The godfather korna hem de motosiklette :D

Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
trafikte görünür olmak lazım =) ondan sanırım=)

adam kornayı anadolu yakasında çalsa avrupada biter bu ne ya =)
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
herkes bi daha çal bi daha çal diye bağırıyo :D :D :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Biraz yavaş çalıyo sanki, sokakta duyduklarım daha hızlı çalıyodu.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
güzel korna ama mengu nun dedigi gibi yavas calıyo birde tek bassa daha iyi olurmus yani ard arda deilde bikere calsa
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
:D :D tamamen benim aküyle ilgili bir şey 12v 7a olunca böyle yavaş oluyor bir de röleden dolayı değiştirdiğimişde seri de çalabiliyor ama bizim oralar köy zaten :D bas basabildiğin kadar :D ha tek şekilde de çalbiliyo yaaaa :D ben butonlu değilde direk anahtarlı yaptım normalde 7-9 sn bişey tamamı :D :D :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ıııı ıhhhh olmamış hep nakaratını çalıyor notalar eksik parça yarım kalıyor :cherry: :p parçanın tamamını çalsın gel yeni akün benden :cherry: :p
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
ıııı ıhhhh olmamış hep nakaratını çalıyor notalar eksik parça yarım kalıyor :cherry: :p parçanın tamamını çalsın gel yeni akün benden :cherry: :p

:D :D :D tüh ya çalmadan öncede o kadar yumurta yedirmiştik :S :D :D :D

---------- Post added at 16:07 ---------- Previous post was at 16:02 ----------

Abi istersen elektro gitarla sana godfather çalabilirim :)
http://www.youtube.com/watch?v=b3oi174RAiI

abi demene gerek yok ya :D :D ben 94 lüyüm :D :D :D :pl: :pl: :pl: aslında tüm
enstrümanlarla ortaya nasıl bişey çıkar onu merak ediyorum :D

---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:07 ----------

Süper :cat: bende şöyle bi şey takmayı düşünüyorum hemde scotere :p http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=SXTEGK0X1kA&NR=1 akşam lokomatif depoya bakayım çıkma falan varsa halledeyim bari :queen:
sopayla koşturmasınlarda :D :D :D

---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:21 ----------

Süper :cat: bende şöyle bi şey takmayı düşünüyorum hemde scotere :p http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=SXTEGK0X1kA&NR=1 akşam lokomatif depoya bakayım çıkma falan varsa halledeyim bari :queen:
sopayla koşturmasınlarda :D :D :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst