Az farkla da olsa seni daha rahat taşır abi TVS. Tip konusu zaten tamamen göreceli. Yalnız mutlaka bi üzerine otur, deneme sürüşü şansın olmasada ayaklarını peglere koy biraz geride yani![]()
sözde vites falan değiştirmeyi dene... gidonda tuhaf gelebilir!!! denemeden kredi kartıyla sipariş geçme yaniÜzerinde rahat ederim dersen bence tek sıkıntısı TVS servisleri yoksa gayet alınır alet
![]()
tvs dede tubeless yok. cbf de var.
birinde olan birinde yok.
bende tvs ye niyeti bozdum o ayrı![]()
Cbf 150 4350 mi?
Merhaba,
İlk mesajım.
Her ikisi de ilk sahibinden servis bakımlı şeceresi belli motor buldum.
İkisi de 2012 model.
CB 125 3500 km. 3000 TL
CBF 150 10.000 km 3700 TL
Karar veremiyorum. Siz ne dersiniz?
yolda giderken amörtisörü hatta susturucusu düşen başka bir üretim yoktur heralde. en ayar olduğum bir husus ise, yok ramzey yok kanuni mondial diyip milleti kandırmaları, ve motosiklet cahili bir sözde motorcunun bunu bir marka zannetmesi. halbuki hepsi aynı fabrikadan geliyor. birde türk malı diye yutturulmaya çalışıyor, temelli yasaklanması lazım, hem otomobil hemde motosiklet. çünkü bunlara binenlerin can güvenliği yok.ben olsaydım cbf için biraz daha pazarlık yapar alırdım,Cb de cbf de bir kuryenin elinde değilse yada bir apaçinin 4 bin km ile 10 bin km arasında çok önemli bir fark yok. şahsen benim CB 7700 km de ve hala sıfır ayarında, çinli 8 bindeki motorlara bakıyorum sanki 75 yaşında.
yolda giderken amörtisörü hatta susturucusu düşen başka bir üretim yoktur heralde. en ayar olduğum bir husus ise, yok ramzey yok kanuni mondial diyip milleti kandırmaları, ve motosiklet cahili bir sözde motorcunun bunu bir marka zannetmesi. halbuki hepsi aynı fabrikadan geliyor. birde türk malı diye yutturulmaya çalışıyor, temelli yasaklanması lazım, hem otomobil hemde motosiklet. çünkü bunlara binenlerin can güvenliği yok.
Birde şu mesele var. uyanığın biri gitmiş 2004 ybr motorunu kopyalamış, ondan sonra üzerine geri dönüşümsüz adi plastikten sözde, geçiçi bir kaporta giydirmiş, adına da bilmem salcano yok mondial diye yutturmaya çalışıyor. yapabiliyorsan yamaha nın diamond şasesini yap getir alalım, bükülemeyen çelik borudan şase yi japonlardan başkasının üretebileceğini sanmıyorum. efendim amerikan teknolojisi yapamazmı, italyanlar veya almanlar yapamazmı, elbette yapar ama bu segment için uğaşmaz, japonlar gibi, fakirleri bütçesi kısıtlı olanları düşünen bir zihniyet değil avrupalılar.
Koltuk kısa süre içinde yumuşayacak abi o sorun diğilde, insan azda olsa bi indirim yapardı yaale: Başka bayi yokmu yakın ilçelerde falan :silent:
yolda giderken amörtisörü hatta susturucusu düşen başka bir üretim yoktur heralde. en ayar olduğum bir husus ise, yok ramzey yok kanuni mondial diyip milleti kandırmaları, ve motosiklet cahili bir sözde motorcunun bunu bir marka zannetmesi. halbuki hepsi aynı fabrikadan geliyor. birde türk malı diye yutturulmaya çalışıyor, temelli yasaklanması lazım, hem otomobil hemde motosiklet. çünkü bunlara binenlerin can güvenliği yok.
Birde şu mesele var. uyanığın biri gitmiş 2004 ybr motorunu kopyalamış, ondan sonra üzerine geri dönüşümsüz adi plastikten sözde, geçiçi bir kaporta giydirmiş, adına da bilmem salcano yok mondial diye yutturmaya çalışıyor. yapabiliyorsan yamaha nın diamond şasesini yap getir alalım, bükülemeyen çelik borudan şase yi japonlardan başkasının üretebileceğini sanmıyorum. efendim amerikan teknolojisi yapamazmı, italyanlar veya almanlar yapamazmı, elbette yapar ama bu segment için uğaşmaz, japonlar gibi, fakirleri bütçesi kısıtlı olanları düşünen bir zihniyet değil avrupalılar.
bak bu bahsettıklrın salcanonun ozellıklerı.ne guzelde anlatmıssın.belkı de bı ıtıraf senın ıcın.gel vakıt varken senıde bı salcano sahıbı yapalım.hayransın hazır kaldıgın yerden devam etİki ayrı sıfır km tvs ye bindim, bizim kurye arkadaşlar almıştı aynı gün. birinden indim, diğerine bindim, baktım olmuyor, hemen honda cb ye geri bindim. aman Allah nasib etmesin ne kadar saçma bir gidon, ne kadar kötü bir oturuş pozisyonu ve hint saçmalığı bir motor. tam olarak şöyle betimlemek istersem, sanki ön teker patlak gibi gidiyor. ilk kalkışta gidon öyle bir sallanıyorki akıllara zarar. sanki direksiyon hakimiyetini kaybedip düşecek gibi oluyorsunuz. 10 senedir çeşitli motorlara bindim, böyle aptal bir motor ne gördüm ne bindim. tavsiye etmem. eski tvs apache'ye de bindim, titreşimden dolayı en fazla 20 metre gidip sahibini çağırdım, al motorunu dedim.
Ybr konusunda ise söylemek istediklerim var. ben birkaç sene evvel 2005 ybr almıştım, hatta bu forumda başlık açmıştım, yeni aldım falan filan. o kadar eski olmasına rağmen motorda titreşim yok, gidon öyle bir sabitleniyorki, motor hedefe kilitlenmiş bir ok gibi gidiyor, o kadar harika bir sürüşü, yol tutuşu var. mükemmel bir motosiklet. hızlanması, vites araları titan dan bile düşük seviye ama son hızda 130 falan yapar. birde ybr nin rampa tırmanışına hayranım ben.