Biri bu çocuğun ruh halini açıklasın :)

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
580574_573405522688704_193967192_n.jpg


::123434:: :mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:))))))))))))))))))

gazı varmış, çıkartırken öğrenmiş ki,
bağırsaktakiler 3 şekilde bulunur
katı, sıvı, gaz...

gibi geldi bana. yani, önemli bir deneyin tam ortasındaki konsantrasyon :p
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Çocuk tek başına barça maçına girmiş, etrafına bakınca akrabası olabilecek birisi yok. Sonuç, çocuk 8 yaşında turnayı gözünden vurup zengin olmuş ve onun mutluluğunu yaşıyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla ben bu fotograftaki çocugun ruh halinden çok,
inci sazanlarinin ruh halini daha çok merak ediyorum.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
:))))))))))))))))))

gazı varmış, çıkartırken öğrenmiş ki,
bağırsaktakiler 3 şekilde bulunur
katı, sıvı, gaz...

gibi geldi bana. yani, önemli bir deneyin tam ortasındaki konsantrasyon :p
Sencer Abi bu yoruma koptum gece gece

inciye taş atmayalım lütfen.Burayıda ziyaret edebilirler :)
Gelsinler gelsinler MT biraz şenlenir hiç olmassa
Caps sayfalarının hepsini beğenmiş durumdayım İnci minci hepsini Çok güzel paylaşımlar yapıyorlar ama bi okadarda yanlış paylaşımlar yapıyorlar :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
inci ne laaaaa?
ben bunalımdayken birileri bişey mi yaptı yine...

biri açıklasın, yoksa kendimi rehin alacam!!!
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sorun ruh değil bağırsaklarda.Bu yüz ifadesini altına dolduran bebeklerde görmüştüm daha önce.:)

ee biz ne deduk?

temel'e adını sormuşlar
-temel ama içinde a yok demiş
-ee zaten temel'de a olmazki demişler.
-yaaa, biz ne deduk, demiş?

uydu mu?
uymadı...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
inci sözlük dedikleri hadise. lise ortaokul ilkokul kreş talebeleri yazıp çizip ortalığı şenlendiriyorlar. bazen ince dokundurmalar yapıyorlar bazen sadece ortamı sabote ediyorlar. Herşey bir kenara çok iyi organize oluyorlar.
İnci-k aldım kasaptan
döndüm yanlış hesaptan
inci gibi kemiği
kaynar taşar kazandan
gibi içinde inci geçen şiirlerden sözlerden süphe etmek lazım.
google amca inci sözlük yazarsanız meşhur sloganlaırnı da görürsünüz. ahlaken ben yazamıyorum. hazır yazılmışı vardır.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
İlkay abi inciye laf yok bu forumda inciciler de olabilir :bounce:

belki tam burda vardır hemde üçüncü nesil :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------

inci sözlük dedikleri hadise. lise ortaokul ilkokul kreş talebeleri yazıp çizip ortalığı şenlendiriyorlar. bazen ince dokundurmalar yapıyorlar bazen sadece ortamı sabote ediyorlar. Herşey bir kenara çok iyi organize oluyorlar.
İnci-k aldım kasaptan
döndüm yanlış hesaptan
inci gibi kemiği
kaynar taşar kazandan
gibi içinde inci geçen şiirlerden sözlerden süphe etmek lazım.
google amca inci sözlük yazarsanız meşhur sloganlaırnı da görürsünüz. ahlaken ben yazamıyorum. hazır yazılmışı vardır.

siz ekşicisiniz galiba baya bi ezmişsiniz bizi :p Evet bu aralar ilk okul,lise talebeleri çok doldu sözlükte eskisi gibi tat vermiyor.21 yaşındayım istisnalardanım sözlükte.herşey bi kenara insanın morali bozukken girince insanın neşesi yerine geliyor buda bir gerçek.

bu arada cCc inci öper cCc :pl:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
:pr:
:))))))))))))))))))

gazı varmış, çıkartırken öğrenmiş ki,
bağırsaktakiler 3 şekilde bulunur
katı, sıvı, gaz...

gibi geldi bana. yani, önemli bir deneyin tam ortasındaki konsantrasyon :p

Allah Sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın.Tutamadım kendimi işyerindekiler internete girdiğimi anladılar.:queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben kahveden adamlari toplayip geliyom.:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
http://www.youtube.com/watch?v=snxn1rY84XQ

Bence uğraşmayın incicilerle, gelip cicilemesinler burayı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst