Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Az farkla da olsa seni daha rahat taşır abi TVS. Tip konusu zaten tamamen göreceli. Yalnız mutlaka bi üzerine otur, deneme sürüşü şansın olmasada ayaklarını peglere koy biraz geride yani :)

sözde vites falan değiştirmeyi dene... gidonda tuhaf gelebilir!!! denemeden kredi kartıyla sipariş geçme yani :) Üzerinde rahat ederim dersen bence tek sıkıntısı TVS servisleri yoksa gayet alınır alet :)

inceledim düşündüm kuryenin yolu ya ybr ya cbf ye çıkıyor. ybr boydan kaybediyor.
cbfye koruma demirinden başka masraf yapmadan binebiliyosun. tubeless li.zincir oringsiz ama önemsiz.
boy kallavi. tam bana göre. büyük sele geniş.
yok tüm yollar cbf ye çıkıyor.


doğrusu şu başlığı okuyuncada cbf hevesi iyice soğuyor insanın..

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/99536-cbf-150-bir-garip-ses-hikayesi.html
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
tvs dede tubeless yok. cbf de var.
birinde olan birinde yok.
bende tvs ye niyeti bozdum o ayrı :)

Merhaba , Bence şu an kullandığınız aletin tvs den falan çok farklı yanı yok bence en az 250 lik bir motor alsanız daha iyi olur , birde ben bursa da tvs servisi olduğu için almakta sakınca görmedim bulunduğunuz yerde servis yoksa sizin için zor olur.Gerçi her motor tamircisi anlar aslında yedek parça lazım olursada ana bayiden kargoyla alırsınız zaten.Birde tubeles olayını dert etme yeni lastik alınca tubeles sibop takarsın lastiklerin tubeless olur. Bu arada gidon yarış tipi olduğundan biraz öne eğiliyorsun ama çok değil rahatsız etmiyor ama ybr ve cbf lerde daha dik oturuyorsun ama cb cbf ybr ve tvs yi yan yana koyduğun zaman tvs deki malzemeyi işçiliği ve özellikleri daha iyi görüyorsun ve tvs üzerindeki bütün parçalar lastik dahil tvs marka.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
İki ayrı sıfır km tvs ye bindim, bizim kurye arkadaşlar almıştı aynı gün. birinden indim, diğerine bindim, baktım olmuyor, hemen honda cb ye geri bindim. aman Allah nasib etmesin ne kadar saçma bir gidon, ne kadar kötü bir oturuş pozisyonu ve hint saçmalığı bir motor. tam olarak şöyle betimlemek istersem, sanki ön teker patlak gibi gidiyor. ilk kalkışta gidon öyle bir sallanıyorki akıllara zarar. sanki direksiyon hakimiyetini kaybedip düşecek gibi oluyorsunuz. 10 senedir çeşitli motorlara bindim, böyle aptal bir motor ne gördüm ne bindim. tavsiye etmem. eski tvs apache'ye de bindim, titreşimden dolayı en fazla 20 metre gidip sahibini çağırdım, al motorunu dedim.

Ybr konusunda ise söylemek istediklerim var. ben birkaç sene evvel 2005 ybr almıştım, hatta bu forumda başlık açmıştım, yeni aldım falan filan. o kadar eski olmasına rağmen motorda titreşim yok, gidon öyle bir sabitleniyorki, motor hedefe kilitlenmiş bir ok gibi gidiyor, o kadar harika bir sürüşü, yol tutuşu var. mükemmel bir motosiklet. hızlanması, vites araları titan dan bile düşük seviye ama son hızda 130 falan yapar. birde ybr nin rampa tırmanışına hayranım ben.
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
arkadaşlar dün honda bayisine gittim motora şöyle bir baktım gayet şık ve güzel...yalnız koltuk hafif sert..adamlar fiyatta bir kuruş bile inmiyorlar ve plaka ile sıfır motor 4000 civarını buluyor..fiyat nasıl acaba..?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Koltuk kısa süre içinde yumuşayacak abi o sorun diğilde, insan azda olsa bi indirim yapardı ya :pale: Başka bayi yokmu yakın ilçelerde falan :silent:
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
14
Merhaba,
İlk mesajım.
Her ikisi de ilk sahibinden servis bakımlı şeceresi belli motor buldum.
İkisi de 2012 model.

CB 125 3500 km. 3000 TL
CBF 150 10.000 km 3700 TL

Karar veremiyorum. Siz ne dersiniz?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Abi "0"km fiyatları "CB 3650 TL / CBF 4350 TL" iken verdik biz kararımızı. Karar biraz senin görsel zevkine kalmış aslında. Hangisi hoşuna gidiyorsa artık :) Durum bizim yaşadığımız karar aşamasıyla aynı gibi :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Merhaba,
İlk mesajım.
Her ikisi de ilk sahibinden servis bakımlı şeceresi belli motor buldum.
İkisi de 2012 model.

CB 125 3500 km. 3000 TL
CBF 150 10.000 km 3700 TL

Karar veremiyorum. Siz ne dersiniz?



ben olsaydım cbf için biraz daha pazarlık yapar alırdım,Cb de cbf de bir kuryenin elinde değilse yada bir apaçinin 4 bin km ile 10 bin km arasında çok önemli bir fark yok. şahsen benim CB 7700 km de ve hala sıfır ayarında, çinli 8 bindeki motorlara bakıyorum sanki 75 yaşında.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
ben olsaydım cbf için biraz daha pazarlık yapar alırdım,Cb de cbf de bir kuryenin elinde değilse yada bir apaçinin 4 bin km ile 10 bin km arasında çok önemli bir fark yok. şahsen benim CB 7700 km de ve hala sıfır ayarında, çinli 8 bindeki motorlara bakıyorum sanki 75 yaşında.
yolda giderken amörtisörü hatta susturucusu düşen başka bir üretim yoktur heralde. en ayar olduğum bir husus ise, yok ramzey yok kanuni mondial diyip milleti kandırmaları, ve motosiklet cahili bir sözde motorcunun bunu bir marka zannetmesi. halbuki hepsi aynı fabrikadan geliyor. birde türk malı diye yutturulmaya çalışıyor, temelli yasaklanması lazım, hem otomobil hemde motosiklet. çünkü bunlara binenlerin can güvenliği yok.
Birde şu mesele var. uyanığın biri gitmiş 2004 ybr motorunu kopyalamış, ondan sonra üzerine geri dönüşümsüz adi plastikten sözde, geçiçi bir kaporta giydirmiş, adına da bilmem salcano yok mondial diye yutturmaya çalışıyor. yapabiliyorsan yamaha nın diamond şasesini yap getir alalım, bükülemeyen çelik borudan şase yi japonlardan başkasının üretebileceğini sanmıyorum. efendim amerikan teknolojisi yapamazmı, italyanlar veya almanlar yapamazmı, elbette yapar ama bu segment için uğaşmaz, japonlar gibi, fakirleri bütçesi kısıtlı olanları düşünen bir zihniyet değil avrupalılar.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yolda giderken amörtisörü hatta susturucusu düşen başka bir üretim yoktur heralde. en ayar olduğum bir husus ise, yok ramzey yok kanuni mondial diyip milleti kandırmaları, ve motosiklet cahili bir sözde motorcunun bunu bir marka zannetmesi. halbuki hepsi aynı fabrikadan geliyor. birde türk malı diye yutturulmaya çalışıyor, temelli yasaklanması lazım, hem otomobil hemde motosiklet. çünkü bunlara binenlerin can güvenliği yok.
Birde şu mesele var. uyanığın biri gitmiş 2004 ybr motorunu kopyalamış, ondan sonra üzerine geri dönüşümsüz adi plastikten sözde, geçiçi bir kaporta giydirmiş, adına da bilmem salcano yok mondial diye yutturmaya çalışıyor. yapabiliyorsan yamaha nın diamond şasesini yap getir alalım, bükülemeyen çelik borudan şase yi japonlardan başkasının üretebileceğini sanmıyorum. efendim amerikan teknolojisi yapamazmı, italyanlar veya almanlar yapamazmı, elbette yapar ama bu segment için uğaşmaz, japonlar gibi, fakirleri bütçesi kısıtlı olanları düşünen bir zihniyet değil avrupalılar.



Aynen öyle, nasıl bir malzemeden yapıyorlarsa 10 bin km ye gelmeden gösterge camları çürüyor,okunmuyor. birkaç gündür 91 model bir Honda 600F ile uğraşıyoruz,140 km ile çarpmış fakat şase çok az yamulmuş. Issıttığımız halde düzeltmek için totomuzu yırttık. böyle sağlam malzeme olamaz, sanki tank :S

Arkadaşım CB ile düşmüş,motor 10 metre sürüklendi asfaltta diyor. Haline baktım sadece far çerçevesinde ve kuyruk grenajında hafifi çizikler var. ne çatlama var ne patlama.
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
Koltuk kısa süre içinde yumuşayacak abi o sorun diğilde, insan azda olsa bi indirim yapardı ya :pale: Başka bayi yokmu yakın ilçelerde falan :silent:

bende dert etmedim zaten kardeş bu kadar kişi kullanıyorsa sıkıntı çekmiyorlardır dedim.. :)yol üzerinde gördüm saptım bayiye..bir iki bayi daha var antalyada..benim acelem yok motor almada..hazirana doğru almayı planlıyorum..şimdiden nabız yokluyorum :)uyguna bulursamda alırım tabiki :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
yolda giderken amörtisörü hatta susturucusu düşen başka bir üretim yoktur heralde. en ayar olduğum bir husus ise, yok ramzey yok kanuni mondial diyip milleti kandırmaları, ve motosiklet cahili bir sözde motorcunun bunu bir marka zannetmesi. halbuki hepsi aynı fabrikadan geliyor. birde türk malı diye yutturulmaya çalışıyor, temelli yasaklanması lazım, hem otomobil hemde motosiklet. çünkü bunlara binenlerin can güvenliği yok.
Birde şu mesele var. uyanığın biri gitmiş 2004 ybr motorunu kopyalamış, ondan sonra üzerine geri dönüşümsüz adi plastikten sözde, geçiçi bir kaporta giydirmiş, adına da bilmem salcano yok mondial diye yutturmaya çalışıyor. yapabiliyorsan yamaha nın diamond şasesini yap getir alalım, bükülemeyen çelik borudan şase yi japonlardan başkasının üretebileceğini sanmıyorum. efendim amerikan teknolojisi yapamazmı, italyanlar veya almanlar yapamazmı, elbette yapar ama bu segment için uğaşmaz, japonlar gibi, fakirleri bütçesi kısıtlı olanları düşünen bir zihniyet değil avrupalılar.


Herseyi anladımda salcanoya camur atmanın alemi yok burda... !!!

Motorun seceresi belli..Salcoyada bindim cb yede.. salco kac cita yüksekte + motoru cok kaliteli..Bu konu kac defa acıldı..Marka hayranlıgına gerek yok..Cb yede bindim titriyor..Ve gitmiyor.. Adem abinin motoru 40.000 bine dayandı.. 2500 Tl için güzell deyilmi ????
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
İnsanların, selesine poposunu bile koymadığı motor hakkında atıp tutmaları ne kadar enteresan..
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
İki ayrı sıfır km tvs ye bindim, bizim kurye arkadaşlar almıştı aynı gün. birinden indim, diğerine bindim, baktım olmuyor, hemen honda cb ye geri bindim. aman Allah nasib etmesin ne kadar saçma bir gidon, ne kadar kötü bir oturuş pozisyonu ve hint saçmalığı bir motor. tam olarak şöyle betimlemek istersem, sanki ön teker patlak gibi gidiyor. ilk kalkışta gidon öyle bir sallanıyorki akıllara zarar. sanki direksiyon hakimiyetini kaybedip düşecek gibi oluyorsunuz. 10 senedir çeşitli motorlara bindim, böyle aptal bir motor ne gördüm ne bindim. tavsiye etmem. eski tvs apache'ye de bindim, titreşimden dolayı en fazla 20 metre gidip sahibini çağırdım, al motorunu dedim.

Ybr konusunda ise söylemek istediklerim var. ben birkaç sene evvel 2005 ybr almıştım, hatta bu forumda başlık açmıştım, yeni aldım falan filan. o kadar eski olmasına rağmen motorda titreşim yok, gidon öyle bir sabitleniyorki, motor hedefe kilitlenmiş bir ok gibi gidiyor, o kadar harika bir sürüşü, yol tutuşu var. mükemmel bir motosiklet. hızlanması, vites araları titan dan bile düşük seviye ama son hızda 130 falan yapar. birde ybr nin rampa tırmanışına hayranım ben.
bak bu bahsettıklrın salcanonun ozellıklerı.ne guzelde anlatmıssın.belkı de bı ıtıraf senın ıcın.gel vakıt varken senıde bı salcano sahıbı yapalım.hayransın hazır kaldıgın yerden devam et
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
37 bindeyim. Yağ değişimi sübap ayarı hariç motoruma anahtar değmedi. Ve motoruma binen cb kullanıcıları! Motorunu satıp salcano wolf alıyor! Vardır bi sebep değilmi? Salcanoya laf atmayın yoksa cb nin bütün kirli çamaşırlarını ortaya dökerim :pl: önce kendi kullandığınız motorun kalitesine bakın, sonra salcanoya laf atın. Honda size etin suyunun suyunu satmış. (yazdıklarım laf atan arkadaşadır)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst