arkadaşlar selam.. bu karbon fiber mükemmel birleymiş yahu.. anlatamam ne kadar hoş durdu
cbf e başlamak için sabırsızlanıyorum.. Bugun bilgisayarımı full kapladım. hemde karbon fiber.. cbf eksoz koruma yan kapakları da karbon fiber yapmayı düşünüyorum.hatta yapıcam inşallah. sonra tümünü kırmızı yapacağım..ama keşke dedim siyah olsaydı motorum![]()
arkadaşlar 3 boyutlu tırtıklı karbon fiberler 123x1000 cm 1. kalite 23 tl 2. kalite 15 tl. + 5.5 tl kargo ile ayarlayabilirim sizlere... daha başka istekleriniz olursa bana yazın özelden. yardımcı olmak isterim.. ürün gerçekten çok kaliteli bu kadar beklemiyordum mükemmel oldu.. saç kurutma makinesini tuttu mu hemen şekil alıyor..ve çıkarınca hiçbir zararı falan yok..en önemlisi de bu zaten benim için..kafam eserse söktüğümde hiçbirşey yapmamışım gibi olmalı.. o yüzden rahatım
siyah cbf sahiplerine kesinlikle tümünü kaplamasını öneririm.. mükemmel olur..
Bilgisayarımda denedim. hem tecrübem olsun diye..önce ekrandan başladım...
işte bikaç resim..
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq1m.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq23.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq37.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq45.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq49.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq4d.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq4k.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq8b.jpg[/url]
İşte fark...
genelde mause bilgisayarın üstünde kullandığım için sağ taraf biraz boya atmıştı..iyi de oldu..
.
Üstat neler yapıyorsun böyle yavicat çıkartma başımıza sonra
:santa:
eline sağlık güzel olmuş pratiği çok yap benim pc ve diğer malzemeleri getirim sanabilgin olsun
![]()
Arkadaşlar ayak marşı'nın olmaması sıkıntı yaratıyor mu? Keşke olsaydı dediğiniz oldumu?
arkadaşlar selam.. bu karbon fiber mükemmel birleymiş yahu.. anlatamam ne kadar hoş durdu
cbf e başlamak için sabırsızlanıyorum.. Bugun bilgisayarımı full kapladım. hemde karbon fiber.. cbf eksoz koruma yan kapakları da karbon fiber yapmayı düşünüyorum.hatta yapıcam inşallah. sonra tümünü kırmızı yapacağım..ama keşke dedim siyah olsaydı motorum![]()
arkadaşlar 3 boyutlu tırtıklı karbon fiberler 123x1000 cm 1. kalite 23 tl 2. kalite 15 tl. + 5.5 tl kargo ile ayarlayabilirim sizlere... daha başka istekleriniz olursa bana yazın özelden. yardımcı olmak isterim.. ürün gerçekten çok kaliteli bu kadar beklemiyordum mükemmel oldu.. saç kurutma makinesini tuttu mu hemen şekil alıyor..ve çıkarınca hiçbir zararı falan yok..en önemlisi de bu zaten benim için..kafam eserse söktüğümde hiçbirşey yapmamışım gibi olmalı.. o yüzden rahatım
siyah cbf sahiplerine kesinlikle tümünü kaplamasını öneririm.. mükemmel olur..
Bilgisayarımda denedim. hem tecrübem olsun diye..önce ekrandan başladım...
işte bikaç resim..
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq1m.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq23.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq37.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq45.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq49.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq4d.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq4k.jpg[/url]
[url]http://d1303.hizliresim.com/17/6/ktq8b.jpg[/url]
İşte fark...
genelde mause bilgisayarın üstünde kullandığım için sağ taraf biraz boya atmıştı..iyi de oldu..
.
ramazan abi helal olsun süper olmuş =) bendemi kaplasam =) eline sağlık
Valla elinize sağlık çok güzel olmuş. fön makinesiyle şekil almasıda iyi bende motorun yan kapaklarını kaplıyım
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:04 ----------
resimde işaretlediğim yerleri kaplıyı diyorum birde carbon tank ped adımmı egzosta carbon güzel bir uyum olur gibi geliyor. 2 parça sağda 2 parça solda var 4 parça için 1 metre yeterli olurmu ramazan hocam?
http://img593.imageshack.us/img593/1049/adszthl.jpg
walla hüseyin bi kaplayayım ben..bi bakalım nasıl olacak.. kenarları eksozu kaplayacağım zaten o çok çok güzel olacak kesin de, full kapladığımda nasıl olacak çok merak ediyorum ki senin motor siyah, süper olur inan...gelirsen bi gün buraya kaplarız beraber güzelce .. 35 metre kablo aldım makaralı7. kattan aşağıya..
ben arabaya yapacağım ama bunu kafama koydum![]()
aa beyaz da çok güzel. hanım kendi bilgisayrını beyaz istedi.numune gelmişti ordan biliyorum
hüseyin o linkteki ürün çin malı.o kadar düşük almayın bence. orta kalite işinizi çok çok rahat görür.ama bu çok kötü. gördün mü dersen, gördüm![]()
aa beyaz da çok güzel. hanım kendi bilgisayrını beyaz istedi.numune gelmişti ordan biliyorum
hüseyin o linkteki ürün çin malı.o kadar düşük almayın bence. orta kalite işinizi çok çok rahat görür.ama bu çok kötü. gördün mü dersen, gördüm![]()
mavi bayabilir beyaz olur ama ozamanda motor tamamen beyaz olur. ben egzosu kaplattım çok güzel oldu aynı rengi bozmayayım diyorum bu 2 parçayıda siyah carbon kaplarım:cat: dün sahibinden de cbr ilanı vardı 1 günde satıldı onda da kartal olan tank ped vardı çok hoş duruyor:mrgreen: bizde beşiktaşlıyız yakışır. ama şu karbon işini halledelim 2 metre fazla fazla yeter sanırım bana piyasada bir çok ürün bir çok fiyat var kafam karıştı ama ramazan hocamdan almak daha iyi o bakmış araştırmışnihat abi
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/carbon-fiber-folyoda-tum-renkler-karbon-folyo-79276754
beyaz yada lacivert olanı yapsan daha güzel olur sanırım =)
ama carbon tankpadi unut =) şahinli olanı alacaktık hani =)
abi kırmızı karbon düşündünmü hiç ? mat mı daha güzel kırmızıda siyah mı?
mavi bayabilir beyaz olur ama ozamanda motor tamamen beyaz olur. ben egzosu kaplattım çok güzel oldu aynı rengi bozmayayım diyorum bu 2 parçayıda siyah carbon kaplarım:cat: dün sahibinden de cbr ilanı vardı 1 günde satıldı onda da kartal olan tank ped vardı çok hoş duruyor:mrgreen: bizde beşiktaşlıyız yakışır. ama şu karbon işini halledelim 2 metre fazla fazla yeter sanırım bana piyasada bir çok ürün bir çok fiyat var kafam karıştı ama ramazan hocamdan almak daha iyi o bakmış araştırmışsiyah carbon göze daha dolu dolu geliyor ben egzosu kapladım sanki yeni egzos takmış gibi oldum. sanayide tanıdıklar var abi kaplayalım şunu dedim parada almadı şimdi yanlarıda kapla diyemem ayıp olur ondan kendim kaplıyım diyorum.
mavi bayabilir beyaz olur ama ozamanda motor tamamen beyaz olur. ben egzosu kaplattım çok güzel oldu aynı rengi bozmayayım diyorum bu 2 parçayıda siyah carbon kaplarım:cat: dün sahibinden de cbr ilanı vardı 1 günde satıldı onda da kartal olan tank ped vardı çok hoş duruyor:mrgreen: bizde beşiktaşlıyız yakışır. ama şu karbon işini halledelim 2 metre fazla fazla yeter sanırım bana piyasada bir çok ürün bir çok fiyat var kafam karıştı ama ramazan hocamdan almak daha iyi o bakmış araştırmışsiyah carbon göze daha dolu dolu geliyor ben egzosu kapladım sanki yeni egzos takmış gibi oldum. sanayide tanıdıklar var abi kaplayalım şunu dedim parada almadı şimdi yanlarıda kapla diyemem ayıp olur ondan kendim kaplıyım diyorum.
kırmızı da güzel karbonda.
ama durum şu benim için renk olarak sadece
1- siyah
2- beyaz
3- gri
4- kırmızı
bunlar karbon fiberler için ( tırlıklı yani ) .. haa, bunlar motorda nasıl durur orası tartışılır..ama kenarlara mutlaka ( cbf 150 için ) siyah karbon çok iyi gider...
mat olarak renklerde daha güzel durur..kırmızı tırtıklı karbon fiberden mat kırmızı daha iyi yakışacağını düşündüğüm için mat yapıcam..
en güzeli. ben araştırdım baya evet.aldığım yer bana birsürü numune gönderdi. o numunelerde kaliteler besbelli oluyor.
eksoz kaplaması bizim motora da yakışıyor..resimde görülüyor.
http://images.gittigidiyor.com/6203/Honda-Cbf-150-Parlak-Siyah-Full-Aksesuar__62033475_0.jpg
yan kapak altı , gri yer.ben orayı bile kaplayacağım ( kapakları söküp evde, alt gri tarafı da motor başında yapacağım )
bunu yapan arkadaşla da konustum . eksoz sıcak biliyorsunuz.koruyucu kapak da sıcak oluyordu. eriyip erimeyeceğini merak ettim. erimez dedi. sonuçta düşüncem şuydu " madem saç kurutma makinesi bile şekil veriyor eksozda bu erir gider eksoz kapağı üstünü mahveder " ama yanılmışım...
dikkat edilmesi gereken bir başka husus da tek parçaya, tek parça karbon fiber kullanmak.parça parça değil..
ama ben yine eksozda sadece tek bir parça, az birşey yapıştırıp biraz gezicem. 1-2 hafta..sonra sökücem..izleyecem nasıl oluyor
Ben egzosu kaplattım dediğiniz yeri herhangi bir atma olmuyor egzosun üst kısmında yani. Ancak içeri doğru kıvrılan yerleri kısa bırakmak lazım yeni içeriye doğru fazla yapıştırmıycaksınız ozman sıkıntı olmaz.
cep tel ile çekildiğinden fazla belli olmuyor fikir vermesi açısından...karbon kaplama egzos
http://imageshack.us/a/img829/4498/cbrb.jpg