Valla ben bu fotograftaki çocugun ruh halinden çok,
inci sazanlarinin ruh halini daha çok merak ediyorum.
inciye taş atmayalım lütfen.Burayıda ziyaret edebilirler![]()
Sencer Abi bu yoruma koptum gece gece)))))))))))))))))
gazı varmış, çıkartırken öğrenmiş ki,
bağırsaktakiler 3 şekilde bulunur
katı, sıvı, gaz...
gibi geldi bana. yani, önemli bir deneyin tam ortasındaki konsantrasyon![]()
Gelsinler gelsinler MT biraz şenlenir hiç olmassainciye taş atmayalım lütfen.Burayıda ziyaret edebilirler![]()
İlkay abi inciye laf yok bu forumda inciciler de olabilir :bounce:Valla ben bu fotograftaki çocugun ruh halinden çok,
inci sazanlarinin ruh halini daha çok merak ediyorum.
inci ne laaaaa?
ben bunalımdayken birileri bişey mi yaptı yine...
biri açıklasın, yoksa kendimi rehin alacam!!!
Sorun ruh değil bağırsaklarda.Bu yüz ifadesini altına dolduran bebeklerde görmüştüm daha önce.![]()
İlkay abi inciye laf yok bu forumda inciciler de olabilir :bounce:
inci sözlük dedikleri hadise. lise ortaokul ilkokul kreş talebeleri yazıp çizip ortalığı şenlendiriyorlar. bazen ince dokundurmalar yapıyorlar bazen sadece ortamı sabote ediyorlar. Herşey bir kenara çok iyi organize oluyorlar.
İnci-k aldım kasaptan
döndüm yanlış hesaptan
inci gibi kemiği
kaynar taşar kazandan
gibi içinde inci geçen şiirlerden sözlerden süphe etmek lazım.
google amca inci sözlük yazarsanız meşhur sloganlaırnı da görürsünüz. ahlaken ben yazamıyorum. hazır yazılmışı vardır.
)))))))))))))))))
gazı varmış, çıkartırken öğrenmiş ki,
bağırsaktakiler 3 şekilde bulunur
katı, sıvı, gaz...
gibi geldi bana. yani, önemli bir deneyin tam ortasındaki konsantrasyon![]()