Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
66
arkadaşlar iyi bir motor tamircisi arıyorsanız avrupa yakasında hızmotor diye biyer var,şişli 19 mayısta,kalp vakfının alt sokağında,,temiz iş yapan bi arkadaş.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Abi hafta sonları inşaatta mı çalıştırıyon makinayı napıyon :D Senden önceki sahibi pek hor kullanmış sanırsam. tamam arıza da veriyo da. seninki de çok biraz :)

sorma dostum,

Sana p.m. attım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

arkadaşlar iyi bir motor tamircisi arıyorsanız avrupa yakasında hızmotor diye biyer var,şişli 19 mayısta,kalp vakfının alt sokağında,,temiz iş yapan bi arkadaş.

dostum, bu arkadaş Hyosung dan anlıyor mu? hemen telefonunu verebilirsin..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Devirdaim (su) pompasi sorunu olanlara ...

Pompa olayini dun hallettim. Kece presli degil . Seyrantepe sanayide rulmanci Erdal abi sagolsun bi cay icene kadar . Rulman , yag kecesi , su kecesi , oring , hepsini yeniledi verdi 5 dakikada. Ben ozellikle porselen olayini iptal ettirdim . Standart keceye cevirttim ama isteseydim orjinali ile ayni kecede vardi. Istersen gonder kargoyla halledip gonderir. Ozellikle sordum olur tabi yardimci olurum dedi. Muhtesem birisidir. Bir arkadasimi rulman almasi icin yonlendirmistim ( forumdan spartakus) adam 10 dkk da iki lastigide sokup rulmanlari degisip iscilik bile almadan adamin isini gormustu. Ayricada yillarin motorcusu ve motorcu dostudur.

Bilgi olmasi acisindan . Kece salmastra kece , mekanik kece , seramik kece gibi isimlerle aniliyor. Ayrica biraz daha para veririm ayni kece olsun derseniz suzuki servisinden dl1000 v strom seramik kece diye isteyin 50 tl karsiliginda hemen alabilirsiniz. Bircogunun stogunda var. Motorun geneli v strom ile ayni oldugu gibi pompasida ayni. Hatta vstromdan bir adim onde bir tasarimi var. Suzukide kece buzulunca su bloga gidiyorken hyosungda tahliye kanali sayesinde blogun disina akiyor ve sizi hemen uyariyor.

Sorunuz olursa burdan cevaplayabilirim.

Erdal rulman tel : 0.212 282 71 92
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Problem halloldu.. Çetin usta saolsun sorunu giderdi.. Debriyaj ile eksantrik i birbirine bağlayan (?) bir somun varmış o düşmüş.. Bu durumda motor çalışıyor, vitese geçiyor ama yürümüyor.. Aklınızda olsun böyle bir problem olduğunda o somun ilk bakılması gereken yer olsun.. Çetin Usta tanıdığı bir tornacı usta ile bu problemi çözüyor.. Zaman zaman o somunu kontrol etmekte fayda var :) saygılar, sizlerinde başını ağrıttım.. :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Problem halloldu.. Çetin usta saolsun sorunu giderdi.. Debriyaj ile eksantrik i birbirine bağlayan (?) bir somun varmış o düşmüş.. Bu durumda motor çalışıyor, vitese geçiyor ama yürümüyor.. Aklınızda olsun böyle bir problem olduğunda o somun ilk bakılması gereken yer olsun.. Çetin Usta tanıdığı bir tornacı usta ile bu problemi çözüyor.. Zaman zaman o somunu kontrol etmekte fayda var :) saygılar, sizlerinde başını ağrıttım.. :)

O dediğin ön dişli yaw. :) basit birşey. genelde en son söküp takan adamın hatasından dolayı o somun yerinden çıkabiliyor. Hatta birde motorun yağı akıyor ordan . İnsanın aklı gidiyor al işte motor dağıldı diye :)
Geçmiş olsun. Önemli birşey değil.
Çetin usta iyidir. Bende birkaç kişiyi yönlendirmiştim. Gidenler memnun kaldılar ama bana kısmet olmadı gitmek :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
O dediğin ön dişli yaw. :) basit birşey. genelde en son söküp takan adamın hatasından dolayı o somun yerinden çıkabiliyor. Hatta birde motorun yağı akıyor ordan . İnsanın aklı gidiyor al işte motor dağıldı diye :)
Geçmiş olsun. Önemli birşey değil.
Çetin usta iyidir. Bende birkaç kişiyi yönlendirmiştim. Gidenler memnun kaldılar ama bana kısmet olmadı gitmek :)

Vallahi hocam bana somun dendi.. Disli olsaydi tornacida yapilmazdi heralde :) yani bu kadar basit olmazdi diye dusunuyorum..
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
20
arkadaşlar benım yıne yardımınıza ıhtıyacım var ....:)) marşa basıyorum ama marş cevırmıyor akümüde ölçtürdüm bi problem yok farlar sınyaller falanda normal marşa basıyorum sıgortaların ordan tık tık dıe ses gelıo o kadar başka bı hareket yok yani.marş motorunuda baya bı dövdüm ama banamısın demedi bı fıkrı olan varmı acaba yardımcı olursanız sevınırım teşekkürler ...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Marş motorunun kömürleri bitmiştir, aynısı bana da olmuştu. 5 liraya halletmiştim. Yalnız kömürleri biraz traşlamak gerekiyor.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
motosikletinin yılı ve km bilgisini söylesen daha isabetli tahminler olabilir. Mesela 60bin civarlarında ise ateşleme bobini ömrünü tamamlamış olabilir. Veya kablosu bir şekilde çıkmış olabilir
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
20
marj motorunu sökmeye çalıştım ama beceremedim sağ taraftakı cıvataları söktüm ama motoru yerınden çıkaramadım. ya keşke 5 lıra verıcene bıraz daha para verıp komple değiştirseydin dostum hepsi bana patladı :))))))
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Şuna da bak; + bağlantısının girişinde kısadevre yapmasın diye fiberden bi pul var. O sağlam mı, birde dediğim gibi kömürlere bak. Ben genelde sıfır parça alana kadar tüm yöntemleri denerim yaşatmaya çalışırım. :)
Debriyaj işi ne oldu?
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
20
valla motoru bı çalıştırabılsem önce yağını değiştirip bı denıycem hala kaçırıyosa yapıcak bısey yok debriyajı değiştiricem gerçi radyötörünn oralarda bı ayar vıdası var demişlerdi ordan ayarlanıomuş debriyaj ama ben bulamadım varmı öle bı ayar vıdası??
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Olmadı bir gün buluşalım seninle? Bizim yeni garaj tam açılmadı, takımlar falan yerinde olmayabilir. Yoksa direkt oraya çağıracağım.
Senin müsait yerin varsa orada bakalım, marş motoru için 8 lokma gerekli vardır sende muhtemelen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst