- Katılım
- 31 Ağu 2012
- Mesajlar
- 1,349
- Motosikleti
- Fazer8 abs
9000-9500 bir defaArkadaşlar motosikletle en son kaç bin devire geldiniz ?
9000-9500 bir defaArkadaşlar motosikletle en son kaç bin devire geldiniz ?
http://a1303.hizliresim.com/17/m/l7kbk.jpg
inanmayan arkadaşlar vardı bi arkadaşımdan rica ettim fotoğrafını çekti. şimdi montaj olur yinme inanmassınız siz.
Aynen dediğin gibi olur keşke hiç yuklemeseydin. motosikleti de o kadar zorlamamis olurdun. Çünkü şimdi birçok söz söylenecek. yok ibre ile oynadınız yok zaten 10 yada 15 km yüksek gösteriyor falan diyecekler. Hiç luzumu yoktu.
http://a1303.hizliresim.com/17/m/l7kbk.jpg
inanmayan arkadaşlar vardı bi arkadaşımdan rica ettim fotoğrafını çekti. şimdi montaj olur yinme inanmassınız siz.
bi numara gözükmüyo gerçekten yapmış.
Ama vites göstergesinde hiç bir şey yok yada 5. vites kamera açısı dışında kalmış.
http://a1303.hizliresim.com/17/m/l7kbk.jpg
inanmayan arkadaşlar vardı bi arkadaşımdan rica ettim fotoğrafını çekti. şimdi montaj olur yinme inanmassınız siz.
Devir saatini de goreydık ıyıydıkaç bin devirde yapmıs kı ? 12bin mi. Bayırmıs mı ? tek fotografla ınandıramazsın kı zaten. - bayırdır yapmıstır bunda bısey yok. diyen cıkıcaktır. Agresif tavır da sergılememek lazım bu kadar. Mondial babanızın şirketi degıl sonucta
o hızda bu kadar çekildiğine şükret5. viteste 12 bin devir hayal bikere hiç sanmıyorum o kadar en azından ben görmedim
mondial babamın şirketi olsa zaten drifte binmem
![]()
![]()