

tigercan haklısın seninde dediğin gibi bu ülkede KÜRT sorunu yok
gerizekalıların kendilerinden başka herkesi aşağılama sorunu var
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
pkk içinde sadece kürtler yokki, ingilizinden tut alman,fransız vatandaşlar var. Ben şırnak da görev yaptığımda bizzat şahit oldum. Bende Laz'ım ama kürtleri kötülemiyorum en azından "Kürt" adı altında kötülemiyorum çünki bu bir genelleme illaki aralarında kanı bozuklar var, ama bu kürt olduğundan dolayı değil kanı bozuk olduğundan dolayı. Doğudaki insanlar.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
sanki takıntı olmuşçasına her mevzuyu dış güçlerin işine bağlayıp aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaktan ben de bezdim
ama bu, işin içyüzünün öyle olduğu gerçeğini değiştirmiyor

bu işin bir yüzü.
mevzu özgürlükse buna kastedenin yahudi, amerikalı ya da türkiye vatandaşı ve dahi yöneticisi olması sadece bir teferruattır.
yahudiler bunu büyük israil idealleri için yapar, küresel şirketler köleleştirerek zenginleşmek için, birileri iktidar için...
diğerlerinin haklarını gaspetmek ve sömürmek suretiyle tatmin araçları oluşturmak insanlık tarihi boyunca varolagelmiş bir zulüm.
bunun ne ilk ne de tek örneği dış mihraklar diye bahsettiğimiz malum odaklar.
bizdeki bi kısım cemiyetin de bana göre gayet yerel kaynaklı hayatı zindan eden hastalıklı özlemleri, takıntıları, korkuları, hayranlıkları ve bu yönde icraatleri olmuştur, oluyor, olacak gibi.
yok saymak olmaz.

sözkonusu metne gelirsek;

gelmesek daha iyi :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bu işin bir yüzü.
mevzu özgürlükse buna kastedenin yahudi, amerikalı ya da türkiye vatandaşı ve dahi yöneticisi olması sadece bir teferruattır.
yahudiler bunu büyük israil idealleri için yapar, küresel şirketler köleleştirerek zenginleşmek için, birileri iktidar için...
diğerlerinin haklarını gaspetmek ve sömürmek suretiyle tatmin araçları oluşturmak insanlık tarihi boyunca varolagelmiş bir zulüm.
bunun ne ilk ne de tek örneği dış mihraklar diye bahsettiğimiz malum odaklar.
bizdeki bi kısım cemiyetin de bana göre gayet yerel kaynaklı hayatı zindan eden hastalıklı özlemleri, takıntıları, korkuları, hayranlıkları ve bu yönde icraatleri olmuştur, oluyor, olacak gibi.
yok saymak olmaz.

sözkonusu metne gelirsek;

gelmesek daha iyi :)

Ama böyle gösterip vermemek olmuyor be abi :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Böyle yapmanız, PKK veya diğer örgütlerle hiçbir işi olmayan Kürt'leri DTP nin ve PKK nın kucağına itmekten başka hiçbir işe yaramaz.

Unutmayın ki MHP de CHP de özellikle AKP de , DTP nin çok çok daha fazlası Kürt milletvekilleri var.

Daha önce de söyledim, Marksist-Leninist-Kominist PKK asla benim Müslüman Kürt kardeşlerimin temsilcisi olamaz.

Ama siz milliyetçilik yapacağım, facebookda vatan kurtaracağım diye bütün Kürtleri terörist yaparsanız bu işin içinden çıkamayız.

Unutmayın ki Kürt halkı asla bu ülkeden ayrılmak bölünmek istemiyor, bu ülke eğer bölünecekse bu kesinlikle faşistler sayesinde olacaktır.

Hem Türk faşistleri, hemde Kürt faşistleri.

Yapmanız gereken tek bir şey var; EMPATİ
Onun için mi Diyrbakırdaki BDP mitinginde piç in posteri ve örgütün paçavraları dalgalandı...
Hani Türk bayrağı?...
Nerde ülkesini seven kürtler?... :silent:
Ortada olan gerçeği görmezden gelip ne güzel senaryolar kuruyorsunuz...

Biraz empati de sen yap bakalım... :bounce:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
mevzuya girmeyim diyodum da beklediğim gibi bi metin çıktı zaten...:)

devrimcilerin pek bi sevdiği zapatist marcos a gay olup olmadığı ile ilgili bir soru sormuş gazeteci...adam da

"marcos, san fransisco’da bir gay, güney afrika’da bir zenci, san ysidro’da bir chicano, ispanya’da bir anarşist, israil’de bir filistinli, san cristobal sokaklarında bir maya yerlisi, mexico city’nin teneke mahallesi neza’da bir çete mensubu, folk müziğinin kalesi ulusal üniversite’de bir rocker, almanya’da bir yahudi, savunma bakanlığı’nda bir uzlaştırıcı, soğuk savaş sonrası çağda bir komünist, ne galerisi, ne müşterisi olan bir sanatçı... bosna’da bir barışçı, meksika’nın herhangi bir kentinde bir ev kadını, grev yapmaya asla yeltenmeyen sendika ctm’de grevci, başkaları için kitap yazan bir gazeteci, gece saat 10’da metroda yalnız başına bir kadın, topraksız bir köylü, işsiz bir işçi, mutsuz bir öğrenci, serbest piyasacılar arasında bir muhalif, ne kitabı, ne okuyucusu olan bir yazar ve tabii güneydoğu meksika dağlarında bir zapatacı..."

cevabını vermiş....adam olmak önemli onun için...

serbest çağrışım yaptı yazayım dedim...
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Bu mektubu ciddi ciddi bir lazın yazdığını düşünenler muhtemelen her önlerine çıkan doğu karadenizlinin ben lazum diye ortalarda gezinmesinden dolayı doğu karadenizlileri komple laz sanıyor.Resmen ulusalcı troll mektubu :) hiçbir laz lazca konuşma merakım olmadı demez.Bari adam gibi bir mektup yazında bütün kürtleri hedef almayan tarzda birşeye benzesin.Mecliste nereden baksan 200 tane kürt milletvekili var yok la neyse hep pkk'lı bunlar:)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Onun için mi Diyrbakırdaki BDP mitinginde piç in posteri ve örgütün paçavraları dalgalandı...
Hani Türk bayrağı?...
Nerde ülkesini seven kürtler?... :silent:
Ortada olan gerçeği görmezden gelip ne güzel senaryolar kuruyorsunuz...

Biraz empati de sen yap bakalım... :bounce:

tam bu noktada şu soruyu sormak isterim
kalabalığı kendi gözünüzle gördünüz izlediniz
ve bu sadece diyarbakır değil diğer bütün şehirler
bakın ülkücülerin kalesi denen erzurumda 100 bin kişi toplandı ki yağan yağmura rağmen
(detay vermeme gerek var mı bilmiyorum başka başlıkta yazmıştım burdaki klavyeşörlere inat)

bu soruyu özellikle doğuya hiç gelmemiş ve burada yşamamışlara soruyorum
peki bu kadar insan hepsi hain ve ayrılmak istiyorsa
sizin elinizden birşey gelir mi?
şimdiye kadar isteselerdi eğer ülkeden ayrılıp sınırlarını çizmiş olmazlar mıydı?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tam bu noktada şu soruyu sormak isterim
kalabalığı kendi gözünüzle gördünüz izlediniz
ve bu sadece diyarbakır değil diğer bütün şehirler
bakın ülkücülerin kalesi denen erzurumda 100 bin kişi toplandı ki yağan yağmura rağmen

bu soruyu özellikle doğuya hiç gelmemiş ve burada yşamamışlara soruyorum
peki bu kadar insan hepsi hain ve ayrılmak istiyorsa
sizin elinizden birşey gelir mi?
şimdiye kadar isteselerdi eğer ülkeden ayrılıp sınırlarını çizmiş olmazlar mıydı?



Kendi ülkelerinin sınırlarını Türkiye topraklarında çizemeyeceklerini biliyorlar....
E ballı ekmek kadayıfı da burda...
Neden gitsinlerki başka yere....

Bende şu soruyu sormak isterim....
Madem Türklük ten haz etmiyorlar,
Madem ayrılmak istemiyorlar,
Ne yapmak istiyorlar...
T.C bölmek, yıkmak mı istiyorlar?....

hadi kendi devletlerini kurdular diyelim....
Büyük şehirlerde yaşayan kürtler ne olacak....
Gideceklermi kendi ülkelerine...
Yoksa T.C nin kanadının altında yaşamaya devam mı edecek....

Doğuda yaşayan sensin madem, senin izlenimin nedir bu konuda.?....
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Kendi ülkelerinin sınırlarını Türkiye topraklarında çizemeyeceklerini biliyorlar....
E ballı ekmek kadayıfı da burda...
Neden gitsinlerki başka yere....

Bende şu soruyu sormak isterim....
Madem Türklük ten haz etmiyorlar,
Madem ayrılmak istemiyorlar,
Ne yapmak istiyorlar...
T.C bölmek, yıkmak mı istiyorlar?....

hadi kendi devletlerini kurdular diyelim....
Büyük şehirlerde yaşayan kürtler ne olacak....
Gideceklermi kendi ülkelerine...
Yoksa T.C nin kanadının altında yaşamaya devam mı edecek....

Doğuda yaşayan sensin madem, senin izlenimin nedir bu konuda.?....

yanlışsın abisi kendi ülkelerini ayırmak isteseler en fazla yarım gün sürer
bunu siz dahil her kes biliyor
ki bölmek isteselerdi çoktan yapılır dı bu

büyük şehirde yaşama işine gelince
bu konuda sizin gurbetçi dediğiniz tayfa çok güzel örnektir
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Şuna bak sen hele.Bakalım kim salya akıtacak deyip , sonra yaptığınız köpeklikleri bize yıkmaya çalışın bakalım.Askerlere pusuyu biz kurduk , devletin öğretmenini biz öldürdük , kaymakamı biz kaçırdık , anasının kına yakıp askere gönderdiği gencecik mehmetçiği biz arkadan vurduk demi.Biz de biliriz göze göz dişe diş savaşmayı.İstersek diyarbakıra 1.000 tane gönüllü genç gönderip geceleri siz uyurken arabalarınızı biz de yakarız.Bi yerlere bomba yerleştirip masum sivil insanlarınızı biz de öldürmeyi biliriz ama biz sizin köpeklik seviyenize inmemekte ısrarcıyız.En hain , en kalleş , en şerefsiz millet olarak çoktan dünya tarihine geçtiniz bile.Eğer aranızda düzgün insan varsa bile onlarda silahlı PKK terörünün gölgesinde eli kolu bağlı sesini çıkaramıyo.Göze göz , dişe diş.Ne yapıyosanız daha beterini yapmaya gücümüz yeter ama daha sabrımız taşmadı.Az kaldı.

kırmızı işaretlediklerim için
50 bin kişilik 3000 tl maaşlı kadroya 2 yılda 2 bin kişi bile başvurmamışken senin bu yazdıklarına tüm mesai arkadaşlarımla birlikte g.tümüzle gülüyoruz
(gülme konusunu arkadaşlar özellikle yaz dedi bilsin)

mavi işaretlediklerim
kardeş arada yabancı basını bi takip et
adamlar türkler hakkında ne yazıyor kürtler hakkında ne yazıyor bil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kırmızı işaretlediklerim için
50 bin kişilik 3000 tl maaşlı kadroya 2 yılda 2 bin kişi bile başvurmamışken senin bu yazdıklarına tüm mesai arkadaşlarımla birlikte g.tümüzle gülüyoruz
(gülme konusunu arkadaşlar özellikle yaz dedi bilsin)

mavi işaretlediklerim
kardeş arada yabancı basını bi takip et
adamlar türkler hakkında ne yazıyor kürtler hakkında ne yazıyor bil

Ulen kürtler hakkında ne yazacaklar.İnsan kendi köpeğini kötüler mi?Türkler hakkında ne yazacaklar.100'lerce yıl Türkün korkusundan uyku uyuyamamış , Türkler yıkılmadık kale , avrupanın ortasına kadar fethedilmedik toprak bırakmamış.İnsan kabusu için ne yazar.Ben onların yazdıklarına niye bakacakmışım.Ben kendim tarihim.Tarihi ben yazmışım.Onların yazdığı tarihi mi okuyacam.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
yanlışsın abisi kendi ülkelerini ayırmak isteseler en fazla yarım gün sürer
bunu siz dahil her kes biliyor
ki bölmek isteselerdi çoktan yapılır dı bu

büyük şehirde yaşama işine gelince
bu konuda sizin gurbetçi dediğiniz tayfa çok güzel örnektir
Ne olacak peki o zaman, bölünmeyeceksek çözüm dedikleri şey nedir ? pkk da silah bırakıp gitmem dedi. Devlet adına birilerinin kürtlere zulüm ettiğini de kabul ediyorum ancak 60 yıldır orduya istediğini yaptıran hükümetleri dize getiren bu insanlar sizi de piyon olarak kullanıyor, oyuna gelirseniz bölünücez ama bi işinize yaramayacak bölünen topraklar, sizi yine bize kışkışlayacaklar veya öldürecekler daha beter.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst