Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mikuni sana o ybr 140 yapıor diyen adam atmış:sunny:
bu forumda en kıral ybr ben de oda düzde 125 yapıyor orj yalan dolan yatma kalkma yok:)
rampa aşşağıya ise kesiciye giriyor benden demesi:rendeer:
ybr titreşimsiz sağlamdır ama 130 bile yapmaz hele yeni kasa olanlar 110 nu geçmez :)
ama lastikler dublex:cat:

kefilim fatihe. Düzde rahat bi şekilde 120 ile gidebilen gördüğüm en iyi kaçan ybr fatihte :rendeer: hemde orjinal haliyle.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bizim jantlar nasıl tubeless lastiğe uygun değil anlamadım. CBF'te ne jant varsa bizde de o yok mu? CBF'e de mi uyumlu değil tubeless?
Ben geçen haziran ayından beri tubeless michelin lastik kullanıyorum hiç sorun yaşamadım?
Üstelik bir kez arka lastiğe koca bir vida saplandı köküne kadar.
Bunun farkına bile varmadım. Ertesi gün inik lastiği görünce kontrol ettim vidayı gördüm. Hava basıp, lastikçiye kadar motoru sürdüm o haliyle.
Mantar yama yapıp gönderdiler. Hala da o haliyle kullanıyorum, no problem.
Bu nasıl uyumsuz jant?
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Zinciri yağlamak sıkıntı oluyo diye cb yi sattı adam ya :cherry: cub alsa onda da zincir var.

zincir işini hallettim. Kaliteli zincir ve ipone zincir yağı sayesinde 1 aydır aynı ayarda duruyor.
Orjinal zincir berbat. Hergün gevşiyor. Sürekli bakım gerekiyor. 4000 km de bitiyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu orjinal zinciri her gun gevseyenler acaba gergileri dogru geriyor mu ? Benim 7 bin km'de 150'lik cinli motorumun orjinal zincirini 2 kere gerdim su ana kadar. Gevseyen zincir degil gergiler olabilir. Cunku her gun uzayan zincir 1 ayda kopar.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bu orjinal zinciri her gun gevseyenler acaba gergileri dogru geriyor mu ? Benim 7 bin km'de 150'lik cinli motorumun orjinal zincirini 2 kere gerdim su ana kadar. Gevseyen zincir degil gergiler olabilir. Cunku her gun uzayan zincir 1 ayda kopar.

benim motor 8400 km ye geliyor ama bugüne kadar 1 kere gerdim zinciri onuda çok gerekli diye değil tam olması gerektiği gibi olsun diye yani çok titiz olduğum için.riallideki 7.50 tl lik zincir yağını kullanıyorum. hep gergin gezerim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------



Dağılın beyler!! Alet gerginn :D :D :D
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
pakette veya kuryede çalışan motorun zinciri ve günlük laylaylom kullanılan motorun zinciri aynı uzamaz.
ben motoru yüklü ve aşırı durkalklı kullandığımdan orjinal zinciri 4-5 günde uzuyodu.
sinirlenip rialliden çekoslovak malı zincir getirttim.
şimdi 3 haftada anca uzuyor. daha bor tık anca uzamıştır.
bu gidişle bu aldığım çekoslovak zincir 30.000 km gider. ama orjinali bize 4000km anca gider.
devamlı durkalk yapana riallideki çekoslovak zincir tavsiye ederim. bakla aldırılması şart yanlız..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Dağılın beyler!! Alet gerginn :D

O ney la ::huuuh:: O lastikler ambalajında okadar temiz değil :mrgreen: Normalde titizliğime sayıp söven arkadaşlarım var...Sen ne yapıyosun abi CB ne,işin sırrı ne :silent:

Sadece yıkayınca böyle olmuyor, geçiştirmeye çalışma Serkan, sırrı ver sırrı :mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
çok şükür motoru 2400 e sattım. İki saat içinde sıfır spacy aldım. 5000 lira 12 taksit koruma demirleri çanta demirş yan ayak dahil. Şu an 30 km deyim. İlk izlenimlerimi yazacam şu an motorla paket atıyorum. Plaka yok.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
"0" alman daha iyi olmuş Mikuni, diğeri bana çok riskli gelmişti, CB yi mum ışığıyla arayacaktın gibi hissetmiştim... "0" almakla iyi yapmışsın :cat:

CB yi aşırı uygun fiyata vermişsin, demin bi arkadaş 6/7 yıllık 125cc commutera 3. lira vereceğinden bahsediyordu ana sayfada, şok oldum :sunny::santa:

İnsallah beklentilerini fazlasıyla karşılar Spacy, hiç sorun yaşamazsın :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
O ney la ::huuuh:: O lastikler ambalajında okadar temiz değil :mrgreen: Normalde titizliğime sayıp söven arkadaşlarım var...Sen ne yapıyosun abi CB ne,işin sırrı ne :silent:

Sadece yıkayınca böyle olmuyor, geçiştirmeye çalışma Serkan, sırrı ver sırrı :mrgreen:
Badem yağını tek geçerim hocam :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
motor mükemmel. Tam benim tarzım. Yarım saat yağmurda kullandım. Ayakkabılarım kupkuru. Vites derdi yok. Konforlu bir motor. Yakıt tüketimi çok düşük.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
motor mükemmel. Tam benim tarzım. Yarım saat yağmurda kullandım. Ayakkabılarım kupkuru. Vites derdi yok. Konforlu bir motor. Yakıt tüketimi çok düşük.

Umarım satacağın zaman alıcı sana 2 tane cb e +200 tl verir :)))
Şaka bir yanada bu spacy nin 5000 tl olması biraz pahalı değil mi ? hayırlı olsun bu arada :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
cb varken hergün pişman olacağıma biir kere zararla satıp bir kere pişman olurum. Bu motor spacy bir harika. Size de tavsiye ederim satıp kurtulun.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Spacy bir harika. Size de tavsiye ederim satıp kurtulun.

Scooter başlangıç için en önerilen sınıf olsa da ben Spacy ile ilk virajı dönemem Mikuni :) Kaç kez denedim her seferinde yere yapışmanın eşiğinden döndüm.

Bununla öğrenin motosikleti diyorlar ama bana göre aşırı tecrube istiyor yada benim yıldızım pek barışık değil, scootera hiç yeteneğim yok.

Yeteneğim olsa bir süre PCX konforu denerdim kesin :) Bir süre diyorum, çünkü vitesin keyfi de bambaşka, vazgeçemem :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
O ney la ::huuuh:: O lastikler ambalajında okadar temiz değil :mrgreen: Normalde titizliğime sayıp söven arkadaşlarım var...Sen ne yapıyosun abi CB ne,işin sırrı ne :silent:

Sadece yıkayınca böyle olmuyor, geçiştirmeye çalışma Serkan, sırrı ver sırrı :mrgreen:

Eğer şu resme dikkatli bakarsan anlarsın :p :p
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
eyvallah kardeşim. sağolasın.. ybr alacaktım, babam bile benden daha honda fanatiği, kardeşime de geçen ay civic aldı. hem kardeşim hem ben aynı fikirdeyiz: honda ya binen artık başka bir markaya alışamıyor.. eski motordan 2000 lira kazandım, 15 bin km toplamında 520 lira masraf ettim. 2400 e de sattım, zararım yok. siz şu an 3400 e bile satsanız yine zarardasınız, çünkü motoru çalıştırmadınız. mantığınız buraya kadar. halbuki şöyle düşünün, kiralamış olsaydınız günlüğü en az 30 tl. her iki taraftan dengeleniyor yani.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
eyvallah kardeşim. sağolasın.. ybr alacaktım, babam bile benden daha honda fanatiği, kardeşime de geçen ay civic aldı. hem kardeşim hem ben aynı fikirdeyiz: honda ya binen artık başka bir markaya alışamıyor.. eski motordan 2000 lira kazandım, 15 bin km toplamında 520 lira masraf ettim. 2400 e de sattım, zararım yok. siz şu an 3400 e bile satsanız yine zarardasınız, çünkü motoru çalıştırmadınız. mantığınız buraya kadar. halbuki şöyle düşünün, kiralamış olsaydınız günlüğü en az 30 tl. her iki taraftan dengeleniyor yani.

ben motoru 8 bin km den fazladır sürekli kullanıyorum,öyle ki arabayla asla yapamayacağım şeyler yapıyorum. ben motoru bugün 3 bine satsam yine zarar etmem, 30 bin km olduğunda benzin döküp yaksam yine zarar etmem bindiğime sayarım =) sonuçta dedğin gibi bir gün kiralasan kocaelide 50 liraya bulamazsın. etrafımda var çinli schooter da olsa kiralamak isteyip bulamayan bir çok kişi. sonuçta bu trabzon burma bilezik değil 3 e alıp bir sene sonra 5 e satalım.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
pazar şerifleriniz hayırlı olsun dostlar :)
dün motoruma yaklaşık iki ay sonra tekrar bindim
yağmur altında biraz romantizm yaptık.
gerçi 4 gün önce motorun akü başlarını takıp biraz çalıştırmıştım
ama keratanın beni üzmeden mızmızlık yapmadan
yola çıkması sevindirdi beni.
Yalnız yağmurda gerçekten fena kayıyormuş.
trafik dışında bir kaç kez arka frenle kontrol ettim
paten yapıyormuş gibi oldum :)
haydi tekeriniz düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst