kebapçıda bu motorla 40 000 km çalıştım. hep sakin kullanıyordum, en fazla 90 yapıyordum motorla, zaten 90 ı pek geçemiyordu, nadiren hız yapıyordum, genelde iftar vakitlerinde yemek yetiştirirken. onun haricinde sürekli sakin kullanırdım, tın tın yavaş yavaş sürerdim. çünkü biliyorum motorun kapasitesi belli, ani hızlanması son hızı bir yere kadar. fakat cb125 e ilk bindiğimde, test motoruydu, anam bir baktım motor ileri doğru bir atılıyor, tabi scooter den inip böyle bir motora binersen mutlaka yanıltır. halbuki ara hızlanma denemesi yapmadım. ve şunu da söyliyim, bir cg125 es modeli ile 135 km/h yaparken, bu motor niye yapmıyor diye itiraz etmişimdir. o zaman ben göz ucuyla bakıyordum motorlara, cbf e baktım, bu çok yakar diyip almadım, spacy ye de baktım, bununla kuryelik yapamam dedim, gerçi sonra paket işine girdim ve pişman oldum tabi. ondan sonra motoru satan mağaza sahibi, bu motorda titreşim var ona göre dedi. çünkü benim yıllarca cbf150 kullandığımı biliyor. bile bile aldım ne yapalım, 10 yıllık kuryelik hayatımızda acı bir tecrübe daha kazandık. bu arada tavsiye ettiğim bir husus var, yolda giderken veya bir yerde rastlarsanız, bir cbf150 yi durdurun, iki motoru da yanyana getirin, bir elinizle cb nin elciğini tutun, diğer elinizle cbf in elciğini tutun, hiç gaz vermenize gerek yok, rolantide bile aradaki bariz titreşim farkını hissedeceksiniz.
Diğer merak ettiğin husus, spacy nin masrafları. satan kişi zaten honda özel servisi. ustasına dedim, amörtisörleri hallet, koltuk kilidini yap kredi kartıyla alacam dedim. en önemli parçası enjeksiyon (1000 tl) ona da baktım, sağlam çalışıyor, kontağı açınca sele altından ses geliyor, 4 saniye sürmeyen bir benzin pompalama sesidir. geri kalan parçalar veya bakım masrafı 100 lirayı geçmez. Daha önce de anlattım, motor işinden çok zarar ettim, ama burada bir ustaya güvenip alıyorum, garanti veriyorum sorun çıkmayacak dedi çünkü.