Arkadaşlar selamlar,adım Türker,butun sayfaları okudum gercı ama kafama takılanları sorayım sıze ben artcı olarak onyasındakı oglumla dolasıyorum,eskı motorumda topcase ve sırtdayama vardı sorunyoktu yanı,şimdi ben arka canta demırı bulabılecekmıyım yoksa uydurma bıseymı yapmak zorunda kalıcam,ıkıncısı tvs ıle kıyaslamak yanlışmı olur, fuarda kafam ıyce karıştı gercı ama bu ıkısı arasında kaldım,bıde kanunı leopard da cbf150 kopyası gıbı,tıtanıkle aynı fıyat ama suan kullanan yok,dolayısıyla yorum yapan da yok.bakalım yarın rks yı bıde bayıde gorup denemek ıstıycem...