- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
mikuni sana o ybr 140 yapıor diyen adam atmış:sunny:
bu forumda en kıral ybr ben de oda düzde 125 yapıyor orj yalan dolan yatma kalkma yok
rampa aşşağıya ise kesiciye giriyor benden demesi:rendeer:
ybr titreşimsiz sağlamdır ama 130 bile yapmaz hele yeni kasa olanlar 110 nu geçmez
ama lastikler dublex:cat:
kefilim fatihe. Düzde rahat bi şekilde 120 ile gidebilen gördüğüm en iyi kaçan ybr fatihte :rendeer: hemde orjinal haliyle.

