honda yarışlarda hep birinci
sakalsız olur mu dinci
çok konuşmayın motorlar
hepinizi giber inci
adamları 2 dizeye buraya kadar getirttik ya :bestmt:
ama sanırım 2 laf edip gitti :thumright
şimdi bir iki dize daha attırırım ama
arkasından konuşmak gibi olur.
ama ben yine de birazcık döktüreyim;
hoşgelmeni isterdim aslında
ama o ne isimdir be kinci
sevmek vardır aslı çamurda
kin, kında dursa bile itici
gönül selamı verse idin ilk başta
tac-ı ser ederdik İnci'ci mihmanı
Yürekçe'ye hafif kaldın yarışta
hadi sen git, tez gönder ustanı
( bence güzel oldu..

)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
bak şimdi bu söylediklerimi eyi belle

şu viriless vınnnnnn sıkıntına çözüm 2 altarnatif var :cherry: 4000 metre mesafeli viriless ler var ! mersine kadar aradaki mesafeyi hesaplayıp , her 4000 metreye bir tane otoyoyol direklerine montajlıyoruz , elektiriğinide direklerden temin ediyoruz ve benim internetimi bu yolla mersine kadar sana çekiyoruz, senden faturanın yarısınıda istemiyorum tamamen beleş , bunu ben yaparım , hatta azıcık tuzlu gelir diyorsan senin için cuma günleri cami önlerinde mendilde açarım sorun değil , diğer 2. altarnatif te mecburen kendi uydumu yapmamı bekleyeceksin o zaman tüm arkadaşlara torpil geçecem internet beleş olacak :cherry:
nasııı ???? :cherry:
şu cog içinde günübirlik türkiyeye gelip gidebilsin deyi ışınlama odası tasarımı düşünüyorum , projeyi fırına verdim lakin fırını yakacak odun yok pişireyim
aslında beim daha güzel bir fikrim var;
sen ve ben fransaya taşınak...
orada bir kümes yapılmış
fiber interneti bedavaymış
yemin etti Fransız bir bayan
orada damızlık bir horoz varmış
o ne makinaymış la öyle o....