Mondial 125 drift veya arora 150 zorro mu hangisi öneririsiniz

Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
Çok kararsız kaLdım ikisi arasında yardımlarınızı bekLiyorum şimdiden ALLAH razı oLsun​
 
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
drift alacaktım zzaten arıyordum temiz bi arakdaş almış motorcu ondada drift vardı bana arorayı sür dedi sıfır titreme var ama görünüm drift e göre biraz daha zayıf :S
bi yandan bakacak olursak biri 150 cc biri 125 cc :S

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

drift veya arora arasında kaLdım kardeş =) ybr den vazcaydım hem pahaLı hemde bunlara göre görünümü zayıf geLiyor :S
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
mondialin gerçek motor cc 125 değil senin alacağın 150likten güçlüdür bence bencede drift araştır motor farklarını
 
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
evet hatırladığım kadarıyLa 137 cc olması lazım ama onu satanda motorcu bi arkadaş çocukda drift vardı bunu kullanıyorum diyo aLma dedi akLımı karıştırdı kaLdım öyLe sizden fikir aLmak için yardım bekLiyorum :S
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
titriyor kimse yok diyemez..kesici yok,deliriyor makine..zorroyu bilmiom
 
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
Evet makine hafif uçuyo :) arorayı da rks ye benzetmiş ler hoş bi görüntüsü var ve fiyat ları birebir de aynı

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Bana bildiği gibi geldi kesici var motorda güzel gidiyor gitmesine de arada 25 cc fark var :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Sahibi olmakla alakası yok bu işin..Bindim sürdüm nasıl.Gözlemlerim bunlar..

piyasada 2500-3000 tl ye alınacak en iyi çin motorlardan biriside drifttir. Arıza vermez,yolda koymaz,az yakar çok kaçar.Titreşim illaki olacaktır bugün tvs de bile haddinden fazla olduğu söyleniyor. Drift tip,atiklik,sürat olarak alınası yüksek bir motor benim gözümde.
 
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
Güzel evet sonuna kadar da katılıyorum ama bana saf çocuk kullanan arkadaş kafamı karıştırdı boşa verme sende bundan al dedi alacaksan dedi ve kaldım öyle.s
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Söylediğin motorlarla alakası olmayanlarda şunu al bunu al diyor. Sen en iyisi aklına hangisi uyuyorsa onu al bence.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
ilk önce, Drift 125 değil, 135cc ve 13 beygirdir. Üstten egzantrikli ve balanörlü. Arora zorro da 149cc ve 11.5 beygir. Zorro ve Drift arasında tip olarak çok fark yok. Farktan kastım, ikisi de modern dizayn edilmiş kafa yapıları bırbırıne benzıyor sanki şasi de benziyor gibime geldi fakat Zorro daha cafcaflı durdu gozume. Servis ağı bakımından Drift al derim. Mondial yeni modellerine cok sey ekledı saglamlık ve yaş da olarak. Arora, bilmiyorum. ben Drift derim. hem daha guclu hem de daha torklu.

bu arada 135 ve 149cc arasında bi fark yok. cc çok da önemli değil. bu kadar takılma. 135ccyle adam 13beygir guc almıs ama dıgerı 149ccyle 11.5hp ?! . hadi kolay gelsin bakalım. yorumları dıkkate alarak yorum yapmanı tavsıye ederım.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bende drift siparisi vermiştim..2800 Tl 12 ay + elden taksitli. 0 faiz yaptıydı..Beyaz alıcaktım..Adam getiremedi 2 hafta bende iptal ettim.

Arora zorroyu bırak.. Yebereyi ekle eski kasa olanı cok giderli makinedir bak. ama ondada kesici yok..
 
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
Haklısın ben bunu düşünmedim beygirebakmadım ona göre yorumlamistim drift almak daha mantikli yatıyor hem parçası daha kolay bulunuyor teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

Iyi güzel hoş diyorsun ona lafım yok benim bütçe fazla bi bütçe değil üniversite öğrencisiyim hem çalışıyorum durumlar karışık altımda motran mt150 cc var motor un sitesinde maksimum hız 80 yaziyo ben ne hikmetse 120 yı dayiyorum ama motor gözümde hantal geliyor drift i gördükçe tip duruş motorda 10 numara derim
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Haklısın ben bunu düşünmedim beygirebakmadım ona göre yorumlamistim drift almak daha mantikli yatıyor hem parçası daha kolay bulunuyor teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

Iyi güzel hoş diyorsun ona lafım yok benim bütçe fazla bi bütçe değil üniversite öğrencisiyim hem çalışıyorum durumlar karışık altımda motran mt150 cc var motor un sitesinde maksimum hız 80 yaziyo ben ne hikmetse 120 yı dayiyorum ama motor gözümde hantal geliyor drift i gördükçe tip duruş motorda 10 numara derim
Drift aroradan iyidir iyi.En azından yedek parça ve servisi bol.Bence tipi de daha hoş.
 
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
99
beyaz drift çok hoş duruyo ve 0 alıp rodajını güzel yaptıktan sonra başını ağrıtacağını da düşünmüyorum. Bende para biriktiriyorum drift-mr vulture arasında gidip geliyorum :D Şimdiden hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela göstermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst