Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
Yağ yakma ilk defa duydum bu arada ilanlar harbiden iyi değil daha temizlerine git veya motosiket dükkanlarına bak 2.el satanlar oluyor.Eskişehirde var ama sana uzak gelir keçeciler oto yıkamanın orada bir bayi vardı eski kasa kırmızı siyah satıyorlardı.

hocam iyimi motor temiz mi sen ordaysan baka bilirmisin motor kısmı kasası nasıl fiyat nedir bide çok sevinirim gelir alırım sağlamsa gerçekten!
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam iyimi motor temiz mi sen ordaysan baka bilirmisin motor kısmı kasası nasıl fiyat nedir bide çok sevinirim gelir alırım sağlamsa gerçekten!

Arabayı yıkamaya götürürsek bakarım kardeşim inşallah duruyordur :)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşlarım abilerim kardeşlerimm bi sorum olarak motorsiklete hgs aldım ama nereye yapıştırcam öndeki küçük camdan okunurmuki alan ve yapıştıran arkadaşlardan yardım isticektim birde zincir için en makul yağ markası isticektim yardımınız için teşekkür ederim :)

dostum hgs yi kaskına yapıştır en mantıklısı bu
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
arkadaşlar o alt sakal egzoz tarafından sökülüyor ama ön tarafı çıkmıyor yani anahtar girmiyor.sağ orta garenaj nası çıkar tırnakları filan.videoda geçmiş detayları
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
arkadaşlarım abilerim kardeşlerimm bi sorum olarak motorsiklete hgs aldım ama nereye yapıştırcam öndeki küçük camdan okunurmuki alan ve yapıştıran arkadaşlardan yardım isticektim birde zincir için en makul yağ markası isticektim yardımınız için teşekkür ederim :)

kardeş bak sana bi fikir veriyim
HGS kart tipindeyse senin (benimkisi kart)
şu resimdeki kart koruma plastiğinden al o plastiği ister kaskına yapıştır ister motorun ön camına falan filan
http://www.kirtasiyeavm.net/content_files/prd_images/img_b/1002056.jpg

hgs kartını içine tak işin bitince çıkar..

problem çözüldü :D
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Abi öLmüşsünüz resmen nerdesiniz ya ..:) Millet sorun olmayınca uğramaz oldu 2 muhabbet edemioz ha..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

Beyler bu arada Eski kasa için Orjinal Egsoz lazım .. İstanbulda bildiğiniz satan fln varsa haber verirseniz sevinirim .. Muayeneden geçirmek için egsozu değişmem lazım .. Emanet bulamadık bi türlü bari alalım ..
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
Abi öLmüşsünüz resmen nerdesiniz ya ..:) Millet sorun olmayınca uğramaz oldu 2 muhabbet edemioz ha..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

Beyler bu arada Eski kasa için Orjinal Egsoz lazım .. İstanbulda bildiğiniz satan fln varsa haber verirseniz sevinirim .. Muayeneden geçirmek için egsozu değişmem lazım .. Emanet bulamadık bi türlü bari alalım ..

Enes bey bana bi cbr 125r bul da ucuz yollu egzozunu vereyim :D 3.5bintl kadar
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Enes sen bu motora nasil 150 civari bastirdin yahu dislilerle falan oynadin mi ? Yoksa bu degerler yokus asagi degerler mi kafam ona takildi. Benim cbr 125 130 saglikli gidiyo duz yol ruzgarsizda.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes sen bu motora nasil 150 civari bastirdin yahu dislilerle falan oynadin mi ? Yoksa bu degerler yokus asagi degerler mi kafam ona takildi. Benim cbr 125 130 saglikli gidiyo duz yol ruzgarsizda.

Tmm işte kardeş bnm motorda normal öyle gidiyo düzde .. yol tabiki meyilliydi yoksa mümkünmü o hızlar ..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bugün konak alt geçidinde çok feci bir kaza varmı buradanmı acaba arkadaş cbr 125 siyahtı
çok geçmiş olsun arkadaşa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst