- Katılım
- 2 Kas 2012
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
Çok kararsız kaLdım ikisi arasında yardımlarınızı bekLiyorum şimdiden ALLAH razı oLsun
titriyor kimse yok diyemez..kesici yok,deliriyor makine..zorroyu bilmiom
dostum sen drift sahibi oldunmu? yoksa bildiğinimi aktarıyorsun?
Sahibi olmakla alakası yok bu işin..Bindim sürdüm nasıl.Gözlemlerim bunlar..
Drift aroradan iyidir iyi.En azından yedek parça ve servisi bol.Bence tipi de daha hoş.Haklısın ben bunu düşünmedim beygirebakmadım ona göre yorumlamistim drift almak daha mantikli yatıyor hem parçası daha kolay bulunuyor teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
Iyi güzel hoş diyorsun ona lafım yok benim bütçe fazla bi bütçe değil üniversite öğrencisiyim hem çalışıyorum durumlar karışık altımda motran mt150 cc var motor un sitesinde maksimum hız 80 yaziyo ben ne hikmetse 120 yı dayiyorum ama motor gözümde hantal geliyor drift i gördükçe tip duruş motorda 10 numara derim