valla ben motora yeni baslayacagim aklima soru dahi gelmiyor bilgisizlikten

ama sen + ve - lerini yazabilirsin hem diger alacaklarada yardimci olmus olursun malum bu sayfada pek konusan yok
birincisi tip güzel.. göze hoş gelen modern bir görüntüsü var. internet sitesinde yok, aslında motorun altında koruma var o daha hoş gösteriyor. motor cılız değil. ve yakından bakınca kalite hissi uyandırıyor. görenler "çin malı mı" diye soruyor ama ses tonlarından "hayır" cevabı duymayı bekledikleri belli oluyor. emin değilim ama üretim çin değil büyük ihtimal...
ikincisi motoru güzel.. az yakıyor.. titreşim belli devirde özellikle 5bin de ayaklarımda hissediyorum.. rahatsız etmiyor zaten koltukta hiç hissedilmiyor. özellikle arkama aldığım arkadaşlarıma soruyorum, titreşim hissetmiyoruz diyorlar. motor 3bin devirde neyse, 9bin devirdede aynı titreşimde. gittikçe artan veya azalan bi titreşim söz konusu değil.. sesi güzel çıkıyor. yamaha ybr tarzında. düşük devirde sessiz, yüksek devirde müzik gibi uğuldayıp uzuyor.. aldığım yer suzuki motorunu kullandığını söyledi ne kadar doğru bilmiyorum..
amortisörleri ben sevdim. motor rahat. yalnız iki kişi ile derin çukur ve tümseklere dikkat etmek gerekiyor. özellikle benim gibi 90 kiloluk arkadaşıyla gezenler.!!
gösterge dijital.. okunaklı. istediğiniz zaman sıfırlayabildiğiniz tripmetre ve saati var. turkuaz sayılar üzerine kırmızı ibre bence hoş duruyor.
kontroller rahat kullanılıyor. vitesler rahat geçiyor. bazen durur vaziyette iken zorlanıyorum, normal mi ya da ben mi beceremiyorum bilmiyorum ne de olsa ilk debriyajlı motorum..
motor yan sehpata veya viteste ikende debriyaja basmadan çalışmıyor. her motorda var mıdır onuda bilmiyorum doğrusu
sellektör düğmesi var, oldukça kullanışlı. bunun düşük cc de her motorda olmadığını biliyorum ama
olumsuz olarak diyebileceğim tek şey arka frende disk olsa daha hoş olurdu. elbette vahim bişey değil...
hızı kaç yapar bilmiyorum benim motor 300 km de... 4. vitesle 90 yapılıyor. sanırım zararlı 500 öncesi ama bugün denedim 105 yaptı en son. sanırım daha yolu var..
şimdilik memnunum elhamdülillah...