- Katılım
- 25 Ağu 2012
- Mesajlar
- 26
Neremize yapıştırıcaz arkadaş bu şeyi durup kartı gösterdikten sonra ne anlamı var? gişe girişleri zaten bozuk eli kolu kaldırıp kartı göstericez diye toslamayalım.
Sorun hgs başlarken ogs devam edecek demeleri, hgs ile uğraşmak istemeyenler ogs aldı çünkü hala sorunlu, etiketi okumuyor doğru düzgün. Şimdi ogs kaldırılacakmış ve ogs cihazlarına verilen parayı iade etmeyeceklermiş. Bedelsiz hgs verseler ne olacak hgs en fazla 15 lira ogs en az 60 lira.Bu inanılmaz ya bu halka bu devlet ne yapsa yaranamaz size ve yorumlarınıza yazıklar olsun.Haberi nerenizle okudunuz bilmiyorum ama ogs sahiplerine bedelsiz hgs verilecek ve ogs deki kredi kartı veya hesap zorunluluğu kaldırılacak.Belirli şeritlerdeki yoğunluk azalacak.Ben köprüden ayda 1 2 kere geçiyorum ogs niye aliyim kardeşim artı ogs almıyorum diye neden trafikte işkence çekeyim.
Yanlı yorumlarınızı alın kahvelerde yapın artık bu halk elini vicdanına koysun kabak tadı vermeye başladı herşeye ahlaksız eleştiri.
Bu yorumumdan banlanacaksamda helal olsun banlayın ama bu yorumu silmeyinde millet bi utansın kendinden.
Saygılar...
Bu inanılmaz ya bu halka bu devlet ne yapsa yaranamaz size ve yorumlarınıza yazıklar olsun.Haberi nerenizle okudunuz bilmiyorum ama ogs sahiplerine bedelsiz hgs verilecek ve ogs deki kredi kartı veya hesap zorunluluğu kaldırılacak.Belirli şeritlerdeki yoğunluk azalacak.Ben köprüden ayda 1 2 kere geçiyorum ogs niye aliyim kardeşim artı ogs almıyorum diye neden trafikte işkence çekeyim.
Yanlı yorumlarınızı alın kahvelerde yapın artık bu halk elini vicdanına koysun kabak tadı vermeye başladı herşeye ahlaksız eleştiri.
Bu yorumumdan banlanacaksamda helal olsun banlayın ama bu yorumu silmeyinde millet bi utansın kendinden.
Saygılar...
Bu inanılmaz ya bu halka bu devlet ne yapsa yaranamaz size ve yorumlarınıza yazıklar olsun.Haberi nerenizle okudunuz bilmiyorum ama ogs sahiplerine bedelsiz hgs verilecek ve ogs deki kredi kartı veya hesap zorunluluğu kaldırılacak.Belirli şeritlerdeki yoğunluk azalacak.Ben köprüden ayda 1 2 kere geçiyorum ogs niye aliyim kardeşim artı ogs almıyorum diye neden trafikte işkence çekeyim.
Yanlı yorumlarınızı alın kahvelerde yapın artık bu halk elini vicdanına koysun kabak tadı vermeye başladı herşeye ahlaksız eleştiri.
Bu yorumumdan banlanacaksamda helal olsun banlayın ama bu yorumu silmeyinde millet bi utansın kendinden.
Saygılar...
Bu inanılmaz ya bu halka bu devlet ne yapsa yaranamaz size ve yorumlarınıza yazıklar olsun.Haberi nerenizle okudunuz bilmiyorum ama ogs sahiplerine bedelsiz hgs verilecek ve ogs deki kredi kartı veya hesap zorunluluğu kaldırılacak.Belirli şeritlerdeki yoğunluk azalacak.Ben köprüden ayda 1 2 kere geçiyorum ogs niye aliyim kardeşim artı ogs almıyorum diye neden trafikte işkence çekeyim.
Yanlı yorumlarınızı alın kahvelerde yapın artık bu halk elini vicdanına koysun kabak tadı vermeye başladı herşeye ahlaksız eleştiri.
Bu yorumumdan banlanacaksamda helal olsun banlayın ama bu yorumu silmeyinde millet bi utansın kendinden.
Saygılar...
Ara sıra ptt ye kargo işim için gidiyorum ve her gidişimde felaket bi kuyruk. Kuyruktakilerin %80 i hgs doldurmak için bekliyor ve her bekleyenin işlemi de en az 10 dk sürüyor. Bunu ptt çalışanları dahi biliyor ve söylüyorlar. Kısacası insanlara eziyet. Ayrıca okudu mu okumadı mı? Bakiyem yeter mi yetmez mi? ise ayrı bir mesele. Halbuki ogs öyle mi? Misal kendi ogs em 10 tl altına düşünce otomatik 10 tl daha yukluyor. Ne kuyruga giriyorum nede başka bir eziyet çekiyorum. okur mu okamaz mı kaygısıda yok. cebimde sırt cantamda bile okuyor. Okumasa da bir mail ile düzeltme yapılıyor. ayrıca bankanın internet sitesinden geçiş hareketlerinizi kolayca izleyebiliyorsunuz.
Ogs nin bir diğer avantajı daha ise internetten ogsnın kayıtlı oldugu plakada değişiklik yapabiliyorsunuz. Benim şuan kayıtta ybr nın plakası gorunuyor ama cbf binecegim zaman bankanın sitesinden cbf nın plakasını değiştirip rahatca yoluma bakıyorum. Hgs ise bildiğim kadarıyla bir nushası ruhsata yapıstırıyor. yani başka bir aracınız daha varsa onun içinde ayrı bir etiket vs almak gerekebilir.
Karayolları KGS Kartı Kullananların Dikkatine !
Bilindiği üzere otoyollarda ve özellikle İstanbul Boğaz Köprülerinde ücret toplama gişelerinde meydana gelen trafik yoğunluğu ve sıkışıklığının önlenmesi amacıyla 31 Ocak 2013 tarihinden itibaren KGS Gişeleri kapatılacaktır.
Karayolları Nakit KGS Kartı bulunan vatandaşlarımız, KGS Kartlarının iade işlemleri için 31 Aralık 2013 tarihine kadar bütün Karayolları Bölge Müdürlüklerine, Şube Şefliklerine, Bakım ve İşletme Şeflikleri ile bu işle görevlendirilecek ücret toplama gişelerine başvurmaları durumunda Karayolları Nakit KGS Kartlarını iade ederek ve kartın içinde yüklü bulunan paralarını açtırdıkları HGS veya OGS hesabına aktarılmasını veya Banka Hesaplarına gönderilmesini talep edebileceklerdir.
Bu durumda, otoyol kullanıcılarından teslim alınan kartlar, üzerindeki numaralar okunacak şekilde sağ tarafından kesilerek kullanılamaz duruma getirilecektir.
Toplanan bu kartlardaki paralar gerekli incelemelerin ve kontrollerin yapılmasını müteakip ilgilinin talebi doğrultusunda iade edilecektir. KGS Kartı satın alım bedeli ise iade edilmeyecektir.
01 Ocak 2014 tarihinden itibaren bu başvurular, sadece 1. Bölge Müdürlüğü İstanbul, 2. Bölge Müdürlüğü İzmir, 4. Bölge Müdürlüğü Ankara, 5. Bölge Müdürlüğü Mersin, 6. Bölge Müdürlüğü Kayseri ve 9. Bölge Müdürlüğü Diyarbakır ile bu bölgelerimizdeki Bakım ve İşletme Şeflikleri ve bu işle görevlendirilecek ücret toplama gişelerine yapılabilecektir.
Kamuoyuna duyurulur.