Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Devir saatine fazla dikkat etmem ben arkadaşada sormadım kaç bin devirdeyken 140 taydı dıye :) videoda çekerizz :p
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ben Köpek gibi giden Ybr 125 görmedim Yavaşlığıyla ama sağlamlığıyla ünlü bir model Ybr

Gel o zaman cita gibi giden ybr gör :) Adam gibi söyleyin sunu..Forum ayrı,Reel ayrı deyil.. Bindigim tüm ybr lerde 120 yi ceviriyor..Cünkü cok redline var..Üstündeki usta sürücü ile..Dahada iyi gidiyor.. Gökalpım sen inanıyormusun. Mh nın hızlı gittigine..Adamlar Ybr üstünde kac sene calısmıslar..Motor gidiyor abi kimse laf demesin.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
o hızda bu kadar çekildiğine şükret :p 5. viteste 12 bin devir hayal bikere hiç sanmıyorum o kadar en azından ben görmedim :) mondial babamın şirketi olsa zaten drifte binmem :) :)
foto istediler sağolsun kardeşimiz yollamış bi de video istiyolar kardeş onu da yollarız demiş :)
acaba videoya da inanmayanlar ne isteyecek :)
çok komik yaaa vallahi gülüyorum :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
foto istediler sağolsun kardeşimiz yollamış bi de video istiyolar kardeş onu da yollarız demiş :)
acaba videoya da inanmayanlar ne isteyecek :)
çok komik yaaa vallahi gülüyorum :)

Heh video olursa kımse bısey dıyemez. Adam gıbı bı vıdeo olsun da. Sadece ıbreyı degıl arasıra yolu da gostersın. hanı bayır demeyelım yine. O arkadasın baya yardımı dokuncak gıbı bu bolume. Bu arada bişey sormak istiyorum, herhangi bi modifiye var mı bu arkadasın motosikletinde ? Hanı modıfıye yoksa 140 gıdemez falan demıyorum yanlıs anlamayın, sadece bılgı amaclı. Filtre egzoz bunlar bıle cok onemlı hız konusunda. Dişliler..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
foto istediler sağolsun kardeşimiz yollamış bi de video istiyolar kardeş onu da yollarız demiş :)
acaba videoya da inanmayanlar ne isteyecek :)
çok komik yaaa vallahi gülüyorum :)

lafağızdan 1 kere çıkar bizde :) kanıtlıycam dedım ricam üstüne fotoğrafı çektiler gönderdiler :)
videoda ben gidince çekerim :)

---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

Heh video olursa kımse bısey dıyemez. Adam gıbı bı vıdeo olsun da. Sadece ıbreyı degıl arasıra yolu da gostersın. hanı bayır demeyelım yine. O arkadasın baya yardımı dokuncak gıbı bu bolume. Bu arada bişey sormak istiyorum, herhangi bi modifiye var mı bu arkadasın motosikletinde ? Hanı modıfıye yoksa 140 gıdemez falan demıyorum yanlıs anlamayın, sadece bılgı amaclı. Filtre egzoz bunlar bıle cok onemlı hız konusunda. Dişliler..

yok orjinal drift :) sadece öyle görsel şeyler var üstünde xenon far falan var :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
lafağızdan 1 kere çıkar bizde :) kanıtlıycam dedım ricam üstüne fotoğrafı çektiler gönderdiler :)
videoda ben gidince çekerim :)
yok orjinal drift :) sadece öyle görsel şeyler var üstünde xenon far falan var :)

heh tamam o zaman. bu arada yanlıs anlamayın kendım ıcın sormuyorum bunları.. eger kı kanıtlamaya calısıyorsanız bu hız konusunu, modifiyesi var mı, bayır mı ? gibi sorular gelıcektır. ben sımdıden cevaplatmaya calısıyorum bunları sadece.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
heh tamam o zaman. bu arada yanlıs anlamayın kendım ıcın sormuyorum bunları.. eger kı kanıtlamaya calısıyorsanız bu hız konusunu, modifiyesi var mı, bayır mı ? gibi sorular gelıcektır. ben sımdıden cevaplatmaya calısıyorum bunları sadece.

biliyorum sıkıntı değil :) sormak istediklerinizi tabiki yanıtlıyacaz burda bilgi forumu bu :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar kafama takıldı ya motosiklette hp mi önemli tork mu hp si yüksek olan motosiklet mi yarışı kazanır torku mu ?
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221


Nasıl bilirsiniz bu yağı :) Uzun zamandır almak isteyip zaman ayıramadığımdan dolayı alamadığım motosiklet yağımı bugün sonunda alabildim :) Artık birdahaki müsait zamanımda değiştiririm :)
Bu arada bizim Drift'ler 135cc, Kaç Beygir?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
abi bari sen yapma.. bilgi forumu denılıyor o denılıyor bu denılıyor da, mondial'in sitesine girdin mi herşey çıkıyor. Gerçi 9.5kw yazar ama 12.7beygire denk gelıyor.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Merhabalar arkadaşlar.Gerçekten çok faydalı ve güzel bir forum.Üşenmeden 1 hafta içinde boş vakitlerimi baştan sona kadar forumu okuyarak değerlendirdim ve de 286. sayfaya gelmiş bulunmaktayım :).Öncelikle adım Fatih ve Çanakkale'liyim.Çok kıymetli sizlerin değerli bilgilerinin sayesinde 2 hafta sonra almak istediğim mh drift hakkında gerçekten forumu okumaya başlamadan önceki bilgime nazaran epey değerli bilgilere sahip oldum.Eray uluyazı,nebri 1986,burdurlu 1985,crazy metin,turkish39,mengu16,viper17,braingulp,Chucky21023,talip333,TATLIHIZ,ümit_150_zc,c90,ugrgnr,gokhanbeyaz,atasun10,eren özer,gklp45 vede şuan sayamadığım çok değerli drift üyeleri.Bir arkadaşınızın sorunu karşısında ki ilgi ve bilgi paylaşımlarınız adına ben teşekkürlerimi sunuyorum.Tekerinizin düz basması dileğiyle hayırlı geceler.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
abi bari sen yapma.. bilgi forumu denılıyor o denılıyor bu denılıyor da, mondial'in sitesine girdin mi herşey çıkıyor. Gerçi 9.5kw yazar ama 12.7beygire denk gelıyor.

Şu yazı kafamı karıştırdı;

Arkadaşlar bir şey soracağım bugün kafama takıldı motorların güçlerini (hp) torklarını araştırdım yamaha ybr esd nin max gücü 7,3 torku 9,5 bizim motorun 9,5 torku 10,5 arada çok fark var ama ybr de köpek gibi gidiyor?

Elimde bir broşür vardı mh driftin özelliklerinin bulunduğu orada yazmıyordu. Siteye bakmakta aklıma gelmedi. Buraya sorayim dedim.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
yok yok abi, arkadas cevırmeden yazmıs. Sitesinde 9.5Kw yazar driftin gücü. 9.5kw'ysa 12.7hp'ye yani 12.7 beygire denk gelıyor. 10.5nw de torku var. hp degıl yanı.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ybr nin 10.5 Hp cıkıyor ..Drifti geciyor..hangisi yalan..

Ugur nettin motor işini ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Ybr nin 10.5 Hp cıkıyor ..Drifti geciyor..hangisi yalan..

Ugur nettin motor işini ?

alamadım daha ya. babamın işler kotu kredı kartları doldu oyle olunca kartsız da zaten alamıyoruz nakıt verme sansımız yok.. senet desen cok sey ıstıyorlar tanıdık olmalarına ragmen. beklıyorum.. yaza kadar almayı planlıyorum en gec hazıran gıbı alırım gıbıme gelıyor ama tabı babamın ıslerı.. ıyıye gıdıyor su an bakalım
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Googledan çevirdim eğer doğruysa çevirici 7,3 kw 9.78 HP yapıyor yani (Beygir) Bizim motosikletinse 9.5 kw yani 12.73 HP o zaman driftin ybryi tokatlaya tokatlaya geçmesi lazım değil mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst