Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Googledan çevirdim eğer doğruysa çevirici 7,3 kw 9.78 HP yapıyor yani (Beygir) Bizim motosikletinse 9.5 kw yani 12.73 HP o zaman driftin ybryi tokatlaya tokatlaya geçmesi lazım değil mi ?

öyle. YBR zaten drift'i gecemıyor kı. He su olabılır. Rodaj donemındekı bı Driftle YBR'nın 30bin km yapmıs olanı yanyana gelırse YBRnın sansı daha yuksek. Acılmıstır cunku motor. Bu goz ardı edılıyor cogu karsılastırmada. Rodaj donemındekı YBR ve Drift yanyana gelırse Drift dedıgın gıbı tokatlaya tokatlaya gecer.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Benim çevirime göre Apache tvs 150 = 13.34 HP Mondial mh 125 drift=12.73 HP Yamaha ybr 125 esd= 9.78 HP Honda cbf 150= 11.39 HP Honda cbr 125r= 13.14 HP
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
benim cevremde drif tek gökalpte var onuda tokatladıydık :) Ybr le ha denerim derse gelsin :) video cekerik aga
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
İzzet sen ne içtin la? Murat benim motorla anılı kaç kere geçti kendide misin? :D Valla benim çevirdiğim site verdiğim değeri veriyor...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
İzzet sen ne içtin la? Murat benim motorla anılı kaç kere geçti kendide misin? :D Valla benim çevirdiğim site verdiğim değeri veriyor...


Cbf 150 lik ybr yi gecemiyor..Cb nin degerleride Ybr den iyi oda gecemiyor o 90 ı zor geciyor.. 2 Kere gecti.. 1 inde tam acmadık gazı 2.cisinde gecti dedigin gibi 6.7 aylık olaydı..Ama ybr gecer inanıyorum.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
drift ybr'yi hız konusunda alır. drift 130km/h yapıyorsa ybr'ninde 120si vardır. ama ybr 120ye cıkana kadar drift uzar...
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
Beygir gücü belli miktarda bir güç ölçüsüdür örnek vermek gerekirse dakikada 33. 000 ft-lb'lik (foot-pounds) veya saniyede 75 kg metrelik iş demektir. Tork ise newtonmetre cinsinden motorun gücüdür. Pistonlardan krank miline verilen etken güce bağlıdır. Döndürme veya burma çabasıdır. Metre, kilogram veya pound-foot'la ölçülür. Motorunun torku iyiyse arac kullanımı aynı oranda rahat olur, tork motorun daha geniş devir aralığında vites değiştirmeden kullanılabilmesini sağlamaktadır. Zaten araçların teknik verilerine baktığınızda beygir gücü yanında, torkunda ayrıyeten belirtildiğini göreceksinizdir.

tork ve beygir hakkında bilgi edinmek için şuraya bir bakın.

http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/14066-tork-ve-beygir-gucu-meselesinin-aciklamasi.html
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Merhabalar arkadaşlar.Gerçekten çok faydalı ve güzel bir forum.Üşenmeden 1 hafta içinde boş vakitlerimi baştan sona kadar forumu okuyarak değerlendirdim ve de 286. sayfaya gelmiş bulunmaktayım :).Öncelikle adım Fatih ve Çanakkale'liyim.Çok kıymetli sizlerin değerli bilgilerinin sayesinde 2 hafta sonra almak istediğim mh drift hakkında gerçekten forumu okumaya başlamadan önceki bilgime nazaran epey değerli bilgilere sahip oldum.Eray uluyazı,nebri 1986,burdurlu 1985,crazy metin,turkish39,mengu16,viper17,braingulp,Chucky21023,talip333,TATLIHIZ,ümit_150_zc,c90,ugrgnr,gokhanbeyaz,atasun10,eren özer,gklp45 vede şuan sayamadığım çok değerli drift üyeleri.Bir arkadaşınızın sorunu karşısında ki ilgi ve bilgi paylaşımlarınız adına ben teşekkürlerimi sunuyorum.Tekerinizin düz basması dileğiyle hayırlı geceler.

Hosgeldin. ilk önce korumalari al daha sonra drift sana en güzel sürüş keyfini sunacaktır lastikleri de değiştirdiğini vakit tabiki.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Kesinlikle önce güvenlik olmalı.Bütçemi kendime göre ayarladım.
Ls2 kask;120ytl
Venom mont;200ytl
venom dizlik;50ytl
ön motor koruma demiri ve arka topcase demiri;100ytl
eldiven;50ytl
tank pad;20ytl
file;10ytl
plaka ruhsat;300ytl
Lastik konusunda ise bir çözüm bulamadım.Sizin daha önceki yorumlrınızda geçen pirelli dura traction düşünüyorum ama bulamadım.
yağ olarak castrol power1 10-40 kullanıcaz.
başka yapmam gereken yada sizin önerebileceğiniz olmazsa olmaz dediğiniz bir nokta varsa paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Kesinlikle önce güvenlik olmalı.Bütçemi kendime göre ayarladım.
Ls2 kask;120ytl
Venom mont;200ytl
venom dizlik;50ytl
ön motor koruma demiri ve arka topcase demiri;100ytl
eldiven;50ytl
tank pad;20ytl
file;10ytl
plaka ruhsat;300ytl
Lastik konusunda ise bir çözüm bulamadım.Sizin daha önceki yorumlrınızda geçen pirelli dura traction düşünüyorum ama bulamadım.
yağ olarak castrol power1 10-40 kullanıcaz.
başka yapmam gereken yada sizin önerebileceğiniz olmazsa olmaz dediğiniz bir nokta varsa paylaşırsanız sevinirim.

michelin pilot sporty baktın mı lastik olarak?
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
michelin pilot sporty baktın mı lastik olarak?

Ona da baktım çifti 230 ytl gibi dura traction bütçe olarak daha uygun gibi geldi ama bilemedim :S.Bir şey daha sorucam bizim orj. ön teker 3.00-18 olarak belirtiliyor ama pirelli de de michelindede de 2.75-18 ön teker ebatları bu farklılıktan dolayı bir sıkıntı olur mu vede 3.00-18 ile 2.75-18 arasında ki fark nedir ?
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Kesinlikle önce güvenlik olmalı.Bütçemi kendime göre ayarladım.
Ls2 kask;120ytl
Venom mont;200ytl
venom dizlik;50ytl
ön motor koruma demiri ve arka topcase demiri;100ytl
eldiven;50ytl
tank pad;20ytl
file;10ytl
plaka ruhsat;300ytl
Lastik konusunda ise bir çözüm bulamadım.Sizin daha önceki yorumlrınızda geçen pirelli dura traction düşünüyorum ama bulamadım.
yağ olarak castrol power1 10-40 kullanıcaz.
başka yapmam gereken yada sizin önerebileceğiniz olmazsa olmaz dediğiniz bir nokta varsa paylaşırsanız sevinirim.
Valla kardeş sen tamamsın zaten en kısa sürede alırsın inşallah lastik olarak pirelli de olabilir bak düşün onuda
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Ona da baktım çifti 230 ytl gibi dura traction bütçe olarak daha uygun gibi geldi ama bilemedim :S.Bir şey daha sorucam bizim orj. ön teker 3.00-18 olarak belirtiliyor ama pirelli de de michelindede de 2.75-18 ön teker ebatları bu farklılıktan dolayı bir sıkıntı olur mu vede 3.00-18 ile 2.75-18 arasında ki fark nedir ?

öne de arkaya da 90/90-18 takıyolar diye biliyorum ama tamamen kulaktan doğma bi bilgi bu denemişliğim yok...
sanırım 3.00-18 bi tek İRC de vardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst