Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Alper senin kaçıncı viteste 11-11500 ? 12 bin var zaten bu rakamlara ulaşmışsan baya iyi ben dün 2. vitesle 10 bin e geldim
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
9bin devirde zırzırzırr ses yapıyormu ? diğer devirlerde hatta 10 bin devirde bile öyle ses çıkarmıyor. Sorunmu var acaba :pale:
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
ben 12.000 devir çeken 2004 model ybr'm ile bırakın 10.000 10.500 ü 9.000rpm'yi bile bir iki kez gördüm.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
l7kbk.jpg


inanmayan arkadaşlar vardı bi arkadaşımdan rica ettim fotoğrafını çekti. şimdi montaj olur yinme inanmassınız siz.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
http://a1303.hizliresim.com/17/m/l7kbk.jpg

inanmayan arkadaşlar vardı bi arkadaşımdan rica ettim fotoğrafını çekti. şimdi montaj olur yinme inanmassınız siz.

Aynen dediğin gibi olur keşke hiç yuklemeseydin. motosikleti de o kadar zorlamamis olurdun. Çünkü şimdi birçok söz söylenecek. yok ibre ile oynadınız yok zaten 10 yada 15 km yüksek gösteriyor falan diyecekler. Hiç luzumu yoktu.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Aynen dediğin gibi olur keşke hiç yuklemeseydin. motosikleti de o kadar zorlamamis olurdun. Çünkü şimdi birçok söz söylenecek. yok ibre ile oynadınız yok zaten 10 yada 15 km yüksek gösteriyor falan diyecekler. Hiç luzumu yoktu.

normal olarak söyledim illede yok yapmaz falan dediler fotoğraf koy dediler rica ettim arkadaşa kendi motoruyla yaptı çekti fotoğrafını attı sağolsun yalancı çıkarttırmadı beni ama içim rahat istedikleri oldu artık istedikleri kadar çamur atabilirler fotoğrafıda var artık.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
bi numara gözükmüyo gerçekten yapmış.

Ama vites göstergesinde hiç bir şey yok yada 5. vites kamera açısı dışında kalmış.

bu bi arkadaşın motoru o hızda çekmek çok zor oynama falanda yok zaten heralde ya 5. vites ışığı bozuk yada dediğiniz gibi kamera açısının dışında kalmış. ben başka ilde okuduğum için kendim çekemedim . arkadaşımdan rica ettim
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
http://a1303.hizliresim.com/17/m/l7kbk.jpg

inanmayan arkadaşlar vardı bi arkadaşımdan rica ettim fotoğrafını çekti. şimdi montaj olur yinme inanmassınız siz.

Devir saatini de goreydık ıyıydı :p kaç bin devirde yapmıs kı ? 12bin mi. Bayırmıs mı ? tek fotografla ınandıramazsın kı zaten. - bayırdır yapmıstır bunda bısey yok. diyen cıkıcaktır. Agresif tavır da sergılememek lazım bu kadar. Mondial babanızın şirketi degıl sonucta
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Devir saatini de goreydık ıyıydı :p kaç bin devirde yapmıs kı ? 12bin mi. Bayırmıs mı ? tek fotografla ınandıramazsın kı zaten. - bayırdır yapmıstır bunda bısey yok. diyen cıkıcaktır. Agresif tavır da sergılememek lazım bu kadar. Mondial babanızın şirketi degıl sonucta

o hızda bu kadar çekildiğine şükret :p 5. viteste 12 bin devir hayal bikere hiç sanmıyorum o kadar en azından ben görmedim :) mondial babamın şirketi olsa zaten drifte binmem :) :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
140 a dayanınca kaç bin çeviriyor acaba 5. viteste???? 140 yapan arkadaşlar birde 9 bin devirde yada farklı bir devirde zırzır teneke sesi gibi ses çıkıyormu sizin motorlardan? benimki neden 9 bin devirde o sesi yapıyor anlamadım :pr:
2 sorumu cevaplarsanız sevinirim
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
o hızda bu kadar çekildiğine şükret :p 5. viteste 12 bin devir hayal bikere hiç sanmıyorum o kadar en azından ben görmedim :) mondial babamın şirketi olsa zaten drifte binmem :) :)

sukredılıcek bı konu yok..
12 bin devirde 140 yapmadıysa 11 bin devirde yapmıstır ? 10bin devirde 140 yapmaz hıcbı drıft. Bayırda anca. yıne aynı konuya geldık bak. Video lazım video :king:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar bir şey soracağım bugün kafama takıldı motorların güçlerini (hp) torklarını araştırdım yamaha ybr esd nin max gücü 7,3 torku 9,5 bizim motorun 9,5 torku 10,5 arada çok fark var ama ybr de köpek gibi gidiyor?
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Yapısı gereği de çok saçma birader 7,3 nerde 9,5 nerde hemen hemen aynı hızda gidiyor ybr ile sanırım bizimki daha seri ondan hız olarak değil serilik olarak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst