Ben Köpek gibi giden Ybr 125 görmedim Yavaşlığıyla ama sağlamlığıyla ünlü bir model YbrYapısı gereği de çok saçma birader 7,3 nerde 9,5 nerde hemen hemen aynı hızda gidiyor ybr ile sanırım bizimki daha seri ondan hız olarak değil serilik olarak...
Ben Köpek gibi giden Ybr 125 görmedim Yavaşlığıyla ama sağlamlığıyla ünlü bir model YbrYapısı gereği de çok saçma birader 7,3 nerde 9,5 nerde hemen hemen aynı hızda gidiyor ybr ile sanırım bizimki daha seri ondan hız olarak değil serilik olarak...
Ben Köpek gibi giden Ybr 125 görmedim Yavaşlığıyla ama sağlamlığıyla ünlü bir model Ybr
foto istediler sağolsun kardeşimiz yollamış bi de video istiyolar kardeş onu da yollarız demişo hızda bu kadar çekildiğine şükret5. viteste 12 bin devir hayal bikere hiç sanmıyorum o kadar en azından ben görmedim
mondial babamın şirketi olsa zaten drifte binmem
![]()
![]()
foto istediler sağolsun kardeşimiz yollamış bi de video istiyolar kardeş onu da yollarız demiş
acaba videoya da inanmayanlar ne isteyecek
çok komik yaaa vallahi gülüyorum![]()
foto istediler sağolsun kardeşimiz yollamış bi de video istiyolar kardeş onu da yollarız demiş
acaba videoya da inanmayanlar ne isteyecek
çok komik yaaa vallahi gülüyorum![]()
Heh video olursa kımse bısey dıyemez. Adam gıbı bı vıdeo olsun da. Sadece ıbreyı degıl arasıra yolu da gostersın. hanı bayır demeyelım yine. O arkadasın baya yardımı dokuncak gıbı bu bolume. Bu arada bişey sormak istiyorum, herhangi bi modifiye var mı bu arkadasın motosikletinde ? Hanı modıfıye yoksa 140 gıdemez falan demıyorum yanlıs anlamayın, sadece bılgı amaclı. Filtre egzoz bunlar bıle cok onemlı hız konusunda. Dişliler..
lafağızdan 1 kere çıkar bizdekanıtlıycam dedım ricam üstüne fotoğrafı çektiler gönderdiler
![]()
videoda ben gidince çekerim
yok orjinal driftsadece öyle görsel şeyler var üstünde xenon far falan var
![]()
heh tamam o zaman. bu arada yanlıs anlamayın kendım ıcın sormuyorum bunları.. eger kı kanıtlamaya calısıyorsanız bu hız konusunu, modifiyesi var mı, bayır mı ? gibi sorular gelıcektır. ben sımdıden cevaplatmaya calısıyorum bunları sadece.
abi bari sen yapma.. bilgi forumu denılıyor o denılıyor bu denılıyor da, mondial'in sitesine girdin mi herşey çıkıyor. Gerçi 9.5kw yazar ama 12.7beygire denk gelıyor.
Arkadaşlar bir şey soracağım bugün kafama takıldı motorların güçlerini (hp) torklarını araştırdım yamaha ybr esd nin max gücü 7,3 torku 9,5 bizim motorun 9,5 torku 10,5 arada çok fark var ama ybr de köpek gibi gidiyor?
Ybr nin 10.5 Hp cıkıyor ..Drifti geciyor..hangisi yalan..
Ugur nettin motor işini ?
Ybr'nin sitesinde ybrnin gücünü 7,3 gösteriyor ama hp midir kw mıdır bilemem...Ybr nin 10.5 Hp cıkıyor ..Drifti geciyor..hangisi yalan..
Ugur nettin motor işini ?
KW dır o....Ybr'nin sitesinde ybrnin gücünü 7,3 gösteriyor ama hp midir kw mıdır bilemem...