- Katılım
- 30 Ocak 2008
- Mesajlar
- 61
benim makinadan bi kaç resim dostlar plaka slikonladık bantlar o yüzden
Kaça aldın kardeş?
ben daha sıkıştırmaya korktuğumdan herhalde 95 ten sonra kesiyorum gazı ama ilk 1500 km den sonra anlayacağız bakalım birde 100 km yi kaç bin devirde görüyersunuz..
bende 3500 e bursadan aldım ama istanbulda bazı bayiler 3400 e veriyor normal fiyatının 3800 olduğu zaten biliniyor..
teşisin doğru ayrıca arkadaşlara uyarımdır bursa yetkili servislerine sakın uğramayın özellikle yıldırım motora ..bugün 500 bakımında merak ettim onlara yaptırdım gitmez olaydım 10 liralık yağ filtresine 30 bakıma ayrıca 50 tl aldılar ..ayrıca belirteyim bilgi olsun tvs yağ filtresi bire bir bu makina ile aynı ve tvs servisi 10 tl veriyor..benim asıl üzüntüm bence kaliteli olan bu malın böyle yamyamların elinde olması..yazık oluyor her ne sebeble olursa olsun tr de toplanan ve istihdam yaratan bu kalitedeki ürünlere az talebin asıl sebebi bu yamyam yetkili servis ve satıcıları bence ..