ıııı ıhhhh olmamış hep nakaratını çalıyor notalar eksik parça yarım kalıyor :cherry:parçanın tamamını çalsın gel yeni akün benden :cherry:
![]()
ben bu teklife 9. senfoni caldırırdım :queen:
allah neşemizi arttırsın :cherry: akü lazımsa yedeğin, yedeğinin, yedeğinin, yedeğide var :cherry: ama önce haketmen lazım :cherry:![]()
ıııı ıhhhh olmamış hep nakaratını çalıyor notalar eksik parça yarım kalıyor :cherry:parçanın tamamını çalsın gel yeni akün benden :cherry:
![]()
ıııı ıhhhh olmamış hep nakaratını çalıyor notalar eksik parça yarım kalıyor :cherry:parçanın tamamını çalsın gel yeni akün benden :cherry:
![]()
sopayla koşturmasınlardaSüper :cat: bende şöyle bi şey takmayı düşünüyorum hemde scoterehttp://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=SXTEGK0X1kA&NR=1 akşam lokomatif depoya bakayım çıkma falan varsa halledeyim bari :queen:
sopayla koşturmasınlardaSüper :cat: bende şöyle bi şey takmayı düşünüyorum hemde scoterehttp://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=SXTEGK0X1kA&NR=1 akşam lokomatif depoya bakayım çıkma falan varsa halledeyim bari :queen:
Biraz yavaş çalıyo sanki, sokakta duyduklarım daha hızlı çalıyodu.