- Katılım
- 19 Eki 2012
- Mesajlar
- 920
Googledan çevirdim eğer doğruysa çevirici 7,3 kw 9.78 HP yapıyor yani (Beygir) Bizim motosikletinse 9.5 kw yani 12.73 HP o zaman driftin ybryi tokatlaya tokatlaya geçmesi lazım değil mi ?
öyle. YBR zaten drift'i gecemıyor kı. He su olabılır. Rodaj donemındekı bı Driftle YBR'nın 30bin km yapmıs olanı yanyana gelırse YBRnın sansı daha yuksek. Acılmıstır cunku motor. Bu goz ardı edılıyor cogu karsılastırmada. Rodaj donemındekı YBR ve Drift yanyana gelırse Drift dedıgın gıbı tokatlaya tokatlaya gecer.