RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Kardeş ne olur kızma bana ama SYM'yi mi yerdin, RKS'yi mi övdün anlayamadım valla :p

Ama koruma demiri konusunda karar veremedim hala. Belki caydırabilirsin beni :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Kardeş ne olur kızma bana ama SYM'yi mi yerdin, RKS'yi mi övdün anlayamadım valla :p

Ama koruma demiri konusunda karar veremedim hala. Belki caydırabilirsin beni :mrgreen:

büyük pişmanlığım var aynı paraya KTM duke 125 de alabilirdim.Mis gibi :) o yüzden SYM tavsiye etmem
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Aslında şöyle bi göz ucuyla canlandırınca olur gibi. Bide mat siyaha boyadın mı tadından yenmez mi acabaa :)
Gazihan duydun demi yarın bu koruma demirini de deniyosun :queen:
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Bu motorum vidyosunu bilen varmı ama kanuni olacak umxstreet değil ?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Aslında şöyle bi göz ucuyla canlandırınca olur gibi. Bide mat siyaha boyadın mı tadından yenmez mi acabaa :)
Gazihan duydun demi yarın bu koruma demirini de deniyosun :queen:

valla orjınalı krom kaplama oldugundan zımpara sonrası boya bile kurtarmadı, en ufak bişeyde çiziliyor ama durusu 10 numara. uyuzluguma takmadım henüz.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Fiat servisinde bi abi var burda, birsonraki oraya malzeme bırakmaya gidişimde boya konusunda sorularım olacak. O tahminimce çözer bu mat boya ve çizilme olayını :)


Uwax kanuni derken anlamadım. Hangi motordan bahsediyosun :)
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Fiat servisinde bi abi var burda, birsonraki oraya malzeme bırakmaya gidişimde boya konusunda sorularım olacak. O tahminimce çözer bu mat boya ve çizilme olayını :)


Uwax kanuni derken anlamadım. Hangi motordan bahsediyosun :)

Töbe töbe başlıkları karıştırıyorum Kanuni başlıgında sandım kendimi :D GT 170
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
bu model zaten bir ara küba fastwind adıyla TR de de satıldı
sahibindende kuba fastwind adıyla ararsan bulabilirsin
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Uway duymamıştım daha önce de sinyalleri güzel düşünmüşler yan tarafa :)

RKS'ye denesek nasıl olur acaba :queen:
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Bilemiyorum:) bu arada Bu konunun birinci sayfasında motorun tanıtım resmi var yağ soğutma diyor..Hayırdır? :)
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
47
Arkadaşlar selamlar,adım Türker,butun sayfaları okudum gercı ama kafama takılanları sorayım sıze ben artcı olarak onyasındakı oglumla dolasıyorum,eskı motorumda topcase ve sırtdayama vardı sorunyoktu yanı,şimdi ben arka canta demırı bulabılecekmıyım yoksa uydurma bıseymı yapmak zorunda kalıcam,ıkıncısı tvs ıle kıyaslamak yanlışmı olur, fuarda kafam ıyce karıştı gercı ama bu ıkısı arasında kaldım,bıde kanunı leopard da cbf150 kopyası gıbı,tıtanıkle aynı fıyat ama suan kullanan yok,dolayısıyla yorum yapan da yok.bakalım yarın rks yı bıde bayıde gorup denemek ıstıycem...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst